Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen siksi luotu erilaiseksi kuin mies, että.......................................

Vierailija
03.04.2026 |

Nainen on luotu tyhmäksi palvomaan

Viisauden kuningasta miestä! ja näin hoitamaan vain perhettä ja lapsosia eikä kuvittelemaan mitään

suurta tai itse suunnittelemaan mitään uraa tai naispappeuden perkelettä

amen

tv anders the master

Kommentit (8)

1/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs riittää, ei mitää kersoja 😎 

Vierailija
2/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka mieltää toisen ihmisen "vain jatkeekseen", on itsekeskeinen, itsestään liikoja luuleva epäkypsä narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sulla ei ole naista? Koska sä olet äärimmäisen typerä ja sovinistinen öyhöttäjä. Vai mitä, Anders?

Vierailija
4/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nainen on luotu miehen orjattareksi

1 piet 3 

1 Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,

2 kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.

3 Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista,

4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.

5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;

6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä HERRAKSI ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.

7 Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.

Vierailija
5/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sulla ei ole naista? Koska sä olet äärimmäisen typerä ja sovinistinen öyhöttäjä. Vai mitä, Anders?

juuri siksi ja minulle kelpaa vain missinnäköinen nöyrä uskovainen hyväkuntoinen ja älykäs nainen ja neitsyt ja 25 vuotta nuorempi kuiin minä

Andy Anders

Vierailija
6/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri siksi ja minulle kelpaa vain missinnäköinen nöyrä uskovainen hyväkuntoinen ja älykäs nainen ja neitsyt ja 25 vuotta nuorempi kuiin minä

Andy Anders

Andy ja Allu taitaa olla sama tyyppi.😄

Vierailija
7/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy missejä leipäjonossa. Itse olen miljonääri. 

Andy 

Vierailija
8/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei aplla ole naista? Ja kerro miksi te naiset käytte heti henkilöön? Naiset ovat säälittäviä reppanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi