Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys aseistakieltäytyjille

Vierailija
08.10.2016 |

Miten te olette ajatelleet, että Suomea puolustetaan hyökkääjältä, jos kukaan ei menisi armeijaan? Silläkö se uhka poistuu, että heitetään aseet roskiin?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljälän Iisakki kirjoitti:

Oi kuinka sormeni syyhyävätkään päästä sotaan,tappamaan niinkuin miesten kuuluu. Mies joka ei tunteetta pysty tappamaan on nössö. Miehen kuuuu tappaa, vasta kun on tappanut on tosi mies. Näin minä uskon Sodat on hienoja. Enemmän vaan niitä ,että päästäisiin pian sotimaan.

Kyllä täytyy nyt sanoa, että se sodan glamouri tulee vielä haihtumaan kun paska turahtaa housuun taistelutovereiden silpotuessa kappaleiksi. Itkette äitiänne ja rukoilette kaikkia mahdollisia jumalia siellä räjähdysten keskellä.

Aivan, suomen suuri suunnitelma on uhrata suomalaisten nuoria miehiä henkiä. että YK:n ei tarvitsisi myöhemmin kaivaa naisia ja lapsia joukkohaudoista tunnistettaviksi.

Toisten osana olisi siis äärimmäinen uhraus jotta jotain vielä kauheampaa ei tapahtusi.

Tätä vasten kaksi edellistä kommenttia tuntuvat erittäin absurdeilta.

Vierailija
102/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NATO. Ja rehellisesti ei mua kiinnosta mikään Suomen puolustaminen, jos täällä sellaista tarviin niin lähden anoppilaan pakoon Keski-Eurooppaan.

Sinähän et lähde yhtään mihinkään kun kriisitilanteessa rajat menevät kiinni.

Ei mene, missä niin sanotaan? Mä meen jostain Vaasan huudeilta veneellä yli Ruotsiin.

Sielläkö on puolustusvoimat mua estämässä? Eikö niillä ole parempaa tekemistä?! 😂😂

Meinaatko, että täältä menee jotain reittilentoja Pariisiin kesken taistelun? :D

Ei huhhuh näitä nykyajan kakaroita..

Reittilento? Mä puhuin tässä kyllä soutuveneestä!

Ja ei, en ole kakara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NATO. Ja rehellisesti ei mua kiinnosta mikään Suomen puolustaminen, jos täällä sellaista tarviin niin lähden anoppilaan pakoon Keski-Eurooppaan.

Ei mene, missä niin sanotaan? Mä meen jostain Vaasan huudeilta veneellä yli Ruotsiin.

Sielläkö on puolustusvoimat mua estämässä? Eikö niillä ole parempaa tekemistä?! 😂😂

Kyllä täältä pääsee laivalla ja lentokoneella pois jos tuohta löytyy. Ei lentokenttiä suljeta. Vitun ääliöt.

Sitä vähän minäki!

Ikinä en koskaan ole kuullut, että missään sodan jne. takia laitettais rajat kiinni.

Mutta ei ole eka kerta kun tota tällä palstalla mulle lässytetään. 😁

1) Kentät menevät kiinni

2) Jos eivät mene niin vihollinen on pommittanut ne paskaksi

3) Satamista ei todellakaan mikään Silja Europa silloin kulkisi

Luulevatko palstan räkänokat tosiaan että myös koko armeija vaan voisi lähteä menemään jos ei huvita? :D

Armeija? Mitä sä selität? Olen nainen, en asevelvollinen kuten ei ole miehenikään.

Jos jossain Venäjän rajalla soditaan, niin miksi Helsinki-Vantaa olisi kiinni? Kyllähän Syyriasaaa osassa paikoista elämä jatkuu, ei se sota kaikkialla ole.

Mikä estää mua menemästä kumiveneellä Ruotsiin?

Vierailija
104/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei armeija yhtä miestä kaipaa ja maailman olisi jo aika lopettaa toisten ihmisten tappaminen.

Mutta kun ei se vihollinen laske asettaan sillä, että sinä lasket! Kuinka yksinkertainen pitää olla, ettei tätä tajua?

Mistä vihollisesta sinä puhut?

Venäjä on ystävä ja se tunnustaa edelleen Suomen suvereeniteetin. Pidetään siis huolta toisistamme. Ei niitä venäläisiä pidä pelätä. Ne on ok kansaa. Jos siellä jokin asia kusee, niin se on kehitys ja perässä laahaava lainsäädäntö sekä hieman hälläväliä-kulttuuri. Venäjä pistää vielä paikat kuntoon kun on sen aika.

Tarkoititko paikkojen kuntoon laittamisella tätä:

https://northcaucasusland.files.wordpress.com/2014/02/chechnya-russia-w…

On se kiva että ystävä tunnustaa toistaiseksi Suomen suvereniteetin..

No istu sinä vain paska housussa jo siellä poterossa valmiiksi, jos noin paljon Venäjä pelottaa.

Ei tarvitse pelätä, niin kauan kuin Suomella on sen tasoinen puolustus, että tänne ei kannata hyökätä.

Jos täällä taas ei sellaista olisi, niin sitten pelottaisi, niin kuin Ruotalaisia, jotka ovat palauttamassa yleistä asevelvollisuutta.

Vierailija
105/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän aseistakieltäytyjät omaavat niin usein misogynistisen maailmankuvan? Naisten henkiä ei pidetä minkään arvoisena kun taas yhden miehen henkeä ei voi saattaa vaaraan edes 100 ihmisen pelastamiseksi.

Vierailija
106/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan lähde rajojen puolesta sotimaan, nou nou nou. Joku on piirtänyt karttaan viivat joskus ja sitten joku muu meinaa, että komentamalla menen antamaan henkeni niiden puolesta?

Maailma olis huomattavasti parempi paikka, jos ihan kaikki kieltäytyisi sotimasta. Varsinkaan kun tavallinen kansa se on joka herrojen puolesta henkensä heittää.

Vierailija
107/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täältä pääsee laivalla ja lentokoneella pois jos tuohta löytyy. Ei lentokenttiä suljeta. Vitun ääliöt.

Sitä vähän minäki!

Ikinä en koskaan ole kuullut, että missään sodan jne. takia laitettais rajat kiinni.

1) Kentät menevät kiinni

Luulevatko palstan räkänokat tosiaan että myös koko armeija vaan voisi lähteä menemään jos ei huvita? :D

Armeija? Mitä sä selität? Olen nainen, en asevelvollinen kuten ei ole miehenikään.

Jos jossain Venäjän rajalla soditaan, niin miksi Helsinki-Vantaa olisi kiinni? Kyllähän Syyriasaaa osassa paikoista elämä jatkuu, ei se sota kaikkialla ole.

Kuka on sanonut, että soditaan vain jossain rajalla? Ja kuka on sanonut, ettei Helsinki-Vantaata pommiteta paskaksi?

Vierailija
108/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljälän Iisakki kirjoitti:

Oi kuinka sormeni syyhyävätkään päästä sotaan,tappamaan niinkuin miesten kuuluu. Mies joka ei tunteetta pysty tappamaan on nössö. Miehen kuuuu tappaa, vasta kun on tappanut on tosi mies. Näin minä uskon Sodat on hienoja. Enemmän vaan niitä ,että päästäisiin pian sotimaan.

Kyllä täytyy nyt sanoa, että se sodan glamouri tulee vielä haihtumaan kun paska turahtaa housuun taistelutovereiden silpotuessa kappaleiksi. Itkette äitiänne ja rukoilette kaikkia mahdollisia jumalia siellä räjähdysten keskellä.

Ja samalla aikaa aseistakieltäytyjä katselelee kun oma perhe silpoutuu ilmapommituksessa kappaleiksi.

Vierailija
109/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän minäki!

1) Kentät menevät kiinni

No eihän millään kriisialuella matkustajakoneet edes voi lentää!

Vierailija
110/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän minäki!

1) Kentät menevät kiinni

No eihän millään kriisialuella matkustajakoneet edes voi lentää!

No sitten soudan! Mutta kyllähän sieltä Syyriastakin pääsee pois, ihan kun Suomesta ei pääsisi.

Vierailija
111/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumiveneellä voit hyvällä säkällä päästäkin lähtemään, mutta itse en kyllä lähtisi kumivenellä ylittämään merta. Menee uintihommiksi.

Vierailija
112/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten soudan! Mutta kyllähän sieltä Syyriastakin pääsee pois, ihan kun Suomesta ei pääsisi.

Se on muuten huvittavaa kuinka kaikki rasistit ovat heti etunenässä itse alkamassa pakolaisiksi :D

Vierailija
113/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten huvittavaa kuinka kaikki rasistit ovat heti etunenässä itse alkamassa pakolaisiksi :D

Häh? Mä oon enemmänki suvakkihuora. Avomies on sieltä Keski-Euroopasta ni ois aika paksua olla pakolaisvastanen.

Mutta ei siellä Syyriassa rajat ole kiinni. Ei ollu muuallakaan maailmansotien aikana.

Ja en olisi pakolainen, et selvästi tiedä mitä se tarkoittaa. Olisin maahanmuuttaja, EU:ssa on vapaa liikkuvuus.

Vierailija
114/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumiveneellä voit hyvällä säkällä päästäkin lähtemään, mutta itse en kyllä lähtisi kumivenellä ylittämään merta. Menee uintihommiksi.

On niitä muunkinlaisia veneitä, sukulaisilta löytyy jos ei rahalla joku anna lainaan/myy.

Ei Suomen valtiolla ole mitään oikeutta minua estää ja en itse jonkun pommitusten takia ole velvollinen mitään Suomen eteen tekemään.

Vierailija
115/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka on jo sen verran kehittynyttä, että kohta varmaan rakennetaan automatisoituja ja kauko-ohjattavia sotilasrobotteja jotka sitten taistelevat keskenään.

Vierailija
116/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseistakieltäytyjät ovat kuin somalipakolaiset, jotka jättävät perheensä sinne kriisin keskelle kitumaan ja lähtevät itse pakoon.

Tai sitten niitä, jotka ottavat perheensä mukaan ja suojelevat heitä sen sijaan, että jättäisivät perheensä kotiin ja lähtisivät tappamaan itsensä.

Vierailija
117/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
118/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä oon enemmänki suvakkihuora. Avomies on sieltä Keski-Euroopasta ni ois aika paksua olla pakolaisvastanen.

Mutta ei siellä Syyriassa rajat ole kiinni. Ei ollu muuallakaan maailmansotien aikana.

Ja en olisi pakolainen, et selvästi tiedä mitä se tarkoittaa. Olisin maahanmuuttaja, EU:ssa on vapaa liikkuvuus.

Et kyllä tiedä mistään mitään. Kriisitilanteessa kaikenlaiset EU:n vapaat liikkuvuudet lakkaavat olemasta! Ei huhhuh kuinka kukaan voi olla noin pösilö. Ottaisit edes asiasta selvää ennen tuota sekoilua. Laita tähän lähdelinkki jossa sanotaan, että kun Suomessa tulee liikekannallepano, niin kaikki voi edelleen mennä vapaasti mihin huvittaa.

Vierailija
119/121 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomen valtiolla ole mitään oikeutta minua estää ja en itse jonkun pommitusten takia ole velvollinen mitään Suomen eteen tekemään.

No just. Suomen valtiolla on sinuun täysi oikeus. Samalla tavalla maksat kiltisti verojakin.

Vierailija
120/121 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi