Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mies kaipaa neuvoja. (mitä nainen haluaa?)

Vierailija
08.10.2016 |

Olemme pitkässä suhteessa (yli 8 vuotta) oleva kolmenkympin molemmin puolin oleva parsikunta ja meillä on 3 ja 5-vuotiaat lapset. Ns. perusasiat ovat ihan kunnossa, molemmat käymme töissä ja niin edelleen. Niinkuin arvata saattaa elämämme on aika hektistä ja energia menee pääsoin töihin ja muihin arkiaskareisiin. Vaimoni kait rakastaa minua ja varmaan on kaikinpuolin tyytyväinen suhteeseemme. Hän ei kuitenkaan koskaan (moneen vuoteen) tehnyt mitään minua miellyttääkseen, tarkoitan nyt esim. hierontaa tai sängyssä jotain mistä minä olen kertonut pitäväni ja missä minä olisin yksin saavana osapuolena. Minä siis koen, ettei vaimoa juurikaan kiinnosta, että minulla olisi hyvä olla.

Nyt kysyisin naiset teiltä mitä minä voisin tehdä asian korjaamiseksi? Ajattelin, että voisin tehdä jotain pieniä (tai suurempiakin) tekoja, joilla näyttäisin hänelle, että hänen hyvinvoinitinsa on minulle tärkeää ja takaa-ajatuksena tietenkin on, että hänkin havahtuisi tekemään jotain minua miellyttävää. Kaikenlaista olen tietysi kokeillut, enkä kaikkea tekemisiäni ala tässä luettelemaan, mutta laittakaas vinkkejä. Eli mitä toivioisit, että miehesi tekisi? Mikä saisi sinut onnelliseksi? Ja muistakaa peukutella toistenne vastauksia.

Kiitos jo etukäteen. M32

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paras tapa saada mitä haluaa, on pyytää. Siis ihan suoraan, eikä mitään epämääräistä kiertelyä ja kaartelua. Esim. jos haluat, että vaimo hieroo hartioitasi, sano: Kulta, voisitko hieroa hartioitani, ne ovat niin kireät. Jos vaimo suostuu, niin sitten kiittelet kovasti ja kerrot kuinka hyvältä se tuntui. Jos vaimo ei suostu, niin sitten tiedät, että hän ei halua tehdä sellaista (ainakaan sillä kertaa). Ei tämä sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
42/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pientä lasta = vaimosi on ihan helvetin väsynyt.

Vaikka työnjako kotona olisi teillä puolet ja puolet, niin veikkaan että vaimo kantaa valtaosan henkisestä taakasta. Esimerkiksi tuo että "tuet vaimon harrastuksia": harrastus ei ole kovin rentouttava jos jäät hampaat irvessä lasten kanssa kotiin, tai raportoit vaimon palatessa harrastuksen aikana sattuneista vaikeuksista.

Pyrkisin sinun tapauksessasi omilla toimillani vaikuttamaan siihen että muijasi saa ainakin kolmet hyvät yöunet viikossa, ja että sinä otat aktiivisen asenteen lastesi kanssa olemiseen: ehdota esimerkiksi keskiviikon paikkeilla mitä viikonloppuna voisi tehdä, ja jos ehdotus uppoaa osanottajiin, ota homma järjestääksesi.

Ei välttämättä tarvitse tehdä tarkalleen näin, mutta nämä ovat nyt tämmöisiä asioita joita tehdä jotka vähentävät toisen osapuolen kuormitusta, toisen osapuolen ollessa perinteisesti se perheen äiti.

Lasten tuomiset ja viemiset päiväkotiin ovat muuten syvältä, varmista ainakin reilu tasajako näissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä paras tapa saada mitä haluaa, on pyytää. Siis ihan suoraan, eikä mitään epämääräistä kiertelyä ja kaartelua. Esim. jos haluat, että vaimo hieroo hartioitasi, sano: Kulta, voisitko hieroa hartioitani, ne ovat niin kireät. Jos vaimo suostuu, niin sitten kiittelet kovasti ja kerrot kuinka hyvältä se tuntui. Jos vaimo ei suostu, niin sitten tiedät, että hän ei halua tehdä sellaista (ainakaan sillä kertaa). Ei tämä sen monimutkaisempaa ole.

Paitsi jos vaimo kokee ennestään antavansa paljon enemmän kuin saa ja että häneltä vain koko ajan vaaditaan. Parempi keino olisi Antaa huomiota. Muuten miehestä rulee yksi vaativa huollettava lasten lisäksi ja vaimo alkaa ajatella, että elämä olisi kevyempää ja hauskempaa eron myötä. Yksi hoidettava vähemmän ja viikko viikko systeemissä joka toinen viikko vapaa-aikaa. Ja mahdollisuus tavata uusi mues, joka huomioi häntä.

Vierailija
44/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja ihmetyttää nämä vastaukset täällä. Mies kysyy neuvoja, ja aletaan haukkua, vittuilla, kyseenalaistaa miehen kertomusta ja valittaa omasta elämästä. Onko tämä mielestänne keskustelua? Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua naisesi kanssa ja sanoa ääneen se, ettet tunne saavasi häneltä tarpeeksi huomiota. Toinen ei välttämättä muuten tajua, että jokin asia on mielestäsi pielessä. Ja naista voi huomioida monella tapaa: kehumalla, auttamalla pienissä arkipäivän asioissa, pitämällä hyvänä ja antamalla omaa tilaa ja aikaa.

Kiitos tästä kommentista. Ärsyttää nuo vittuilu viestit, että katso sika peiliin. Nojoo olen yrittänyt katsoa ja nyt pyydän teitä vielä avuksi katsomaan. Siis koko ketjun pointtihan on siinä, että minä tiedän etten ole täydellinen ja minulla on (paljonkin) parantamisen varaa ja pyydän teidän apua.. Ap

Vierailija
45/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja ihmetyttää nämä vastaukset täällä. Mies kysyy neuvoja, ja aletaan haukkua, vittuilla, kyseenalaistaa miehen kertomusta ja valittaa omasta elämästä. Onko tämä mielestänne keskustelua? Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua naisesi kanssa ja sanoa ääneen se, ettet tunne saavasi häneltä tarpeeksi huomiota. Toinen ei välttämättä muuten tajua, että jokin asia on mielestäsi pielessä. Ja naista voi huomioida monella tapaa: kehumalla, auttamalla pienissä arkipäivän asioissa, pitämällä hyvänä ja antamalla omaa tilaa ja aikaa.

Kiitos tästä kommentista. Ärsyttää nuo vittuilu viestit, että katso sika peiliin. Nojoo olen yrittänyt katsoa ja nyt pyydän teitä vielä avuksi katsomaan. Siis koko ketjun pointtihan on siinä, että minä tiedän etten ole täydellinen ja minulla on (paljonkin) parantamisen varaa ja pyydän teidän apua.. Ap

Ne 'katso omaa toimintaasi'-neuvot eivät ole vittuilua vaan suhteen toisen osapuolen kokemus kuvaamastasi tilanteesta.

Vierailija
46/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen tuota kysymyksenasettelua. Jos mies kerran kaipaa, että vaimo huomioisi häntä hieromalla, niin miksei mies voi suoraan sanoa, että toivoisi vaimon joskus huomioivan häntä tällä tavalla? Miksi sen oman tarpeen tyydyttämiseen pitää pyrkiä jotenkin ovelasti kiertoteitse? Ei se vaimo ole edelleenkään ajatuksenlukija eikä niitä huomionosoituksia välttämättä tule takaisin, vaikka niitä itse ensin antaisi.

Jos sitten haluaa huomioida vaimoa tämän toivomalla tavalla (ilman taka-ajatuksia), niin miksi ihmeessä kyselee palstalaisilta? Kysy siltä vaimolta! 

Vierailija
47/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vaan mieleen se oman mieheni käytös. Hän pyytää ihan suoraan vaikka mitä ja hieromaan jne, mutta ei huomioi minua. Ja valittaa seksistä vaikka siinäkin kaikki menee hänen toiveidensa mukaan. Kaikki mitä ap on kirjoittanut on kuin suoraan hänen suuustaan.

Vierailija
48/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ohimennen sanottu "olet kaunis" ja naisen mielestä tuhat kertaa isompaa ja parempaa huomioimioimista kuin kerran vuodessa tarjottu luksusloma Roomassa. Ei se teon näyttävyys ja hinta vaan jatkuvuus ja toistuvuus. Kummastakin nainen ns antaa yhden pisteen vaikka mies luulee jälkimmäistä arvokkaammaksi. Niistä jokapäiväisistä ilmaisista kehuista saa viikossa jo seitsemän pistettä. Jos kehuu kahdesti päivässä saa 14 pistettä. Eli tällä logiikalla

N46

Kiitos tästä. Tällaisten vinkkien takia juuri halusin ketjun avata. Huomioin vaimoa kyllä arkipäivässä sanoilla ja erityisesti teoilla (ruuanlaitto, siivoaminen, jne Ja huom siis aina hoidan ne asiat, jotka on sovittu minun vastuulleni, mutta lisäksi teen jotain extraa, joka on sovittu vaimon hoidettavaksi), mutta ehkä huomio pitäisi viedä niistä isomista yllätyksistä pois ja keskittyä vielä enemmän tähän arjessa huomioimiseen. AP

Vierailija
49/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut nainen, mutta ex varmaan jotakuinkiin samoin kuin ap. Teki siis "kaikkensa", mutta se aina liuttyi seksiin ja alkoi olla ihan ahdistavaa. Jos mies siivosi tai hieroi tms, niin se oli aina kaupankäyntiä seksistä. Olin tosi väsynyt. Valvovat ja jatkuvasti sairastelevat pikkulapset, oman kropan raskaudenjälkeiset muutokset jne. Ois ollu kiva joskus saada ihan vaan hellyyttä ja hyväksyntää ilman sitä seksiä. Vaikka sohvalla silittelyä ja niitä samoja "oot kaunis" kuiskailuja mitä pantaessa. Mut kaikki liittyi ja pyöri aina vaan seksin ympärillä.

Niin saattaahan olla, että vaimoani ahdistaa minun hänen hyväkseen tekemät asiat, jos hän aina esim. kukkia saadessaan ajattelee että jaahas taas on ukko vailla jotain. ap

Vierailija
50/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen menettänyt intohimoni miestäni kohtaan seuraavista syistä: käyttää liikaa alkoholia, on aina vaitonainen tai huonotuulinen, aivan järkyttävän laiska eikä siivoa edes omia jälkiään, on liikaa töissä ja rohmuaa kaikki mahdolliset ylityöt, ei osaa keskustella tarpeeksi, ei osaa höpsötellä ja ottaa asioita huumorilla, ei hoida meidän lemmikkieläimiäkään oma-aloitteisesti koskaan vaan kaikki jää minun vastuulleni, ei järjestä ikinä mitään yllättävää tai romanttista. Jos joku näistä kuulostaa tutulta, niin nainen luultavasti toivoo muutosta noihin asioihin. Sinun pitää näyttää olevasi se mies johon vaimosi rakastui.

Ei kuulosta yhtään tutulta, mutta ymmärrän, että tuo on joillakin ongelmana. Ap

Vierailija
51/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katosi kaikki hellyys, läheisyys ja mukavat sanat. Mies sanoo korkeintaan rakastavansa, mutta ilman noita muita se tuntuu vain sanahelinältä, joltain mitä mies sanoo tottumuksesta tai koska kuuluu sanoa. Perässä kuihtui seksielämä ja sen perään oma elämänlaatu heikkeni sen verran, ettei ole intoa tehdä mitään kivaa toiselle. Olen miehelleni sanonut millä ainakin minut saisi paremmalle tuulelle. En ole kovinkaan kärttyinen, vaan lähinnä neutraali, tympääntynyt, tyhjä kuori.. Mutta mikään ei muutu. Toki tämä on kahden kauppa, mutta minä olen yrittänyt riittävän monta kertaa todetakseni ettei kannata enää. Jos mies ei halua omassa toiminnassaan muuttaa mitään, niin minkäs teen. Yksin kun ei mitään korjaa. Ja nyt olen jo liian kyyninen yrittämään enää.

Vierailija
52/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että et vain ole vaimon mielestä tarpeeksi seksikäs mies ja/tai vaimosi ei ylipäätään pidä seksistä yhtä paljon kuin sinä. Kuinka usein tuotat hänelle orgasmin? Oletko hyvännäköinen?

Niin ehkä vaimoni ei enään pidä minua seksikkäänä. Minusta tuntuu, etten ole ollut hänen intohimonsa kohde vuosiin. En ole pitänyt kirjaa, mutta usein. 1-2 krt kuussa se onnistuu yhdynnässä ja joka kerta sormilla. Ainoastaan vaimon aloitteesta otetut pikaiset ovat sellaisia, ettei hän välttämättä saa, mutta itse on kertonut pitävänsä myös näistä pikaisista.

Olen hyvän näköinen. Naiset ovat juosseet perässäni ja en epäile etteikö minulle olisi ottajia (teidän, että kuulostan kusipää narsisitilta, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus). Harrastan liikuntaa sen mitä muilta kiirteiltäni ehdin, mutta missään nimessä mikään plösö en ole, toki lihasta saisi olla enemmän. Mutta vartaloni on miehekäs.

Ai olet mieheni ja eksynyt tälle palstalle.

Kuten olen vastannut valitukseesi siitä etten enää huomioi sinua, niin sinä lopetit huomioimasta minua ensiksi. Lisäksi aloit arvostella minua eri asioista. En enää tunne olevani haluttu ja viehättävä.

Seksissä koen rasuttavana vaatimuksena, että pitäisi saada joka päivä ja yhdynnässä, se ei ole fyysisesti mahdollista yksinkertaisesti. Ehdotan pikaseksiä koska tiedän että sinä haluat panna, mutta minä en ole yhtään sillä tuulella, mutta epäitsekkäästi annan sitä. Sitten valitat, että en käyttäydy tarpeeksi intohimoisesti.

Mitä enemmän yritän väkisin teeskennellä tai oikeasti kokea intohimoa sitä vähemmän sitä tunnen. Tällä hetkellä pelkään menettäväni sen kokonaan sinua kohtaan tätä menoa. Vaatimalla sitä ei voi kokea. Sinäkään et nauttisi seksistä jos koko ajan sängyssä ja sen ulkopuolella vastisin sinua nauttimaan kiihkeämmän näköisesti ja enemmän ja kritisoisin aina jälkeenpäin, että suorituksestasi ei välittynyt tarpeeksi intohimoa.

Sellaisen vaatiminen toiselta on 100% itsekästä ja kyse on siitä, että et saanut toivomaasi performanssia jonka mielestäsi ansaitset koska olet komea ja muutkin naiset ocat sinusta kiinnostuneita. Siinä ei ole kyse siitä, että ajattelisit vaimon parasta ja sitä että hän itse nauttisi omalla tavallaan. On kyse siitä, että mielestäsi "ansaitset" ksikinpuolin enemmän vaimoltasi koska koet antavasi hänelle tarpeeksi siksi, että ylipäätään olet hänen kanssaan kun koer olevasi ikäänkuin lahja naisille. Vaimosi näkökulmasta hän antaa enemmän kuin saa ja ainun pitäisi huomattavasti lisätä panostuksia suhteeseenne (henkisesti, huomioimalla ja osoittamalla arvostusta), jos haluat suhteenne säilyvän ja jopa välttää eron.

Tämä voisi periaatteessa olla oman vaimoni kirjoittama komentti. Pelottavaa (suhteemme jatkon kannalta) ajatella, että hän kokee tilanteemm/minun käyttäytymiseni noin. Jos vaimoni ajattelee näin, niin pystyyköhän asioita enää edes korjaamaan.. 

sinä lopetit huomioimasta minua ensiksi. 

Voi olla... Ihminen on erehtyväinen. Anna anteeksi. Eitkö kuitenkaan laske sille mitään arvoa, että olen viimeiset 4 vuotta yrittänyt huomoida?

Sitten valitat, että en käyttäydy tarpeeksi intohimoisesti.

Pikaseksi on pikaseksiä. Mutta kun minulla ei ole vuosiin ollut sellaista tunnetta, että sinä sydämmesi pohjasta/intohimoisesti haluaisin tehdä minulle hyvää. Et sängyssä, etkä sen ulkopuolella.

Sinäkään et nauttisi seksistä jos koko ajan sängyssä ja sen ulkopuolella vastisin sinua nauttimaan kiihkeämmän näköisesti ja enemmän ja kritisoisin aina jälkeenpäin, että suorituksestasi ei välittynyt tarpeeksi intohimoa.

Voin vain kuvitella kuinka pahalta tuntuu harrastaa seksiä kanssani, jos se ei tunnut hyvältä (vaikka niitä orgasmeja saatkin). En ole mielesäni kritisoinut sinua. Olen joskus puhunut, että jos sinulla on jotain estoja, niin voismme ydessä puhumalla yrittää selvittää asioita, niin jotta voisit nauttia seksistä täysillä,

Sellaisen vaatiminen toiselta on 100% itsekästä ja kyse on siitä, että et saanut toivomaasi performanssia jonka mielestäsi ansaitset koska olet komea ja muutkin naiset ocat sinusta kiinnostuneita. 

Minusta kumppaneiden pitäisi suhtautua toisiinsa intohimoisesti. En ole vaatinut mitään, mutta mielessäni ajattelen, että minun tulisi saada intohimoasi osakseni, yritänhän parhaani, että sinulla ja perheellämme olisi kaikki hyvin. Jos et tunne minua kohtaan syviä tunteita, niin sano se saatana. En halua olla kanssasi missään järkilitossa. Kyllä me voidaan eronkin jälkeen olla ystäviä ja varmasti saadaan talous ja lastenhoidot toimimaan, ei se ero niin kauheaa voi olla, joten jos sinusta tuntuu, etten ole elämäsi mies niin sano se.

AP

Vierailija
53/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen tuota kysymyksenasettelua. Jos mies kerran kaipaa, että vaimo huomioisi häntä hieromalla, niin miksei mies voi suoraan sanoa, että toivoisi vaimon joskus huomioivan häntä tällä tavalla? Miksi sen oman tarpeen tyydyttämiseen pitää pyrkiä jotenkin ovelasti kiertoteitse? Ei se vaimo ole edelleenkään ajatuksenlukija eikä niitä huomionosoituksia välttämättä tule takaisin, vaikka niitä itse ensin antaisi.

Jos sitten haluaa huomioida vaimoa tämän toivomalla tavalla (ilman taka-ajatuksia), niin miksi ihmeessä kyselee palstalaisilta? Kysy siltä vaimolta! 

Mutta jos pyytää kerran kuukaudessa ja saa 1 kerran vuodessa ja sen jälkeen puhuu siitä kuukauden, että kuinka hyvältä se tuntui kuin hieroit ja siis tilanne on tämä, niin olisko jotain neuvoja miten saada sitä hierontaa useammin kuin kerran vuodessa 15 minuuttia? Ja siis itsehän tarjoan tuota hierontaa, mutta yleensä se ei kelpaa..

Vierailija
54/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yhtenä vaihtoehtona mieleen, että naisella vaan on tunteet kuolleet, tai vähintäänkin se intohimo ja on menettänyt halun edes yrittää. Roikkuu tyytymättömänä ja ehkä potee huonoa omatuntoakin jos häntä "hemmotellaan" eikä siksi halua ottaa esim. hierontaa vastaan. Tämä on tietenkin vain spekulaatiota, ja ainut tapa selvittää asia olisi puhua. Tietenkin voi myös olla vaan uupunut ja stressaantunut, mikä taas vaikuttaa hormoneihin. Siitä tulikin mieleen, että käyttääkö nainen hormonaalista ehkäisyä?

Vierailija
55/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee yhtenä vaihtoehtona mieleen, että naisella vaan on tunteet kuolleet, tai vähintäänkin se intohimo ja on menettänyt halun edes yrittää. Roikkuu tyytymättömänä ja ehkä potee huonoa omatuntoakin jos häntä "hemmotellaan" eikä siksi halua ottaa esim. hierontaa vastaan. Tämä on tietenkin vain spekulaatiota, ja ainut tapa selvittää asia olisi puhua. Tietenkin voi myös olla vaan uupunut ja stressaantunut, mikä taas vaikuttaa hormoneihin. Siitä tulikin mieleen, että käyttääkö nainen hormonaalista ehkäisyä?

Siltä minusta on alkanut tuntua, että kunhan roikkuu järkiliitossa. Olisi kiva kuulla onko jollain kokemusta, siitä että sammuneet tunteet olisi saatu heräteltyä, vai onko tässävaiheessa peli jo pelattu. Ennen esikoista ja lasten välissä käytti lyhyen aikaa, mutta ei sen jälkeen, siis hormonaalista ehkäisyä ole käyttänyt.

ja olen yrittänyt puhua ja "kaikki on ihan hyvin" ap

Vierailija
56/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että et vain ole vaimon mielestä tarpeeksi seksikäs mies ja/tai vaimosi ei ylipäätään pidä seksistä yhtä paljon kuin sinä. Kuinka usein tuotat hänelle orgasmin? Oletko hyvännäköinen?

Niin ehkä vaimoni ei enään pidä minua seksikkäänä. Minusta tuntuu, etten ole ollut hänen intohimonsa kohde vuosiin. En ole pitänyt kirjaa, mutta usein. 1-2 krt kuussa se onnistuu yhdynnässä ja joka kerta sormilla. Ainoastaan vaimon aloitteesta otetut pikaiset ovat sellaisia, ettei hän välttämättä saa, mutta itse on kertonut pitävänsä myös näistä pikaisista.

Olen hyvän näköinen. Naiset ovat juosseet perässäni ja en epäile etteikö minulle olisi ottajia (teidän, että kuulostan kusipää narsisitilta, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus). Harrastan liikuntaa sen mitä muilta kiirteiltäni ehdin, mutta missään nimessä mikään plösö en ole, toki lihasta saisi olla enemmän. Mutta vartaloni on miehekäs.

Kuten olen vastannut valitukseesi siitä etten enää huomioi sinua, niin sinä lopetit huomioimasta minua ensiksi. Lisäksi aloit arvostella minua eri asioista. En enää tunne olevani haluttu ja viehättävä.

Seksissä koen rasuttavana vaatimuksena, että pitäisi saada joka päivä ja yhdynnässä, se ei ole fyysisesti mahdollista yksinkertaisesti. Ehdotan pikaseksiä koska tiedän että sinä haluat panna, mutta minä en ole yhtään sillä tuulella, mutta epäitsekkäästi annan sitä. Sitten valitat, että en käyttäydy tarpeeksi intohimoisesti.

Mitä enemmän yritän väkisin teeskennellä tai oikeasti kokea intohimoa sitä vähemmän sitä tunnen. Tällä hetkellä pelkään menettäväni sen kokonaan sinua kohtaan tätä menoa. Vaatimalla sitä ei voi kokea. Sinäkään et nauttisi seksistä jos koko ajan sängyssä ja sen ulkopuolella vastisin sinua nauttimaan kiihkeämmän näköisesti ja enemmän ja kritisoisin aina jälkeenpäin, että suorituksestasi ei välittynyt tarpeeksi intohimoa.

Sellaisen vaatiminen toiselta on 100% itsekästä ja kyse on siitä, että et saanut toivomaasi performanssia jonka mielestäsi ansaitset koska olet komea ja muutkin naiset ocat sinusta kiinnostuneita. Siinä ei ole kyse siitä, että ajattelisit vaimon parasta ja sitä että hän itse nauttisi omalla tavallaan. On kyse siitä, että mielestäsi "ansaitset" ksikinpuolin enemmän vaimoltasi koska koet antavasi hänelle tarpeeksi siksi, että ylipäätään olet hänen kanssaan kun koer olevasi ikäänkuin lahja naisille. Vaimosi näkökulmasta hän antaa enemmän kuin saa ja ainun pitäisi huomattavasti lisätä panostuksia suhteeseenne (henkisesti, huomioimalla ja osoittamalla arvostusta), jos haluat suhteenne säilyvän ja jopa välttää eron.

Tämä voisi periaatteessa olla oman vaimoni kirjoittama komentti. Pelottavaa (suhteemme jatkon kannalta) ajatella, että hän kokee tilanteemm/minun käyttäytymiseni noin. Jos vaimoni ajattelee näin, niin pystyyköhän asioita enää edes korjaamaan.. 

Voi olla... Ihminen on erehtyväinen. Anna anteeksi. Eitkö kuitenkaan laske sille mitään arvoa, että olen viimeiset 4 vuotta yrittänyt huomoida?

Pikaseksi on pikaseksiä. Mutta kun minulla ei ole vuosiin ollut sellaista tunnetta, että sinä sydämmesi pohjasta/intohimoisesti haluaisin tehdä minulle hyvää. Et sängyssä, etkä sen ulkopuolella.

Sinäkään et nauttisi seksistä jos koko ajan sängyssä ja sen ulkopuolella vastisin sinua nauttimaan kiihkeämmän näköisesti ja enemmän ja kritisoisin aina jälkeenpäin, että suorituksestasi ei välittynyt tarpeeksi intohimoa.

Voin vain kuvitella kuinka pahalta tuntuu harrastaa seksiä kanssani, jos se ei tunnut hyvältä (vaikka niitä orgasmeja saatkin). En ole mielesäni kritisoinut sinua. Olen joskus puhunut, että jos sinulla on jotain estoja, niin voismme ydessä puhumalla yrittää selvittää asioita, niin jotta voisit nauttia seksistä täysillä,

Sellaisen vaatiminen toiselta on 100% itsekästä ja kyse on siitä, että et saanut toivomaasi performanssia jonka mielestäsi ansaitset koska olet komea ja muutkin naiset ocat sinusta kiinnostuneita. 

Minusta kumppaneiden pitäisi suhtautua toisiinsa intohimoisesti. En ole vaatinut mitään, mutta mielessäni ajattelen, että minun tulisi saada intohimoasi osakseni, yritänhän parhaani, että sinulla ja perheellämme olisi kaikki hyvin. Jos et tunne minua kohtaan syviä tunteita, niin sano se saatana. En halua olla kanssasi missään järkilitossa. Kyllä me voidaan eronkin jälkeen olla ystäviä ja varmasti saadaan talous ja lastenhoidot toimimaan, ei se ero niin kauheaa voi olla, joten jos sinusta tuntuu, etten ole elämäsi mies niin sano se.

AP

Erittäin mielenkiintoista. Olen se jota kommentoit. Vastasit aivan samoin sanoin kuin mieheni! Mekin oltu 4 v yhdessä. Millä kirjaimella etunimesi alkaa?

Ahdistuun tekststäsi ja itken parhaillaan. Koen tuon hirveänä painostuksena että pitäisi koki ajan olla 100% intohimoa tai sitten ero. Ja etä jos en jaksa aina muura kuin pikaseksiä tai onnistu saamaan orkkua niin= en rakasta sinua ja ero. Kamalaa painostusta ja kiristystä. Jos vaikka itse tykkäät jäätellstä, niin takuulla vuosien mittaan intosi hälvenee, jos puoliso tyyliin hatkuvasti istuttaa sinut tuoliin ja sanoo että "nyt syö jäätelöä ja näytä että nautit siiä. Et syö tarpeeksi nautiskellen. Mikä on vialla etkö tykkää jäätelöstä, hyvä on ei enää kkinä osteta sitä. Kun kulho on tyhjä niin hän calittaa, että mikset voihkinut syödessä enemmän eikö se ollutkaan hyvää ja et taida enää tykätä jäätelöstä."

Tykkään harrastaa seksiä kanssasi. Olen äärettömän pahoillani ettei se, oma tyylini ja lulnteeni ja tapani pitää siitä riitä sinulle vaan minun pitäisi olla enemmän ja toisenlainen, tai ero.

Vierailija
57/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin, että ap olet katsonut pornoa niin, että käsityksesi siitä miltä seksi oikeassa elämässä normaalisti näyttää on vääristynyt? Ei se ole kenelläkään jatkuvaa intohimoa ja täydellistä kiihkoa vaan suurimman osan ajasta tavallista ja sitä pikaseksiä, ja silti ihmiset voivat pitää siitä aidosti. Porno on näyteltyä. Intohimo on oikessti sitä, että tuntee vetoa toiseen ja pitää seksistä (vaikka se tapahtuisi ns rauhallisesti) eikä se tarkoita, että pitäisi olla joka kerta tunteja kestäävää eläimellistä kiihkoa ja voihketta.

Vierailija
58/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ketjun läpi ja tuli joitain ajatuksia. Onko vaimosi käyttänyt hormonaalista ehkäisyä käytännössä koko suhteenne ajan, ennen kuin nyt lopetti (miinus raskaudet tietenkin)? Siis kun sitähän sanotaan, että naisen tulisi testata mies ilman hormoneita ennen lapsi haaveita tai avioliittoa, koska hormonit muokkaa persoonaa/haluja yms. Ja sit kun ne lopulta lopettaa niin sitä normalisoituu..

Entä oletko joskus sanonut tai todennut jotain ikävää tai neutraalia, jonka nainen ottaa negatiivisesti. Ihan pelkkä ääneen ihmettely löysästä nahasta mahassa voi huonolla hetkellä sanottuna jäädä kummittelemaan mieleen arvosteluna ja muutama vastaava niin sammakko niin aiai.

Tosiaan naisen tärkein sukupuoli elin on ne aivot, joten kehuminen kannattaa. Mielellään spontaanisti ja sydämestä. Jos toinen on pieruverkkareissa tukka likaisena lapsen räkä puserolla ja meet kertomaan että "näytät tänään erityisen hyvältä" nii ei mee läpi. Mutta kehuminen kannattaa, myös jos nainen on vaikkapa viettänyt paljon aikaa etsimällä lapsille nättejä ja kohtuuhintaisia vaatteita nii kannattaa sanoa puseroa hienoksi/kivan väriseksi... Ja hommata joskus myös itse ne puuttuvat talvikengät sille taaperolle.

Siivoaminen ja oma aloitteisuus sulla tais muuten olla hallinnassa.

Ja se seksi, oletko kysynyt mitä vaimosi oikeasti haluaa? Siis viime aikoina? Itselläni meni jossain vaiheessa tosi kuivaksi, kun olisin halunnut kokeilla vaikka ja mitä (mitä en pari vuotta takaperin halunnut) ja tiesin miehen hyvin perinteisen vaniljaseksin ystäväksi. Koita siinä sitten kakistaa ulos, että jotain erikoista ois kiva vaihteeksi..

Mutta loppujen lopuksi jokainen voi vastata vain omasta onnellisuudestaan, yksi elämä ja silleen.

Vierailija
59/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Erittäin mielenkiintoista. Olen se jota kommentoit. Vastasit aivan samoin sanoin kuin mieheni! Mekin oltu 4 v yhdessä. Millä kirjaimella etunimesi alkaa?

Ahdistuun tekststäsi ja itken parhaillaan. Koen tuon hirveänä painostuksena että pitäisi koki ajan olla 100% intohimoa tai sitten ero. Ja etä jos en jaksa aina muura kuin pikaseksiä tai onnistu saamaan orkkua niin= en rakasta sinua ja ero. Kamalaa painostusta ja kiristystä. Jos vaikka itse tykkäät jäätellstä, niin takuulla vuosien mittaan intosi hälvenee, jos puoliso tyyliin hatkuvasti istuttaa sinut tuoliin ja sanoo että "nyt syö jäätelöä ja näytä että nautit siiä. Et syö tarpeeksi nautiskellen. Mikä on vialla etkö tykkää jäätelöstä, hyvä on ei enää kkinä osteta sitä. Kun kulho on tyhjä niin hän calittaa, että mikset voihkinut syödessä enemmän eikö se ollutkaan hyvää ja et taida enää tykätä jäätelöstä."

Tykkään harrastaa seksiä kanssasi. Olen äärettömän pahoillani ettei se, oma tyylini ja lulnteeni ja tapani pitää siitä riitä sinulle vaan minun pitäisi olla enemmän ja toisenlainen,  tai ero.

En ole miehesi. Kuten aloituksesta voit lukea olemme olleet yhdessä yli 8 vuotta. Olen pahoillani, että itket ja ahdistut komenttini vuoksi. Pakko sanoa, että minullekin tuli paha olo sinun viestisäni, kun aloin ajattelemaan, että voisiko vaimoni tuntea meidän tilanteen niinkuin sinä kirjoitat.

Olet ymmärtänyt hieman väärin. En todellakaan tarkoita, että seksin tai muutenkaan vaimoni suhtautumisen minuun pitäisi olla yhtä intohimoa, en todellakaan. Mutta edes joskus. Ongelma kun on siinä, että minusta tuntuu, ettei vaimoni ole suhtautunut minuun intohimoisesti NELJÄÄN (4) vuoteen. Muistan ne ajat kun hän vielä suhtautui minuun sillä lailla, että hän halusi miellyttää (siis joskus tehdä asioita ihan vaan siksi, että minä tykkään) minua.

Sanon nyt vielä saman asian erillailla.. Olisin onnellinen, jos vaimo edes kerran puolessa vuodessa tekisi jotain, sellaista mistä tietää minun pitävän (hän kyllä tietää mistä pidän, eikä se ole mitään kovin ihmeellistä) AP

Vierailija
60/75 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa alkajaisiksi antaisit hänen ensin nukkua univelkansa pois kaikessa rauhassa. Toisekseen, voisit ehdottaa avioitumista. Se olisi pitänyt hoitaa pois alta jo 6 v sitten, mutta parempi herätä siihen nyt kuin vielä myöhemmin. Kolmanneksi, voisit ymmärtää, että jos sinä " ajattelit tehdä jotain" (suomennos: et siis tähän saakka ole tehnyt mitään) vain siksi, että se velvoittaisi tai herättelisi sitten häntä samaan, et ole muuta kuin itsestäsi kiinnostunut egoisti.