Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin yhden kerran töihin miehen autolla ja sitten olivatkin jotkut ihan hiljaa.

Vierailija
07.10.2016 |

Yleensä menen kävellen töihin, koska 30 min lenkki ei ole minusta paha rasti ollenkaan. Tällä kertaa otin miehen auton (uusi, maksaa yli 60 000). Jätin sen normaalisti toimiston parkkipaikalle.
Johan muuttui ääni kellossa työpaikalla. Mitä se sun mies tekee? Missä se on töissä? Missä te asutte?
Varsinkin miespuoliset aikaisemmat ylimielisen hyväntahoiset läpänheittäjät olikin aika hiljaa niiden hondiensa kanssa.
Osastonjohtaja ei yllättäin puhunut mitään. Wolksvagen jetta.
t. Toimistotyöläinen.
Tätä ei saisi sanoa mutta kyllä se käytös tosiaan muuttui.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme. Kyllä ne nyt hiljeni!

Tai ehkä muut olivat vain yllättyneitä, että ap osaa operoida niinkin monimutkaista ajoneuvoa kuin auto. Tähän asti ovat kuvitelleet ap:n kävelevän, koska häneltä omien jalkojen liikuttelu kuitenkin onnistuu, kunhan ei pure purkkaa samaan aikaan.

Reps :D :D :D

Vierailija
22/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Wolksvagen? Jos nyt ihan ekaksi opettelet kirjoittamaan, palataan sitten asiaan. Mukavaa viikonloppua sinne Porvooseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. 2016 Jetta, 2,0 TDi Comfort näyttäisi maksavan uutena vajaan €29000. Ei mikään onneton Jetta maailmassa maksa €60k.

Vierailija
24/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua.. :D Että oikeen jetta! 🙈

Vierailija
25/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tarina on edes totta, niin voisiko muuttunut käytös johtua ihan siitä, että sunkin käytös oli muuttunut (ts. tulit autolla, etkä kävellen)? Tuo tulkintasi heijastaa sun arvoja, ja kuvitelmia muiden asenteista, eikä välttämättä ole lähelläkään totuuutta.

Minä uskon aloittajan havaintojen olevan aivan oikeita. Kyllä suomalaiset sen verran mulkkuja materialisteja ovat, että jo hieman parempi auto laittaa varpailleen.

Vierailija
26/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. ap meni muka sitten pätemään miehensä autolla jossa ei  oikeesti ole mitään ihmeteltävää? Reps. Itse en huolisi Pirkka-Audia mistään hinnasta enkä myöskään olympiavokkaria jos niikseen tulee. Nehän jää mun jalkoihin kun vähän polkasen kaasua.

Tää taitaa oikeesti olla sama tyyppi jonka mielestä 4000 €/kk ja cittarissa käynti on iso juttu.

Keksi hei  parempi  trollaus seuraavaksi.

Vierailija
27/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jetassa rattikin kullitettu kun maksoi 60 tuhatta? Vai kaikki kullitettua?

Vierailija
28/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen illalla hesen autokaistalle faijan bemarilla! Ja oon vasta 16!

Vierailija
29/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tarina on edes totta, niin voisiko muuttunut käytös johtua ihan siitä, että sunkin käytös oli muuttunut (ts. tulit autolla, etkä kävellen)? Tuo tulkintasi heijastaa sun arvoja, ja kuvitelmia muiden asenteista, eikä välttämättä ole lähelläkään totuuutta.

Minä uskon aloittajan havaintojen olevan aivan oikeita. Kyllä suomalaiset sen verran mulkkuja materialisteja ovat, että jo hieman parempi auto laittaa varpailleen.

Ok, ehkä on näin jos kyseessä on ns. parempi auto. Mutta että VW Jetta...? XD

Vierailija
30/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, kun minua on huijattu! Mies tunnusti äsken, ettei auto maksanutkaan 60000euroa. Samalla hän tunnusti, että tienaa puolta vähemmän. Olen nyt niin nolona, mitä ne työpaikkallakin miettii, kun kehuin mieheni autoa ja tuloja työkavereille! Tekisi mieli jättää tuo mies. Miten muut menettelisi tästä eteenpäin, että saan maineeni palautetuksi työkavereiden silmissä? Pitäisikö minun jättää tuo mies? On valehdellut tulonsa alusta saakka.

Ap

Vierailija
31/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Sun mies on kusettanut sua. Ostanut halvemman auton ja loppu rahoilla käynyt huorissa.

Vierailija
32/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä trollivastauksia, hämmentävää. En pidä aloitusta provona ollenkaan, päinvastoin pidän AP:n tilannetta mielenkiintoisena. Joillekin raha on kaikki kaikessa ja erityisesti arvokas auto on kuin punainen vaate. Meillä oli hääautona oma Volkswagen Passattimme, ja kuinka ollakkaan eräs häävieras tuli sulhaselta kysymään minkä hintainen automme oli ollut. Tunnen pientä myötähäpeää kysyjää kohtaan, se on kuitenkin vain auto.

Vierailija
33/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua. Mutta vaihdoin itse auton. Yleensä olin ajanut vanhoilla romuilla ja ostinpa sitten vihdoin uuden auton itselleni. 

