Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka on tappanut vastaa kysymyksiin hetken

Vierailija
07.03.2006 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmiset poukkoilee kävellen liikenteessä ihan miten sattuu ja ilman heijastimia!!!!!liukaskeli estää tosi nopeet pysähtymiset et kannattas kaikien varoa enemmän, sekä autoilijoiden et kävelevien ja pyörälläkin liikkuvien.

Vierailija
22/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään läheisille en mieheni lisäksi ole tapauksesta kertonut. Ystäväni ja sukulaiseni asuvat kaukana, eivätkä tiedä tapauksesta. En vain kehtaa puhua siitä. Tunnen suurta häpeää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisempaa vastausta olisit kyllä saanut, jos heti olisit kertonut sen olleen vahinko!!!!!! Palkkä tappo sana tuo kuitenkin ihmisille mieleen yleensä kaikkea muuta!

Mutta hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi, toivottavasti elämää alkaa luistaa paremmin.

Vierailija
24/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni paikkakunta, paikalliset osaisivat heti yhdistää..

ap

Vierailija
25/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain elämän niitä ikäviä sattumia...

Minä olen kerran ollut siellä tuulilasin toisella puolella ja ollut pitkään sairaalassa toipumassa kolhuistani...

Kovasti ihmettelin kun minun päälleni ajanut soitteli monet kerrat ja pyyteli anteeksi, ja oli ylipäätään hyvin pahoillaan.....

En minä syyttänyt häntä, itse olin yhtä syyllinen ja tapaus oli vaan ikävä vahinko. Minä nyt satuin vaan olemaan pyörällä liikenteessä ja hän autolla....

Vierailija
26/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullee kuolemantuottamus, mutta tappajan titteli on kyllä liioittelua. Näitä sattuu, voi sattua melkein kenelle vaan, nyt sinulle. Selviät kyllä.

Vierailija
27/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoittamatta veljeni auton eteen. Ei siinä mitään voinut tehdä henki pois vaarilta. Onnettomuus joka johtui vanhuksen huolimattomuudesta. Veljeni ei saanut edes sakkoja.

Käytkö terapiassa? Olet syytön. Tämä nyt sattui vain sinun kohdalle ei se asia muuksi muutu.

Vierailija
28/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla katsoessani Käenpesää, ajattelin juuri sitä, miten oikeasti joskus voi tapahtua niin itsellenikin. Ei sitä kukaan täydellinen ole auton ratissa. Aina voi sattua erehdyksiä. En tiedä, miten ikinä pääsisin asian yli, jos ajaisin jonkun kuoliaaksi.

Joten kovasti voimia asian käsittelyyn!

Vierailija
29/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut sitä. Seuraavana päivänä soitin kriisipuhelimeen ja siitä oli apua. Mieheni on ehdottanut terapiaa ja luulen, että hakeudunkin sellaiseen.

ap

Vierailija
30/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni tuo tapahtuma oli silkka vahinko, joka olisi voinut tapahtua kenelle vaan. Toivottavasti et suurempia seuraamuksia asiasta saa.

Vierailija
31/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut, että saisin näin myötätuntoista palautetta.

ap

Vierailija
32/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä mammalasien läpi katsottuna. Toki varomaton ajo ja riskinotto suojatietilanteissa on helevetin yleistä ja vikaa voi olla jalankulkijassakin, mutta tuomion ap tulee käräjillä varmasti saamaan.

Vierailija
33/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo keksittiin?

ap

Vierailija
34/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ajoi kans vanhemmn puoleisen naisen päälle pimeässä sateessa. Sai vapauttavan tuomion.

Vierailija
35/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä tuo keksittiin?

ap

Kysyin kaksi kertaa tapahtuiko suojatiellä, et kiistänyt. haiskahtaa dramaqueenille.

Vierailija
36/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin sitä vaan ajattelee, että kun ajaa autolla jonkun kuoliaaksi, niin ei siitä pääse (eikä kuulukaan päästä) kuin koira veräjästä. En tiedä miten nämä menee. Ei ollut kuitenkaan suojatiellä.

ap

Vierailija
37/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaikinen lööppi olis asiasta huutanut...

Vierailija
38/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanha nainen tunkee auton alle. tommosta sattuu päivittäin.

Vierailija
39/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalankulkija jäi henkiin. Hän sai sakot liikenteen vaarantamisesta.

Vierailija
40/52 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauan kun meidän kaupungissa joku mummeli käveli rekan perävaunun alle. Siis rekka ajoi keskustassa ja mummo lähti kävelemään tien yli (päin punaisia!) ja käveli suoraan sen peräkärryn alle ja kuoli.

Eikä IS/IL tehny tuosta lööppiä; itse asiassa paikallislehdessäkin oli hyvin pieni juttu asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi