Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka on tappanut vastaa kysymyksiin hetken

Vierailija
07.03.2006 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko pitäisi istua koton sisällä ettei maailmassa tapahtuisi ikäviä asioita? Ei ne lakipykälät niin mene. Laki ei ole sinulle ankara, kyllä sinä itse itsesi ankarasti tuomitset. Siitä kärsivät myöskin lapsesi ja kaikki muut läheisesi jos itseäsi syyttelet tuolla tavoin.

Vierailija
42/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 olet aivan oikeassa, ei tämä minun itsesyyttelyni palvele mitään etua, tiedän sen. Mutta miten pääsen siitä eroon? Aika? Terapia? Pääsenkö edes ikinä?

Lapsille en tiedä mitä sanoisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä pitää taluttaa tietä ylittäessä.

Vierailija
44/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ollut osallisena liikenneonnettomuudessa, ja onnettomuudella oli todella ikävät seuraukset. Et tehnyt mitään tahallasi, kertomasi perusteella et ollut edes huolimaton. En usko että oikeudenkäynnissä tulee mitään seuraamuksia.

Toki ymmärrän että tuntuu erittäin vaikealta, mutta muista - et ole tehnyt mitään väärin. Tuntuu ehkä vähän karulta sanoa, mutta onnettomuudessa kävi huono säkä. Näitä valitettavasti sattuu.

Mutta et missään tapauksessa ole tappaja.

Vierailija
45/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia jota et unohda eikä pidäkkään unohtaa. Sinun pitää oppia elämään tämän asian kanssa. Usko pois tämä jää taka-alalle eikä halitse elämääsi jokapäivä.

Hae apua itsesi ja lasten tähden. Terapissa saat myöskin apua/neuvoja kohdata lapset. Jos lapsesi ovat hyvin pieniä ei heille seikkaperäinen selvittely hyödytä. Heille ei todennäköisesti jää tilanteesta minkäänlaista muistikuvaa tai traumaa. Mutta lapsesi vaistoaa sinun mielentilasi. Sinä tarvitset asiantuntioiden tukea auttaaksesi itseäsi ja koko perhettä.

Kirjoitit että tuon ihmisen elämä päättyi sinun takiasi. Ei se niin mene. On tuhansia kysymyksiä joita voidaan asettaa miksi näin tapahtui. Esim. Miksi tämä nainen lähti juuri ulos silloin kun sinä olit autoilemassa jne...Kaikkiin kysymyksiin ei ehkä saa vastausta, mutta selväksi tulee ettei se yksinomaan johtunut sinusta.

Vierailija
46/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa ottaa asiaksi heti huomenna selvittää minkälaista terapiaa paikkakunnallamme on mahdollista saada.

Lapsemme ovat 2 ja 3-vuotiaat. Molemmat istuivat takapenkillä kun onnettomuus sattui. Kaikki tapahtui niin äkkiä, että luulen etteivät he juurikaan tajunneet mitä tapahtui. Nuorempi ei ollut moksiskaan, luki aku ankkaa vain. Vanhempi sanoi, että äiti meinasi ajaa ojaan. Laitoin lapsille lastenlevyn soimaan ja sanoin tytölle, että vanhaan naiseen sattui tiellä ja äiti menee auttamaan sitä. Lapset olivat melko pitkään autossa keskenään, kävin vähän väliä sanomassa että kaikki hyvin jne. En tietenkään voinut päästää heitä ulos katsomaan veristä naista. Olivat ihan rauhallisia. Kerroin tytölle, että ambulanssi haki mummon sairaalaan ja siellä mummoa hoidetaan. Monen mielestä tein varmaan vilpillisesti ja lavastin itseni sankariksi, vaikka tilanne oli toisinpäin... En kuitenkaan halua rasittaa lapsiani totuudella ja kuolemasta he eivät vielä mitään ymmärrä.

En itke lasten aikana, vain iltaisin ja päiväuniaikaan. Yritän olla " normaali" , mutta varmasti he tajuavat että joku on hätänä... :(

Huomenna alan hoitaa asioita siis ja yritän saada itseni kuntoon!

Vierailija
47/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toimit ihan oikein lasten kanssa! Eivät tuonikäiset olisikaan ymmärtäneet tapahnuttu enkä olisi itsekään sitä alkanut heille selittämään.

Toivottavasti pääset asian yli!

Vierailija
48/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tajuaisivat käyttää heijastimia pimeässä liikkuessaan!

Vierailija
49/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinpäivämme ovat Jumalan käsissä. Kukaan ei kuole, jos ei Jumala salli sen tapahtua.

Olen itse ollut kerran kolaripaikalla, jossa kymmenvuotias lapsi oli kääntänyt yks kaks pyöränsä maastoauton alle satasen nopeusrajoitusalueella. Tilanne oli kammottava.

Mutta kuljettaja ei voinut tehdä mitään. Tyttö kuoli heti.

JOkainen elämä päättyy joskus. Jokainen elämä on ihme. Kiitos että omaamme on vielä jäljellä.

Liikenneonnettomuus voi sattua kenelle tahansa. Koeta löytää itsellesi apua ja antaa itsellesi anteeksi. meistä kukaan ei ole täydellinen. JOkainen teemme virheitä.

Sellaista se vain on. Voimia sinulle

Vierailija
50/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa 2- ja 3-vuotiaat sinne maantien laitaan pällistelemään verisenä makaavaa naista vai? Sinäkö pystyisit yhtä aikaa vahtimaan noin pieniä lapsia etteivät säntää autojen alle, lohduttamaan heitä jos ja kun järkyttyisivät näkemästään ja yrittämään auttaa uhria?

Aika supernainen olet kyllä. Tai ehkä sittenkin vaan hitsin tyhmä.

Vierailija:

aika tyhmä oot ap. pitää nyt noin pieniä lapsia yksin autossa..

Vierailija
51/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kuljettaja saatta joutua itse sairaala kuntoon pelkästä kauhusta. Olet toiminut hienosti. Tätä sinun ei tarvitse kelata yksin. Tarvitset apua pikinmiten.

Vierailija
52/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäppä kuvitella, miltä musta tuntuu. Olen aiheuttanut itse oman lapseni kuoleman ja joudun elämään sen asian kanssa lopunelämää. Voimia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan