Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastus eräästä äitiryhmästä

Nimimerkki
07.10.2016 |

Tiesittekös, että erään pääkaupunkiseutulaisen kaupunginosan äitien faceryhmän ylläpitäjä on kierrättää mainostuksen ryhmässä hänen kauttaan siksi, että saa provikat kaikesta mitä ne hölmöt sitä kautta ostaa? Hän muka hyvää hyvyyttään hommaa tarjouksia ryhmän jäsenille eri yrityksiltä, mutta todellisuudessa hyötyy jokaisesta tarjoukseen tarttujasta itse.

Kyllähän monessa muussakin ryhmässä ylläpitäjät saavat mainonnasta maksua, mutta tämä äiti se syö rusinat pullasta muilta salaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ryhmä...vinkki

Vierailija
2/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä, pitääpäs ruveta itsekin selvittelemään tuollaisen mahdollisuutta.

t. muutaman ryhmän yp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro ryhmän nimeä, mutta kyllä jäsenet ryhmän varmaan tuon kuvauksen perusteella tunnistavat. Yksi ylläpitäjä haluaa vaan yhdistää alueen äidit. Ja vähän tienata kotihoidontuen sivussa.

Vierailija
4/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki just kuulin yhelt kaverilt joka oli kuullu tutultaan et ainaki FB-kokkien ryhmän yp ottaa provikkaa joltai Hookoolt ja jakaa niide reseptei XD Et kandee selvittää! XD

Vierailija
5/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
6/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma?

koska tämä äiti se syö rusinat pullasta muilta salaa

Vierailija
7/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sustako ei ole mitään ongelmaa siinä, että hehkutetaan miten kampaamo X lupasi 10% alennuksen kaikille ryhmän jäsenille, mutta unohdetaan mainita miten itse saa tästä hehkutuksesta vuoden ilmaiset tukanleikkuut, kun porukka menee sinne sankoin joukoin? Annetaan vaan ymmärtää, että hyvää hyvyyttä näitä etuja jaetaan ryhmäläisille ja halutaan kannattaa paikallista yrittäjyyttä?

Vierailija
8/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka syökin rusinaa salaa?

Taas tätä kateellisten naisten hörinöitä.

Vierailija
9/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viestin ap kirjoitti:

Niin että sustako ei ole mitään ongelmaa siinä, että hehkutetaan miten kampaamo X lupasi 10% alennuksen kaikille ryhmän jäsenille, mutta unohdetaan mainita miten itse saa tästä hehkutuksesta vuoden ilmaiset tukanleikkuut, kun porukka menee sinne sankoin joukoin? Annetaan vaan ymmärtää, että hyvää hyvyyttä näitä etuja jaetaan ryhmäläisille ja halutaan kannattaa paikallista yrittäjyyttä?

No mutta hyötyyhän siitä vähän jokainen?

Vierailija
10/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään nää tässä mitään ongelmaa.

Vierailija
11/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Olen mainostanut kymmennissä isoissa ryhmissä eikä yp:t ole ikinä hyötyneet.

Vierailija
12/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas se kateus. Aloittaja on valmis maksamaan 50 euroa ettei naapuri saa satasta.

Vierailija
13/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka syökin rusinaa salaa?

Taas tätä kateellisten naisten hörinöitä.

Ok, onhan toi aika epäilyttävää, jos siis esittää jotenkin hyväntahtoista. Miksi tehdä salaa?

Vierailija
14/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka se on niiltä muilta ryhmäläisiltä pois, jos yksi saa ilmaiset tukanleikkuut?

Vai onko tässä nyt kyse siitä, että suomalainen maksaa mielellään 50 euroa siitä, ettei naapuri vain saa sataa euroa?

Vierailija
15/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on taas se kateus. Aloittaja on valmis maksamaan 50 euroa ettei naapuri saa satasta.[/

Ryhmän säännöissä kielletään mainostus. Sitten alkoi tulla näitä "etuja" ryhmäläisille. Se on minulle se ja sama saako naapuri satasta, mutta kyllä tämä minusta vaan haiskahtaa.

Vierailija
16/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ryhmän yp jo paikalle? 😂😂

Vierailija
17/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma olisi se, jos yksi usuttaisi muita kampaamoon, jossa heiltä otetaan 10 prosenttia korkeampi hinta kuin muilta asiakkailta.

Mitään ongelmaa ei ole siinä, että heitä kannustetaan menemään kampaamoon, joka päinvastoin antaa heille 10 prosentin alennuksen.

Vierailija
18/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Mä taidan tietää tän ryhmän. Oonkin miettinyt tota mainostushässäkkää. Varsinkin kun ylläpitäjä aluksi piti niin kauniin puheen siitä miten yksinäinen äiti-ihminen on ja haluaisi vain äitikavereita. Ja siten yhtäkkiä kaiken mainostuksen pitikin mennä hänen kauttaan, "jotta ryhmän alkuperäinen tarkoitus säilyy eikä seinä täyty pelkistä mainoksista". Onko sama ryhmä?

Vierailija
19/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viestin ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taas se kateus. Aloittaja on valmis maksamaan 50 euroa ettei naapuri saa satasta.[/

Ryhmän säännöissä kielletään mainostus. Sitten alkoi tulla näitä "etuja" ryhmäläisille. Se on minulle se ja sama saako naapuri satasta, mutta kyllä tämä minusta vaan haiskahtaa.

Ahaa, ryhmän säännöissä kielletään mainostus. Miksi et sitten aloituksessasi nostanut ongelmaksi tätä (etkä edes maininnut koko asiaa)? Kitkeröit katkeroit vain rusinapullan syömisestä.

Ei ole pois keneltäkään, jos yksi syö itse hommaamiaan rusinoita. Päin vastoin: kaikki saavat alennusta kampaamomaksuista.

Vierailija
20/21 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertokaa jo kuka tää on !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi