Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS-Kuukausiliite ja Goa-artikkeli: Joko Stina Toljander spekuloitu täällä?

Vierailija
07.03.2006 |

Luin lehden vasta eilen enkä ole palstaillutkaan muutamaan päivään. Tuli vaan mieleen että HELVETTIÄKÖ pitää lapsia pitää Goalla huumepiireissä vuositolkulla pyörimässä. Oli miten kaunista ja harmonista sitten tahansa Ja Pelle lapsille kirjaa lukemassa. Tietääkö kukaan, kuka on Stinan nuorimmaisen isä?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oparatiiseihin?

Mitä itsenäisyyteen taas tulee, niin sotaa en arvosta, enkä sotilaita. Tappajia ja raiskaajia he ovat.

Vierailija
62/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka eivät boheemista luonteenlaadustaan johtuen tee koskaan normaalia työtä, vaan häröilevät omiaan. Minä tunnen myös, ja myös jutussa mainittuja henkilöitä. Olen samaa mieltä, että sieltä pohjalta löytyy usein kaikenlaista henkistä ongelmaa, nämä tyypit eivät oikeasti KYKENE työntekoon, eivätkä pysty elämään normaalia elämää, koska heillä menee melko lujaa oman päänsä kanssa. Päihteiden sekakäyttö sotkee entisestään asioita, vaikka näiden mielestä se kuuluu tähän taiteelliseen ja henkiseen statukseen. Ovat todella rasittavia ihmisiä, ja ikävä kyllä ne ongelmat siirtyvät eteenpäin lapsille, ennemmin tai myöhemmin. Onneksi monet eivät lisäänny tai jättävät lasten huollon sille tasapainoisemmalle vanhemmalle, mutta aina on niitä, jotka eivät tajua, että heidän elämäntyylinsä ja sekoilunsa eivät sovi lapselle pidemmän päälle. Toiset kypsyvät ja kasvavat vanhemmuuteen muutamassa vuodessa, ja kaikki sekoilut menevät nuoruuden piikkiin, mutta toisilla lasten kasvu ja iän lisääntyminen eivät tuo viisautta, vaan lisää sokeutta nähdä asiat selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällähän ne vasta tukia nostelevatkin. Tuossa jutussa ei tainnut olla yhtään hlöä joka saisi jotain rahaa Suomesta (siis työttömyys- tms. korvausta), jos joku pystyy elättämään itsensä ja lapsensa lapsilisillä niin ei se ainakaan minulta ole pois. Mieluummin minä heille ne suon kun vaikka sellaisille jotka pistävät koko lapsilisän säästöön koska eivät sitä tarvi.

Vierailija
64/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias ja vasta nyt tajuan, sairauden ja kuoleman koeteltua perhettämme, miten suomalaisia KUSETETAAN jatkuvasti lietsomalla jostakin kumpujen yöstä peräisin olevaa " kiitollisuudenvelkaa tälle yhteiskunnalle" . Ovatko suuryritykset, jotka siirtävät toimintojaan mm. juuri Intiaan (viimeksi Perlos, joka samalla saneerasi satoja ihmisiä ulos) uskollisia ja kiitollisia tälle yhteiskunnalle? Maksavatko he velkaa? Entäpä Fortumin optioilla palkitut pösilöjohtajat, joille ei tullut mieleenkään luopua epäoikeudenmukaisista palkkioistaan - hekö ovat yhteiskunnan suola?

Ei, suomalainen sättii ja kuristaa mieluummin köyhää " sosiaalipummia" , jonka riistämä osuus BKT:sta on häviävän pieni! SOSIAALIPUMMIT, kuten nämä Goan tyypit, ovat muka yhteiskuntamme pahin ongelma... Hyvät naiset, miettikääpä toisen kerran.

Valtaapitävät ovat riemuissaan, kun suomalainen löytää taas syntipukin takapihaltaan, kun ei uskalla herraa kiiltävässä Mercedeksessään haukkua. Ja miksi? Koska typeryydessään uskoo liittyvänsä näin heihin, samastuu herraansa niin kuin Mersukaupan automyyjä autoonsa (=on muka fiinimpi myyjä).

Lopettakaa sokeus!

Vierailija
65/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oparatiiseihin?

Mitä itsenäisyyteen taas tulee, niin sotaa en arvosta, enkä sotilaita. Tappajia ja raiskaajia he ovat.

Joillakin ei ollut mahdollisuutta muuhun kuin sotia. Saisit hävetä.

Vierailija
66/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisivatkin kirjoilla Suomessa, heidän olisi mahdoton saada esim. työttömyystukia (edellyttää, mikäli olen oikein ymmärtänyt, säännöllistä yhteydenpitoa työkkärin kanssa ja aktiivista työnhakua), puhumattakaan nyt mistään asumis- tai toimeentulotuista. Tämän ymmärtänevät kaikki.

Monet niistä kävivät välillä Suomessa tienaamassa rahansa seuraavaa talvea varten. Toi lapsilisä tietysti on poikkeus, mutta todennäköisesti nämä lapsilisiä nostavat henkilöt nostaisivat huomattavasti enemmän tukia, mikäli asuisivat Suomessa kuin mitä he nyt saavat käteen.

Vierailija
67/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

oparatiiseihin?

Joillakin ei ollut mahdollisuutta muuhun kuin sotia. Saisit hävetä.

Vierailija
68/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puhumattakaan suurista suomalaisista taiteilijoista Edelfelt, Gallen-Kallela, Sibelius jne. Hekin kävivät nuorena opiskelemassa Euroopassa. Taisi olla aikamoista ryyppäämistä ja elämänopiskelua silloinkin.

Juttu on siis ikivanha. Tosin suomalaisella keskiluokkaisella nuorella ei ole varaa etsiskellä itseään Euroopassa enää -siis Goaan!

Ja se joka kehui, ettei ole mitään velkaa suomalaiselle yhteiskunnalle: sinut on koulutettu, teveyttäsi hoidettu ja niin edelleen.

Vierailija
69/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja se joka kehui, ettei ole mitään velkaa suomalaiselle yhteiskunnalle: sinut on koulutettu, teveyttäsi hoidettu ja niin edelleen.

Vierailija
70/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasummapeli. Sitä paitsi tuolla logiikalla olen velkaa USA:lle, jossa olen käynyt vuoden koulua, käyttänyt heidän teitään jne. Ei sitä nyt sentään velkaa olla jollekin maalle! SIlloinhan kukaan ei ikinä voisi muuttaa maasta pois.

Vierailija
71/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi.

Vierailija
72/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen syntynyt tänne ilman, että minulta kysyttiin mihin maahan haluan syntyä. En koe, että olen mitään velkaa, miksi pitäisi olla velkaa vain siksi, että on tänne syntynyt?

Vierailija
73/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin olen syntynyt tänne ilman, että minulta kysyttiin mihin maahan haluan syntyä. En koe, että olen mitään velkaa, miksi pitäisi olla velkaa vain siksi, että on tänne syntynyt?

Vierailija
74/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aristoteleskin kirjoitti aikanaan, että " nykynuorisosta ei ole mihinkään, he vain syljeskelevät kaduilla" , eli aina sama valitus, vuosituhannesta riippumatta.

Vierailija
75/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aristoteleskin kirjoitti aikanaan, että " nykynuorisosta ei ole mihinkään, he vain syljeskelevät kaduilla" , eli aina sama valitus, vuosituhannesta riippumatta.

Vierailija
76/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole mitään velkaa!

Eli jos joku 2-kymppinen muuttaa ulkomaille niin mitä hänen pitäisi tehdä? Lähettää Suomeen rahaa, koska on käyttänyt koulu- ja terveyspalveluja tekemättä kuitenkaan koskaan mitään työtä Suomessa?

Vierailija
77/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa ei silti tarvitse kokea olevansa.

Vierailija
78/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut Suomesta 20-vuotiaana, Suomessa olen ollut vain lyhyessä kesätyössä nuorena. En koe olevani velkaa Suomelle. kertokaa miksi olen velkaa ja ennen kaikkea mitä minun muka pitäisi tehdä hyvittääkseni velkani?

Vierailija
79/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämän perusasia ole olla onnellinen elämä, eikä se että on kaikki perusstatukset, omakotitalo, pitkä koulutus, naimisissa, lapsilla harrastuksia joka viikonpäivälle, Reimatecit päällä jne. hohhoijaa. Onneksi joku uskaltaa elää omalla tavallaan, eikä tarvitse siihen av-mammojen hyväksyntää

Vierailija
80/106 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on että jos äiti on hörhö niin on se sitä niin Suomessa kuin Goassakin. Hyvänä esimerkkinä pariskunta jonka tunnen: vahinkoraskaus, nainen poltteli pilveä iloisesti jonnekin 6:lle kuulle asti, mies taas hoitaa lasta äidin ollessa nyt töissä, mies aamusta iltaan hasis-höyryissä, vauvaa parkuu kainalossa. Ja kyllä, sos.viranomaisille ilmoitettu, mutta pariskunta sai kai sen verran niitä hämättyä ettei mitään ole tehty. Eli hörhö on hörhö vaikka missä asuisi.