Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä oivalluksen olet kokenut elämässä?

Vierailija
07.10.2016 |

Oletko kokenut jonkun sinun maailmasi mullistavan oivalluksen, jota olet sitten hehkuttanut muille, tajuamatta että a) he ovat luultavasti oivaltaneet asian itsekin, tai b) he eivät voi päästä sisälle oivallukseesi kokematta asiaa ensin itse. Olen nimittäin monta kertaa törmännyt ihmisiin, jotka silmät kiihkosta suurina toitottavat kovaan ääneen, kuinka esim. vegaanius/juoksuharrastus/äityiys tms. on muuttanut heidän elämänsä ja kaikkien muidenkin pitäisi kokea sama asia. Miksi koet, että muidenkin tulisi jakaa sinun oivalluksesi?

Omalla kohdallani luultavasti ainoa "oivallukseni" on ollut jooga: pienikin määrä venyttelyjä päivässä auttaa aukomaan selkäjumit, ja välillä saatan jopa ärsyttävyyteen asti hehkuttaa joogasta. Yritän parantaa tapani! :D

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia naisia ei tarvitse yrittää iskeä.

Vierailija
62/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla selviää yllättävän pahoistakin paikoista. Pahinta olisi jos olisin syntynyt huumorintajuttomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti poika ei pillua saa. Olisipa isäni opettanut tän mulle niin ei olisi tarvinnut kantapään kautta oppia

Multa saisit. Mutta en ole vielä kohdannut sua.

Vierailija
64/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on oikeasti merkitystä sillä löydätkö puolisoksesi sen oikean.

Vierailija
65/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Oivallus 1. Tuntuu, että suurin osa naisista vanhetessaan sairastuu mielenterveyshäiriöihin. Ja kusipäisyyteen. On parempi olla yksin kuin huonossa seurassa. Eli olen päättänyt olla erossa ihmisistä. Oivalsin tämän jo nuorena, mutta annoin ihmisille uuden mahdollisuuden. 

2. Kusipäisimmät ihmiset pärjäävät taloudellisesti ja sosiaalisesti parhaiten. Se on se röyhkeys, moukkamaisuus ja itsekeskeisyys mikä kannattaa. Tästä tulikin mieleen narsistinen ex ja poliitikot.

3. Pahat ihmiset sairastuvat harvemmin mihinkään syöpään tms. Ja karmaa ei ole, eikä nallekarkit useinkaan mene tasan. Siis juuri ikinä.

4. Jos autat jotakin, niin se autettava rupeaa usein pyrkimään hyväksikäyttämään jatkossa. Pirulle kun antaa pikkusormen, niin se vie koko käden.

Ja paljon muuta...

Odota vielä hetki, Pirkko. Joskus näet kun kiusaajasi kompastuu. Tai tuttavat ovatkin ihan mukavia juuri silloin kun kaipaat heidän apuaan. 

Vierailija
66/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä juoksussa paskat ihmiset mokaavat.

Vierailija
67/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on oikeasti merkitystä sillä löydätkö puolisoksesi sen oikean.

Mä oon ymmärtänyt tän kaikkein katkerimman kautta. Vääriä on löytynyt paljon. Hakukriteerit ovat terävöityneet. Se oikeakin löytyi, mutta kun oli kunnollinen niin ei jättänyt perhettään. En ole ollut koskaan ajoissa miesten kanssa. Se vamppaminen kannattaa oikeasti aloittaa jo hiekkalaatikolta.

Vierailija
68/68 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää rohkeasti tehdä valintoja, jotka ovat itselle hyväksi. Ei kannata välittää arvostelusta, vähättelystä jne. Sitä tulee aina. Syynä ihmisten pinnallisuus, kateus, halu pysäyttää toisen muutos, ajattelemattomuus jne. Kannattaa myös harkita tarkoin, kenen neuvoja kuuntelee ja kenelle asioistaan kertoo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä