Voiko vielä tähän aikaan...?
Kommentit (19)
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan? Pyydä miestäsi laittamaan sinne korkki tai tulppa.
Ap
Kysy äitiltäs tai isältäs. Jos olet aikuinen, ei tarvitse kysellä. Huomenna sitten tiedät oliko hyvä ajatus vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kyllä voi, olet vain kateellinen kun joit rahasi eikä enää vara ostaa maitoa eikä korvapuusteja.
Ehkä
Semmonen pieni pågen maistuis...
Jaa - tai se on kyllä kanelirulla mitä aattelin
hmmm
Tietenkin voi. Se auttaa myös nukahtamiseenkin.
Elämässä pitää olla myös nautintoja, kaiken sen kiireen ja suorittamisen keskellä, jossa näinä aikoina eletään.
Öitä!
MitäMäTäälläTeen kirjoitti:
Ehkä
Semmonen pieni pågen maistuis...
Jaa - tai se on kyllä kanelirulla mitä aattelin
hmmm
Ne Pågenit on niin hitsin pieniä, voiko niitä sitten syödä 6 kpl?
Miksei? Mulla on vielä päivän ateria syömättä. Jos olisin pullaihmisiä niin se voisi olla semmoinenkin. Mutta en ole, taidan syödä pari hodaria myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Se auttaa myös nukahtamiseenkin.
Elämässä pitää olla myös nautintoja, kaiken sen kiireen ja suorittamisen keskellä, jossa näinä aikoina eletään.
Öitä!
Kiitos ja öitä myös, voi jäädä kaihertamaan jos en sitä tee eikä uni tule.
No korvapuusti kyllä lisää ilmavaivoja, koska siinä on valkoista jauhoa, sokeria ja hiivaa.
Ne aiheuttavat käymisreaktion herkkävatsainen suolistossa.
Mites toi maidon sietäminen laita on?
Jos syö paljon pullaa, tulee myös paljon kakkaa. Mä en voi kakkia paljoa, koska mulla ei ole vessaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos syö paljon pullaa, tulee myös paljon kakkaa. Mä en voi kakkia paljoa, koska mulla ei ole vessaa
Ap
Paskanna sänkysi tai rappukäytävään 🐽
Hyvin voi. Itsellänikin on vasta ruoka (spaghettia pekoni-kermakastikkeella) vasta tulossa.
Ei