Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja työsi?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
94 jatkaa, miten täällä tosiaan on näin paljon INFP:itä?
Vauvapalstan yleisin tyyppi ainakin taannoisen äänestyksen mukaan.
Intj. Opiskelen tietojenkäsittelytiedettä. En tee töitä nyt opiskelujen ohella.
Täällä vielä yksi INFP joka viimein päätyi lukion jälkeen taidealalle opiskelemaan. Jotain on pakko kokeilla siivousalan sekä monien välivuosien ja opiskelemaan pääsy-yritysten jälkeen. Yliopistoon olisin kovasti tahtonut, mutta ei ole onnistanut. Pitää peukkuja, että saisin itselleni ammatin viimein. Jännitys ja sosialisten tilanteiden pelko sekä huonot kokemukset eivät auta asiaa.
ENFJ, lastenpsykiarian erikoislääkäri.
Oi ootte symppiksiä kaikki INFP:t, mulla kaveri myös INFP ja tuntuu että sekin hakee vaan omaa juttuaan koko ajan.
T: ISTJ-a Kirjanpitäjä
Just sopiva ala mulle, ei tarvita lainkaan luovuutta vaan riittää kun noudattaa lakeja ja asetuksia mahdollisimman tarkasti. Lisäksi teen etänä niin ei tarvi olla sosiaalinen työkavereiden kanssa. Asiakaskeskustelutkin menee hienosti kun asiakkaat ei odota että alkaisin jotain small talkia vetämään niiden kanssa, niin voin heti mennä asiaan ilman liirum laarumeita.
ENFJ ja pappi (koen kylläkin olevani ambivertti)
INFP Eläintarhassa eläintenhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen näitä kyselyitä yllätyn vastanneiden NT-tyyppien runsaudesta. Voisiko olla, että NT on Suomessa yleisempi kuin muualla maailmassa? Kunkin NT-tyypin kun sanotaan yleensä edustavan enintään ihan muutamaa prosenttia ihmisistä. Vai heijastuuko tässä vain se, että Suomessa arvostetaan NT-tyyppiin liittyviä arvoja enemmän kuin muualla, ja se heijastuu vastauksissa.
T. ENTP
Ei, vaan NT-tyypit ovat yliedustettuina nettikeskusteluissa. Myös muualla kuin suomalaisilla palstoilla.
Redditin mbti-yhteisössä on 200 000 jäsentä ja INTP, INFP, INTJ ja ENTP ovat yleisimmät. ESXX-tyypit ovat rajusti aliedustettuina.
Aivan, koska esimerkiksi kaikki ESFP:t on jossain temppareiden kuvauksissa tai kirjoittamassa jotain kauneusblogia.
INTP aineenopettaja
Oppinut olemaan aito itseni vasta valmistumisen jälkeen, nyt valitsisin todellakin ammatin toisin
Olen kuitenkin yrittänyt opettaa oppilaille sitä miten kannattaa opetella kuuntelemaan itseään ensimmäiseksi eikä tehdä helppoja valintoja kyseenalaistamatta niitä
Itse jatko-opiskelen päästäkseni pois päivittäisestä opetustyöstä vapaampaan ja luovempaan toimenkuvaan
ENFJ, ostaja teollisuusyrityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94 jatkaa, miten täällä tosiaan on näin paljon INFP:itä?
Vauvapalstan yleisin tyyppi ainakin taannoisen äänestyksen mukaan.
Täällä siis ”ystävien seurassa”.
INFP olen taiteilija ja opetan omalla alallani ja ohjaan myös taideterapiaa.
En muista, tehty joskus kauan sitten. Melko osuva tulos ilmeisesti oli kuitenkin. IT-alalla työskentelen.
INFP tutkija ja opettaja tekniikan alalla
INFP ja työttömänä. Tai oikeastaan koulujen välissä. Onko tämä nyt ihan oikea juttu? Pian neljännet pyöreät lasissa ja se oma ala puuttuu. Luulin olevani vain luuseri, mutta onkin näköjään jokin "persoonallisuushäiriö". :D