Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastus eräästä äitiryhmästä

Nimimerkki
07.10.2016 |

Tiesittekös, että erään pääkaupunkiseutulaisen kaupunginosan äitien faceryhmän ylläpitäjä on kierrättää mainostuksen ryhmässä hänen kauttaan siksi, että saa provikat kaikesta mitä ne hölmöt sitä kautta ostaa? Hän muka hyvää hyvyyttään hommaa tarjouksia ryhmän jäsenille eri yrityksiltä, mutta todellisuudessa hyötyy jokaisesta tarjoukseen tarttujasta itse.

Kyllähän monessa muussakin ryhmässä ylläpitäjät saavat mainonnasta maksua, mutta tämä äiti se syö rusinat pullasta muilta salaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen viestin ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taas se kateus. Aloittaja on valmis maksamaan 50 euroa ettei naapuri saa satasta.[/

Ryhmän säännöissä kielletään mainostus. Sitten alkoi tulla näitä "etuja" ryhmäläisille. Se on minulle se ja sama saako naapuri satasta, mutta kyllä tämä minusta vaan haiskahtaa.

Ahaa, ryhmän säännöissä kielletään mainostus. Miksi et sitten aloituksessasi nostanut ongelmaksi tätä (etkä edes maininnut koko asiaa)? Kitkeröit katkeroit vain rusinapullan syömisestä.

Ei ole pois keneltäkään, jos yksi syö itse hommaamiaan rusinoita. Päin vastoin: kaikki saavat alennusta kampaamomaksuista.

Koska musta suurempi ongelma on se, että hän hyötyy ryhmän jäsenistä ja esittää tekevänsä sen hyvää hyvyyttään. Todellisuudessa ryhmän tarkoitus on mitä ilmeisemmin hankkia yp:lle ilmaisia palveluita ja tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi