Mies paljasti tykkäävänsä erityisesti isoista tisseistä :(
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 16-vuotias Jonne oppinut internetissä että aina täytyy puhua totta, mielellään erityisesti silloin kun sillä saa naiselle pahan mielen
No tälläkin palstalla toitotetaan että naiset haluavat rehellisen miehen joka ei salaile asioita...
Ei ole salailua pitää päänsä kiinni oikeassa paikassa. Jos aikoo kuitenkin olla tämän tyttöystävän tai vaimon kanssa, miksi turhaan sanoa tuollaista, mihin tämä ei voi vaikuttaa.
No ainakin miehesi on rehellinen, arvosta sitä puolta asiasta. Ja useimmat miehet nyt vaan tykkää naisen vartalossa niistä asioista jotka erottaa naisen miehestä, mitä selvemmin sen parempi. Eli siis isot rinnat miellyttää enemmän kuin olemattomat. Se on vaan biologiaa. Sinussa on varmasti kuitenkin monia muita puolia joista miehesi juuri sinussa tykkää.
Ei nyt kannata ottaa nokkiinsa.. Jos muuten on ok mies ja teillä on hyvä suhde niin mitäpä tuosta. Minusta on ihmeellistä miksi (pitkässä suhteessa) oma kumppani pitäisi nähdä jokaisella osa-alueella ja jokaiselta yksityiskohdalta täydellisenä. Minä ajattelen niin, että minulla on maailman paras vaimo. Se ei tarkoita, että hänellä olisi maailman parhaat tissit ja en missään nimessä vaihtaisi häntä parempi tissiseen naiseen. Vaimoni on kokonaisuus, joka siis pitää sisällään ulkoisen olemuksen ja luonteen jne.
Eikö olisi aika halventavaa ajatella, että miehesi olisi sinun kanssaan vain ulkonäkösi takia? Hyväksy se että jokaisella osa-alueella joku nainen on sinua parempi, mutta sinä olet miehellesi täydellisin kokonaisuus.
Onneksi minä ja vaimoni olemme asian kanssa sinut ja voimme aivan hyvin ja avoimesti yhdessä keskustella kauniista naisista ja komeista miehistä. Minäkin tiedän, että olen kaukana vaimoni seksifantasioissa olevista miehistä, eikä ajatus häiritse minua yhtään. M28
M28 jatkaa, vaimoni ei ole ikinä sanonut, että haluaisi isompaa kalua. Omani on 17 cm ja normi paksu, joten minua ei häiritse ajatus että hän haluaisi isompaa, koska omankin on selvästi yli keskiarvon. Jos omani olisi keskiverto tai jopa pienenn puoleinen, niin varmaan tuollaiset puheet kouraisi. Naisessa kun on paljon muutakin seksuaalista, mutta miesten osalta kaikki jotenkin kiteytyy tuohon kaluun, jonka voi mitata ja se on sitten normi, pieni tai suuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kumppanin todella jonkun mielestä vastata kaikkia fantasioita? Ok, miehesi tykkää isoista tisseistä, hän kuitenkin tykkää varmasti monesta muustakin asiasta (vaikkapa pepusta tai sääristä) jotka sinussa häntä viehättävät.
Mutta on kyllä järjetöntä paljastaa tuollaista sinulle, tulisi itselle fiilis että mies yrittää vihjata että silikonit olisivat kiva hankinta.
Kunnon parisuhteessa kerrotaan toiselle kaikki fantasiat ja puhutaan totta. Ei se ole mikään parisuhde jossa valehdellaan toiselle
Ei tarvitse alkaa valehdella, riittää että pitää suunsa tukossa. Omista fantasioista on tosiaan hyvä kertoa jos toisen on mahdollista tehdä jotakin niiden fantasioiden toteuttamiseksi. Vai onko mielestäsi naisen hyvä kertoa pienivarusteiselle miehelleen että nainen tykkää isoista mustista peniksistä?
Minusta sellaisistakin fantasioists on hyvä (meillä ainakin molemmat kiihottuu valtavasti) puhua joita toinen ei voi toteuttaa. Esim minulle on ihan ok, että vaimoni fantasioi vanhemmasta miehestä ja vaimolleni on ihan ok, että minä fantasioin bbw:stä ja mustista naisista. M28
Mitä teitä vaivaa? Eihän mies ole sanonut että hän ei kelpaa vaan että tykkää isoista tisseistä.. Pst kukaan ei ole täydellinen mutta aikuiset ihmiset hyväksyy sen.
Hmmm... Mua vaan kovasti kummastuttaa jos miehellä/naisella on joku tosi vahva mieltymys tai fetissi, esim juuri isot rinnat - ja sitten valkkaa vakikumppanikseen jonkun, joka ei sängyssä tätä tarvetta tyydytä.
Olen (isotissinen) rakastajatar pienitissisen naisen miehelle, joka jumaloi isoja tissejä. Mulle homma toimii just näin, mies ei oo myöskään ainut rakastajani mut kummastuttaa miksi kannattaa valita vakikumppaniksi nainen, jonka kroppa ei saa ns. viisaria värähtämään?
Kai tilanne meni oikeasti niin että haukuit jotain isotissistä naista miehellesi? Kehuit kuinka pienet tissit onkin kätevät kun ei hylly urheillessa,eikä miehet edes oikeasti tykkää isoista rinnoista vaan se on joku hölmö stereotypia? Sitten miehesi ei tajua nopeasti kompata näkemystäsi ja tulistuneena käyt jankkaamaan asiaa. Intät ja intät niin että mies ei loppujenlopuksi näe muuta ulospääsyä tilanteesta kuin tunnustaa suoraan.Plus että luet sen punastelevalta naamalta muutenkin totuuden.
Mitäs kysyit? Ehkä sinäkin tilaisuuden tullen korjaisit jotain miehesi ominaisuutta makuusi sopivammaksi, mutta kelpaa se nytkin?
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Mua vaan kovasti kummastuttaa jos miehellä/naisella on joku tosi vahva mieltymys tai fetissi, esim juuri isot rinnat - ja sitten valkkaa vakikumppanikseen jonkun, joka ei sängyssä tätä tarvetta tyydytä.
Olen (isotissinen) rakastajatar pienitissisen naisen miehelle, joka jumaloi isoja tissejä. Mulle homma toimii just näin, mies ei oo myöskään ainut rakastajani mut kummastuttaa miksi kannattaa valita vakikumppaniksi nainen, jonka kroppa ei saa ns. viisaria värähtämään?
No kaikille miehille naisen pantavuus ei ole se tärkein kriteeri parinvalinnassa, viisari värähtää vaikka toinen ei olisikaan täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni on oman naisihanteeni mukainen. Jos olisin sinkku etsisin juuri hänenlaistaa tyyppiä. Muttakun pitkässä parisuhteessa aina tapahtuu pientä kyllästymistä ja onhan se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Vaikka nyt fantasioin mustasta ja isoista tytöistä, niin fantasia näistä jäisi varmasti taka-alalle, jos kotoani ei löytyisi normi naisihanteeni mukaista naista. Jos olisin suhteessa (vaikea kuvitella edes) ison tytön kanssa niin pidemmän päälle alkaisin fantasioimaan nykyisen vaimoni kaltaisesta naisesta... Ihminen nyt vain on tällainen.. Minusta on vain hyvä että voimme vaimoni kanssa jakaa fantasioitamme ja nauttia niistä yhdessä, olemmehan toistemme elämänkumppanit M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikille miehille naisen pantavuus ei ole se tärkein kriteeri parinvalinnassa, viisari värähtää vaikka toinen ei olisikaan täydellinen.
Niin mut jos mun ykkösfetissi sängyssä on vaikka isonyrkkinen mies, miksi ottaisin vakikumppaniksi pienikätisen,miehen? Olisi alusta asti selvää että tässä suhteessa tullaan pettämään.
Seksuaalisuus on meissä vahvempi luonnonvoima kuin moni haluaa ajatellakaan. Tie vie sinne, mihin viisarin pää osoittaa - ennemmin tai myöhemmin. Viettejään vastaan on turha taistella. Miksei siis valita vakiparittelukumppania viettiensä perusteella? Pitäisi avioliitot paremmin koossa ja terveinä kuin ns. järkiavioliittoajattelu.
Mieheni tykkää todella isoista tisseistä, itselläni c-kupit. Miehelläni todella pieni penis. Sanoin hänelle,että jos hän kasvattaa penistään, minä kasvatan tissejäni. Tissit voidaan nykyisin suurentaa, mutta mitä tehdään onnettomalle pikkunakille. On ollut hiljaa siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mut jos mun ykkösfetissi sängyssä on vaikka isonyrkkinen mies, miksi ottaisin vakikumppaniksi pienikätisen,miehen? Olisi alusta asti selvää että tässä suhteessa tullaan pettämään.
Seksuaalisuus on meissä vahvempi luonnonvoima kuin moni haluaa ajatellakaan. Tie vie sinne, mihin viisarin pää osoittaa - ennemmin tai myöhemmin. Viettejään vastaan on turha taistella. Miksei siis valita vakiparittelukumppania viettiensä perusteella? Pitäisi avioliitot paremmin koossa ja terveinä kuin ns. järkiavioliittoajattelu.
Minulla on useita fetissejä -joista osa on muuten keskenään ristiriitaisia -eikä vaimoni täytä niistä yhtäkään. Olen kuitenkin hyvin onnellinen vaimoni kanssa enkä voisi edes harkita pettäväni häntä. Valitsin vaimoni välillämme olevan henkisen yhteyden, sielunkumppanuuden perusteella. Tätä asiaa painotin kumppania valitsessani, eikä valinnanvaraa siksi ollut paljoa -en nimittäin ole kohdannut montaa naista elämäni aikana, joiden kanssa olisin voinut kuvitella olevani parisuhteessa.
Olen huomannut että ne ketkä antavat seksuaalisuutensa orjallisesti ohjata omaa käytöstään on aina tarve korostaa sen merkitysellisyyttä myös muiden elämässä. Tuollaisella ajattelulla pitkät liitot olisivat joka tapauksessa tuhoon tuomittuja. Ihmisillä kun on tapana kyllästyä kumppaneihinsa ajan kanssa, alussa mahtava seksi ei eräänä päivänä olekaan enää niin ihmeellistä. Ihminen alkaa kaivata vaihtelua ja vietit ajavat pettämään. Miksi siis mennä perinteiseen parisuhteeseen ollenkaan, esimerkiksi vapaa suhdehan toimisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä, että jos jokin piirre on oikein tärkeä, niin toki oma kumppani kannattaa valita sen mukaan. Itselläni on hyvin monipuolisia fantasioita ja erillaisista naisista, mikä sitten minun olisi pitänyt valita? No ehkä on yksi piirre ylitse muiden (siis mitä ulkonäköön tulee) ja se on peppu. Vaimollani on todella hyvä peppu, sanoisin 10 +, mutta siitä huolimatta fantasioin joskus pienemmästä pepusta ja joskus oikein isosta. Tiedän, ettei maailmassa ole sellaista naista, jonka kanssa suhteessa ollessani en fantasioisi toisista naisista. Olen onnellinen, että vaimoni hyväksyy minut tällaisena ja haluan olla hänelle uskollinen. Ennenkuin puhuimme avoimesti fantasioistamme, niin ajattelin usein, että voisin pettää vaimoani. Pitkään aikaan en ole tällaista ajatellut, minulla kun on paljon parempi olla kun saan vaimoni kanssa purkaa ja käsitellä noita fantasioitani. M28
Voithan sinäkin tykätä lihaksikkaista miehistä
:--D
N: "Tykkätkö sä isoista tisseistä"
M: "Hä? Mikä kysymys toi nyt on"
N: "No tykkätkö sä isoista tisseistä?"
M: "Mä nyt yhtään ymmärrä mistä me puhutaan"
N: "Kai sä nyt suomea ymmärrät, onko isot tissit sulle mieleen"
M: "En mä ole asiaa sen ihmeemmin ajatellut, ei se ole mulle mikään juttu"
N: "Mutta tykkäisit, jos mulla olis isommat tissit?"
M: "Kulta, mä rakastan sua just tollaisena kun sä olet"
N: "Eli siis sä sanot, että mulla ei oo isot tissit!"
M: "En mä sanonut mitään semmosta! Mä yritin sanoa, että mä rakastan sua ja en muuttais sussa mitään!"
N: "Mutta mulla ei kuitenkaan siis oo tarpeeks isot tissit!"
M: "En oo mitään sellaista sanonut!"
N: "Kato tätä kuvaa!"
M: "Miks?"
N: "Kato tätä kuvaa, onks tää sun mielestä kaunis nainen!"
M: "Häh? Miks sä tommosta kysyt?"
N: "Kato tätä kuvaa nyt, saatana! Onko nainen kaunis!"
M: "No siis, jos sä nyt suoraan kysyt, niin onhan se"
N:"MÄ ARVAISN, SÄ SIIS HALUAIST, ETTÄ MULLAKIN OLIS TOLLASET TISSIT"
M: "ENHÄN MÄ NIIN SANONUT, SÄ VAATIMALLA VAADIT, ETTÄ MÄ KATON SITÄ KUVAA!!"
N: "SENKIN SIKA, SÄ OOT NIIN ILKEÄ"
M: "NO VOI JUMALAUTA, MÄ LÄHEN NYT TREENEIHIN"
N: "MEE VAAN SINNE SALILLE KATTOMAAN ISOJA TISSEJÄ, SAATANAN SIKA!"
N avpalstalla: "Mies paljasti tykkäävänsä erityisesti isoista tisseistä"
M45
Mieheni kertoi pitävänsä leveästä lantiosta ja isosta gettopepusta ja isoista tisseista ja kapeasta vyötäröstä, tummista kiharista hiuksista ja tekoripsistä sekä tiukoista farkuista ja korkokengistä ja naisesta, joka meikkaa aina. Hän on myös useasti ehdottanut, että yrittäisin muuttua sellaiseksi.
Ikävä, että mainitsi asiasta vasta häiden jälkeen. Olen nimittäin täydellinen vastakohta, suoratukkainen blondi, jolla on kapea ja olematon peppu, tasapaksu hävyötärö eikä juurikaan rintoja, en koskaan meikkaa enkä voisi kuvitella tekoripsiä, en pidä tiukoista vaatteista tai korkokengistä.
Hänen ex vaimonsa, joka jätti hänet, oli juuri sellaisen näköinen kuin on paljastunut, että haluaisi minun olevan. Ikävä kyllä mulla on huono itsetunto, niin en ole jättänyt häntä, kun on muita hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kertoi pitävänsä leveästä lantiosta ja isosta gettopepusta ja isoista tisseista ja kapeasta vyötäröstä, tummista kiharista hiuksista ja tekoripsistä sekä tiukoista farkuista ja korkokengistä ja naisesta, joka meikkaa aina. Hän on myös useasti ehdottanut, että yrittäisin muuttua sellaiseksi.
Ikävä, että mainitsi asiasta vasta häiden jälkeen. Olen nimittäin täydellinen vastakohta, suoratukkainen blondi, jolla on kapea ja olematon peppu, tasapaksu hävyötärö eikä juurikaan rintoja, en koskaan meikkaa enkä voisi kuvitella tekoripsiä, en pidä tiukoista vaatteista tai korkokengistä.
Hänen ex vaimonsa, joka jätti hänet, oli juuri sellaisen näköinen kuin on paljastunut, että haluaisi minun olevan. Ikävä kyllä mulla on huono itsetunto, niin en ole jättänyt häntä, kun on muita hyviä puolia.
Kauanko olitte yhdessä ennen avioliittoa?
Aika monella muijalla on pienet tissit ja miehellä pieni muna.
Ja ylivoimaisesti suurin osa tykkää isoista.
Täytyy vain toivoa että osuisi kohdalle joku vähemmistöön kuuluva ihanuus joka tykkääkin pienestä.
No tälläkin palstalla toitotetaan että naiset haluavat rehellisen miehen joka ei salaile asioita...