Miksi miehet tahtovat minusta vain seksiä ?
Olen tässä muutaman vuoden ollut sinkkuna ja sinkkuus alkaa riittää, joten kumppani olisi hakusessa. Kuitenkin olen törmännyt vain sellaisiin miehiin, jolle kelpaan pelkäksi seksisuhteeksi vaikka olen tehnyt selväksi etsiväni vakavaa juttua. Enkä ole etsinyt miehiä baarista vaan mm. harrastuksista ja kavereiden kautta jne. Alkaa ottaa päähän. Onko kyseessä huonoa tuuria, onko minussa vikaa vai miksi miehet tahtovat minusta vain seksiä?
Se ei ole kuitenkaan vaihtoehto, että panttaisin seksiä parisuhteeseen, sillä kyllä minäkin tahdon koeajaa miehen sängyssä ennen kunnollista sitoutumista. En sentään tahdo sikaa säkissä.
Kommentit (26)
Ehkä sä otat vaan ne kiinnostavimmat tarjokkaat? Eli niitä miehiä jotka saa sua kiinnostavampia naisia. Ne miehet, joiden silmissä olisit riittävän kiinnostava parisuhteeseen, saa sulta pakit?
Siis ne ei halua nussia sua toista kertaa. No sitten niille ei kelpaa pillukaan, sulta.
Sellaista tää nykyajan deittikulttuuri on. Siksi mä en enää tapaakaan ketään vaan aion elää yksin. Välillä se surettaa, yleensä olen ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kysy niiltä. Eivät ehkä kerro suoraan totuutta, mutta jotain oleellista infoa voi lipsahtaa. Ei me katsos tiedetä.
Ohiksena, että mites sitä kysyy kun seksin jälkeen et enää ikinä kuule miehestä eikä mies myöskään vastaa sun yhteydenottoihin? Se kun on siinä sitten koko tapailu.
Olikohan seksi sitten vain huonoa? Ehkä mies häpesi omaa pienuutta tms. Olet varmaan liian hyvä nainen, niin miehet ei usko että niillä olis mahiksia vakavempaan.
Miehenä haluan harrastaa seksiä aika monenlaisten naisten kanssa. Näistä naisista alle kymmenen prosenttia on sellaisia, että voisin harkita heitä vakavaan suhteeseen. Jos olisit minun seksikumppanini, niin olisit vain osa suurta enemmistömassaa. Ei sen kummempaa.