En olisi ikinä uskonut, että henkilökohtainen elämäni voi kiinnostaa työkavereita näin paljon :) Mikä juoruaminen ja pohtiminen, olenko saanut perinnön tai olenko saanut tehdä enemmän pyhätöitä, kuin muut. 

Ja kyllä ihan lainalla ostin sen auton, mutta en kokenut olevani tilivelvollinen asioistani työkavereille, vaikka kuulemma autosta oli kovasti kahvitauolla juoruiltu. Ja auto ei ollut edes mikään kallis.

Kyseessä hoitoala.

Vierailija
34/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en koskaan ees kato kuka kulkee milläkin menopelillä. Ja en ois tiennyt että kyseessä 60 000 euroo maksava auto vaikka oisit sitä mulle esitellyt. Oon niitä ihmisiä, joille auto on sitä varten et sillä pääsee paikasta toiseen. Niin me ollaan erilaisia :D

Vierailija
35/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua. Mutta vaihdoin itse auton. Yleensä olin ajanut vanhoilla romuilla ja ostinpa sitten vihdoin uuden auton itselleni. 

En olisi ikinä uskonut, että henkilökohtainen elämäni voi kiinnostaa työkavereita näin paljon :) Mikä juoruaminen ja pohtiminen, olenko saanut perinnön tai olenko saanut tehdä enemmän pyhätöitä, kuin muut. 

Ja kyllä ihan lainalla ostin sen auton, mutta en kokenut olevani tilivelvollinen asioistani työkavereille, vaikka kuulemma autosta oli kovasti kahvitauolla juoruiltu. Ja auto ei ollut edes mikään kallis.

Kyseessä hoitoala.

Ensimmäinen rehellinen ja asiaa pohtinut vastaus! Kaikki muut jotain diipadaapaa kullitetuista folksvägen jettan ratista.

Ainakaan meidän toimistolla, joka on köyhien valtion virastorottien täyttämä, joilla ei ole mitään tekemistä isommin ja ei sitäkään vähää tee, todellakaan sallita tavan toimistoapulaisen ajella töihinsä yli 60K maksaneella autolla. Tosi on. Osatonjohtaja kärvistelee sen öljyä valuttavan jettansa kanssa ja tasan näki, millaisella autolla minä olin töissä. Oli hiljaa sekin.

Se on hienoa että suurin osa vastaajista on niin ylevää ja korkeamoraalista porukkaa, joita ei ollenkaan kiinnosta mitkään materiaaliset ja maapalloa kuluttavat asiat kuin esim auto. Toisaalta samoja mammoja kiinostaa ihan hurjasti laittaa rahaa ja energiaa johonkin maalaisromanttiseen sisustukseen ja koko-perhe-kao-lakiin--hiihtolomalla-maksoi-mitä -maksoi. Ne on sitten semmoisia asioita johin voi laittaa rahaa ja se on ihan okei. Just. 

Elämä on. Ihmiset arvottaa yllättävän paljon toisiaan sen mukaan, minkä verran ne arvioi sillä olevan rahaa ja sen mukana tullutta vaikutusvaltaa. Sitten ehkä toimiston alimpana nokkimisjärjestyksessä oleva toimistotyöntekijä pitääkin ottaa vähän enemmän huomioon. Turha jeesustella etteikö näin olis. 

t. aito ap.

Vierailija
36/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä 70 000 € BMW, joka vaihtui 75 000 € Volvoon. Ketään se ei kiinnosta. Täällä kun liikkuu myös Tesloja, Ferrareita ym. Turussa asutaan.

Kyllä se siellä maalla välillä kiinnostusta herättää, kun ajetaan "ökyautolla", mutta näin kaupungissa kyseessä on täysin normaali auto.

Vierailija
37/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää kun täällä jotkut ääliöt tekeytyy ap:ksi, kun eivät itse keksi mitään kivaa!

Vierailija
38/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meillä 70 000 € BMW, joka vaihtui 75 000 € Volvoon. Ketään se ei kiinnosta. Täällä kun liikkuu myös Tesloja, Ferrareita ym. Turussa asutaan.

Kyllä se siellä maalla välillä kiinnostusta herättää, kun ajetaan "ökyautolla", mutta näin kaupungissa kyseessä on täysin normaali auto.

Ai Turussa useita Ferrareita?? Kenellä muka. Yhden tiedän, ja senkin äijät osti kimpassa.

Vierailija
39/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni uuden auton joka maksoi 4900 e. Miehen sisko oli kateellinen siitäkin, ja kyseli onko se ostettu ihan käteisellä vai lainarahalla. Ja kun kuuli, ettei ole lainaa tarvittu, oli aika tiuskiva loppu kyläilyn ajan. Ei edes useasti käy meillä, mutta oli anopilta kuullut että mä olen ostanut auton, joka on kolme vuotta uudempi kuin hänen omansa. Pitihän sitä tulla katsomaan ja kuulustelemaan. Sitten mieheni osti myös uuden auton, joka onkin sitten vain vuoden vanha ja hintakin sen mukainen. Miehen sisko oli anopille sanonut, että ei voi ymmärtää, miten meillä on rahaa ostaa niin kallis auto. Käymään ei ole tullut, nähtävästi oli niin kova pala :)

Vierailija
40/52 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, pidä puolesi ja huomiosi on osunut oikeaan. Näitä ihmisiä on, jotka arvottavat asiat ja ihmiset aina rahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä