Naiset, mies kaipaa neuvoja. (mitä nainen haluaa?)
Olemme pitkässä suhteessa (yli 8 vuotta) oleva kolmenkympin molemmin puolin oleva parsikunta ja meillä on 3 ja 5-vuotiaat lapset. Ns. perusasiat ovat ihan kunnossa, molemmat käymme töissä ja niin edelleen. Niinkuin arvata saattaa elämämme on aika hektistä ja energia menee pääsoin töihin ja muihin arkiaskareisiin. Vaimoni kait rakastaa minua ja varmaan on kaikinpuolin tyytyväinen suhteeseemme. Hän ei kuitenkaan koskaan (moneen vuoteen) tehnyt mitään minua miellyttääkseen, tarkoitan nyt esim. hierontaa tai sängyssä jotain mistä minä olen kertonut pitäväni ja missä minä olisin yksin saavana osapuolena. Minä siis koen, ettei vaimoa juurikaan kiinnosta, että minulla olisi hyvä olla.
Nyt kysyisin naiset teiltä mitä minä voisin tehdä asian korjaamiseksi? Ajattelin, että voisin tehdä jotain pieniä (tai suurempiakin) tekoja, joilla näyttäisin hänelle, että hänen hyvinvoinitinsa on minulle tärkeää ja takaa-ajatuksena tietenkin on, että hänkin havahtuisi tekemään jotain minua miellyttävää. Kaikenlaista olen tietysi kokeillut, enkä kaikkea tekemisiäni ala tässä luettelemaan, mutta laittakaas vinkkejä. Eli mitä toivioisit, että miehesi tekisi? Mikä saisi sinut onnelliseksi? Ja muistakaa peukutella toistenne vastauksia.
Kiitos jo etukäteen. M32
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mieheni nuolevan pilluani useammin kuin kahdesti vuodessa.
Jos se jää nuolematta, niin se johtuu siitä etteä vaimo ei halua (esim. ei ole käynyt ensin suihkussa tai pelkää, että vielä on pientä menkka vuotoa, minua ei haittaisi). Muutenkin meillä seksi on sellaista, että annan panostan valtavasti siihen että nainen saa ja saakin joka kerta, ellei oteta pikaisia (hänen ehdotuksestaan).
Kuinka usein nuolet? Kuinka usein teillä on seksiä? Nuolet siis joka kerta, jos vaimo vain antaa? Voi vittu kun tasan eivät käy onnen lahjat!
Me ei tietty voida tietää, mitä sinun naisesi haluaa. Ethän edes sinä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että et vain ole vaimon mielestä tarpeeksi seksikäs mies ja/tai vaimosi ei ylipäätään pidä seksistä yhtä paljon kuin sinä. Kuinka usein tuotat hänelle orgasmin? Oletko hyvännäköinen?
Niin ehkä vaimoni ei enään pidä minua seksikkäänä. Minusta tuntuu, etten ole ollut hänen intohimonsa kohde vuosiin. En ole pitänyt kirjaa, mutta usein. 1-2 krt kuussa se onnistuu yhdynnässä ja joka kerta sormilla. Ainoastaan vaimon aloitteesta otetut pikaiset ovat sellaisia, ettei hän välttämättä saa, mutta itse on kertonut pitävänsä myös näistä pikaisista.
Olen hyvän näköinen. Naiset ovat juosseet perässäni ja en epäile etteikö minulle olisi ottajia (teidän, että kuulostan kusipää narsisitilta, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus). Harrastan liikuntaa sen mitä muilta kiirteiltäni ehdin, mutta missään nimessä mikään plösö en ole, toki lihasta saisi olla enemmän. Mutta vartaloni on miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Tivaamaa vaimolta? Miten se keskustelu muuttui tivaamiseksi.
Siinävaiheessa, jos pitkin matkaa kyselee asioista ja saa aina samat vastukset. Ja siitä huolimatta jatkaa kyselyä. Eikö se ole tivaamista.
Joka päivä ohimennen sanottu "olet kaunis" ja naisen mielestä tuhat kertaa isompaa ja parempaa huomioimioimista kuin kerran vuodessa tarjottu luksusloma Roomassa. Ei se teon näyttävyys ja hinta vaan jatkuvuus ja toistuvuus. Kummastakin nainen ns antaa yhden pisteen vaikka mies luulee jälkimmäistä arvokkaammaksi. Niistä jokapäiväisistä ilmaisista kehuista saa viikossa jo seitsemän pistettä. Jos kehuu kahdesti päivässä saa 14 pistettä. Eli tällä logiikalla
N46
Vierailija kirjoitti:
Me ei tietty voida tietää, mitä sinun naisesi haluaa. Ethän edes sinä tiedä.
En minä teiltä odotakaan mitään varmoja vastauksia, vaan ideoita mitä minä ja kuka tahansa mies voisi kokeilla. Heitelkää vaan rohkeasti
Vierailija kirjoitti:
Kehu vaimoasi hänen tekemistään asioista.
Kehun, tuen ja kannustan. Olipa kyse sitten hänen töistään, harrastuksistaan tai hänen kotona tekemistä asioistaan.
Minusta on vaan tökeröä, kun mies kertoo mitä on tehnyt vaimonsa kanssa sängyssä. Se on teidän välinen asia. Kunnioita sitä. Älä juorua.
She is not that in to you. Anymore. Sorry.
Mä olen eronnut nainen, mutta ex varmaan jotakuinkiin samoin kuin ap. Teki siis "kaikkensa", mutta se aina liuttyi seksiin ja alkoi olla ihan ahdistavaa. Jos mies siivosi tai hieroi tms, niin se oli aina kaupankäyntiä seksistä. Olin tosi väsynyt. Valvovat ja jatkuvasti sairastelevat pikkulapset, oman kropan raskaudenjälkeiset muutokset jne. Ois ollu kiva joskus saada ihan vaan hellyyttä ja hyväksyntää ilman sitä seksiä. Vaikka sohvalla silittelyä ja niitä samoja "oot kaunis" kuiskailuja mitä pantaessa. Mut kaikki liittyi ja pyöri aina vaan seksin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Annoitpa pyhimyskuvan itsestäsi. Säälittävää.
Onneksi parisuhteistaan kertovat naiset eivät koskaan kainostele omaa osuuttaan suhteen ongelmissa ja heti aloitusviestissä listaavat omat viat ja virheet. ;)
Kaunistele, helvetin autocorrect.
No itse olen menettänyt intohimoni miestäni kohtaan seuraavista syistä: käyttää liikaa alkoholia, on aina vaitonainen tai huonotuulinen, aivan järkyttävän laiska eikä siivoa edes omia jälkiään, on liikaa töissä ja rohmuaa kaikki mahdolliset ylityöt, ei osaa keskustella tarpeeksi, ei osaa höpsötellä ja ottaa asioita huumorilla, ei hoida meidän lemmikkieläimiäkään oma-aloitteisesti koskaan vaan kaikki jää minun vastuulleni, ei järjestä ikinä mitään yllättävää tai romanttista. Jos joku näistä kuulostaa tutulta, niin nainen luultavasti toivoo muutosta noihin asioihin. Sinun pitää näyttää olevasi se mies johon vaimosi rakastui.
Se on sitten taka-ajatus eikä mikään takaa-ajatus, ihan vain tulevaisuuuttasi ajatellen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitpa pyhimyskuvan itsestäsi. Säälittävää.
Onneksi parisuhteistaan kertovat naiset eivät koskaan kainostele omaa osuuttaan suhteen ongelmissa ja heti aloitusviestissä listaavat omat viat ja virheet. ;)
Tässä ketjussa puhutaan tästä ap:sta. Jos on kirjoittaessaan tosissaan ja haluaa hyviä vastauksia, kannattaa olla rehellinen.
Olen nainen, ja ihmetyttää nämä vastaukset täällä. Mies kysyy neuvoja, ja aletaan haukkua, vittuilla, kyseenalaistaa miehen kertomusta ja valittaa omasta elämästä. Onko tämä mielestänne keskustelua? Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua naisesi kanssa ja sanoa ääneen se, ettet tunne saavasi häneltä tarpeeksi huomiota. Toinen ei välttämättä muuten tajua, että jokin asia on mielestäsi pielessä. Ja naista voi huomioida monella tapaa: kehumalla, auttamalla pienissä arkipäivän asioissa, pitämällä hyvänä ja antamalla omaa tilaa ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että et vain ole vaimon mielestä tarpeeksi seksikäs mies ja/tai vaimosi ei ylipäätään pidä seksistä yhtä paljon kuin sinä. Kuinka usein tuotat hänelle orgasmin? Oletko hyvännäköinen?
Niin ehkä vaimoni ei enään pidä minua seksikkäänä. Minusta tuntuu, etten ole ollut hänen intohimonsa kohde vuosiin. En ole pitänyt kirjaa, mutta usein. 1-2 krt kuussa se onnistuu yhdynnässä ja joka kerta sormilla. Ainoastaan vaimon aloitteesta otetut pikaiset ovat sellaisia, ettei hän välttämättä saa, mutta itse on kertonut pitävänsä myös näistä pikaisista.
Olen hyvän näköinen. Naiset ovat juosseet perässäni ja en epäile etteikö minulle olisi ottajia (teidän, että kuulostan kusipää narsisitilta, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus). Harrastan liikuntaa sen mitä muilta kiirteiltäni ehdin, mutta missään nimessä mikään plösö en ole, toki lihasta saisi olla enemmän. Mutta vartaloni on miehekäs.
Ai olet mieheni ja eksynyt tälle palstalle.
Kuten olen vastannut valitukseesi siitä etten enää huomioi sinua, niin sinä lopetit huomioimasta minua ensiksi. Lisäksi aloit arvostella minua eri asioista. En enää tunne olevani haluttu ja viehättävä.
Seksissä koen rasuttavana vaatimuksena, että pitäisi saada joka päivä ja yhdynnässä, se ei ole fyysisesti mahdollista yksinkertaisesti. Ehdotan pikaseksiä koska tiedän että sinä haluat panna, mutta minä en ole yhtään sillä tuulella, mutta epäitsekkäästi annan sitä. Sitten valitat, että en käyttäydy tarpeeksi intohimoisesti.
Mitä enemmän yritän väkisin teeskennellä tai oikeasti kokea intohimoa sitä vähemmän sitä tunnen. Tällä hetkellä pelkään menettäväni sen kokonaan sinua kohtaan tätä menoa. Vaatimalla sitä ei voi kokea. Sinäkään et nauttisi seksistä jos koko ajan sängyssä ja sen ulkopuolella vastisin sinua nauttimaan kiihkeämmän näköisesti ja enemmän ja kritisoisin aina jälkeenpäin, että suorituksestasi ei välittynyt tarpeeksi intohimoa.
Sellaisen vaatiminen toiselta on 100% itsekästä ja kyse on siitä, että et saanut toivomaasi performanssia jonka mielestäsi ansaitset koska olet komea ja muutkin naiset ocat sinusta kiinnostuneita. Siinä ei ole kyse siitä, että ajattelisit vaimon parasta ja sitä että hän itse nauttisi omalla tavallaan. On kyse siitä, että mielestäsi "ansaitset" ksikinpuolin enemmän vaimoltasi koska koet antavasi hänelle tarpeeksi siksi, että ylipäätään olet hänen kanssaan kun koer olevasi ikäänkuin lahja naisille. Vaimosi näkökulmasta hän antaa enemmän kuin saa ja ainun pitäisi huomattavasti lisätä panostuksia suhteeseenne (henkisesti, huomioimalla ja osoittamalla arvostusta), jos haluat suhteenne säilyvän ja jopa välttää eron.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vaan tökeröä, kun mies kertoo mitä on tehnyt vaimonsa kanssa sängyssä. Se on teidän välinen asia. Kunnioita sitä. Älä juorua.
Ne sänkytekemiset kun nyt saattavat liittyä asiaan tässä kohtaa. Sitä paitsi keskustelupalsta toimii anonyymiyden periaatteella, ymmärrät varmaan mitä se tarkoittaa?
Kehu vaimoasi hänen tekemistään asioista.