Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin yhden kerran töihin miehen autolla ja sitten olivatkin jotkut ihan hiljaa.

Vierailija
07.10.2016 |

Yleensä menen kävellen töihin, koska 30 min lenkki ei ole minusta paha rasti ollenkaan. Tällä kertaa otin miehen auton (uusi, maksaa yli 60 000). Jätin sen normaalisti toimiston parkkipaikalle.
Johan muuttui ääni kellossa työpaikalla. Mitä se sun mies tekee? Missä se on töissä? Missä te asutte?
Varsinkin miespuoliset aikaisemmat ylimielisen hyväntahoiset läpänheittäjät olikin aika hiljaa niiden hondiensa kanssa.
Osastonjohtaja ei yllättäin puhunut mitään. Wolksvagen jetta.
t. Toimistotyöläinen.
Tätä ei saisi sanoa mutta kyllä se käytös tosiaan muuttui.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän jetta makaa edes 30 000?!

Vierailija
42/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti? Ketä kiinnostaa toisten autot? Minä en ainakaan ole pihalla kyttäämässä kuka työkaveri tulee minkäkinlaisella koslalla, enkä tietäisi mitä ne maksaa vaikka henki siitä riippuisi. Olen joskus miettinyt että jos mun pitäis vaikka jossain onnettomuustilanteessa kertoa minkälaisen auton kyydissä olin kun mentiin työkaverin autolla johonkin työjuttuun, niin en varmaan osaisi sanoa, en muistaisi merkkiä enkä edes väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin Kokkolan keskustassa jonkun matalan mustan urheiluauton, olikohan Ferrari, ja kyllä se näytti lähinnä naurettavalta. Se kuskikin näytti jotenkin olevan paniikissa kun siellä maanrajassa mateli :D

Vierailija
44/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin kerran töihin alusvaatteet päällysvaatteiden päälle.

Kaikki olivat kateudesta soikeina.

Oli ihanaa nähdä miten kateellisia jokainen oli.

Vierailija
45/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteliko täällä nyt Kaikki että Ap:n autosta oli kyse. Jos lukisitte niin huomaisitte että omilla oli Se halvempi merkki. Nyt Kaikki alkoivat puhua autojen hinnoista samalla tavalla kuin ap'n työkaverit..

Vierailija
46/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau siistiä! Onnee sulle

Vierailija
47/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteliko täällä nyt Kaikki että Ap:n autosta oli kyse. Jos lukisitte niin huomaisitte että omilla oli Se halvempi merkki. Nyt Kaikki alkoivat puhua autojen hinnoista samalla tavalla kuin ap'n työkaverit..

Mmmmmmitäh?!

Vierailija
48/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmitäh?!

Kirottu virheenkorjaus. Pomolla On siis jetta. Ap tuli kalliimmalla autolla.

Vierailija
49/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmitäh?!

Kirottu virheenkorjaus. Pomolla On siis jetta. Ap tuli kalliimmalla autolla.

Jaa. No, en kuitenkaan osaa kuvitella että se ketään sen kummemmin kiinnostaisi. Lähinnä luulen, että ap tuntee jotain outoa alemmuudentunnetta työporukassa ja kuvittelee koko jutun päässään. Surullista, että ainoa jolla sitten voisi päteä on mies ja miehen auto. :/

Vierailija
50/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan hiljenee toimistossa kun miehesi potkaisee pyöräkatoksen yläpeltiin ja suhisee postiluukusta!

Vierailija
51/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ollut autosta ylpeä. Poikani 18v sai kummiltaan ilmaiseksi vanhan ratabemarin mitä ei saa tieliikenteessä käyttää. Laittoi sitä yli puoli vuotta kuntoon ja katsastutti sen normaalikäyttöön sopivaksi. Autolla ei ole hintaa eikä sillä pysty tai tarvi muiden silmissä ylpeillä, mutta se on jotenkin vaan meidän perheen paras auto vaikka me vanhemmat ei sillä ajetakkaan.

Vierailija
52/52 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan seko ketju tämä! Totuus on kyllä muullakin koettuna toisenlainen: olin työllistettynä eli pakkotöissä alle 1500 egen palkalla kunnalla .

Kyllä työllistettybon niin alhaalla kahvihuoneessa keskusteluissa kuin voi. Vaikka mulla on yhtä hyvä ja parempikin koulutus kuin vakkareilla.

Kunnes yhden viikon aikana tulin töihin autolla joka maksaa aikkas’ paljon, ihan uusikin vielä.

Yllättäen alkoi minun asiani ja tekemiseni kiinnostaa. Aikaisemmin ei yhtään.

Nyt ne työkaverit on huolissaan että mulla sitten kuitenkin rahaa ja suhteita?? Voi huoli, en kerro .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi