Naiset hei. Pitäisikö kaikille miehille
olla pakollinen panokoulu jossa opetettaisiin, että TÄMMÖNEN se lantion liikkeen kuuluu olla ja NÄIN pussataan jne?
t. mieasiamies.
Kommentit (10)
Ei tuo ihan huono ajatus ole. Luulisin, että lähestulkoon samat perusliikkeet ja - asiat miellyttävät kaikkia naisia. Myöskin olen ollut huomaavinani, että jostain kumman syystä miehet eivät ota kumppaneiltaan helposti mitään ohjeita tai neuvoja vastaan, vaan päivästä toiseen jatkavat valitsemallaan uralla, ja tekevät samat virheet, vaikka mitä tapahtuisi. Samanlainen kurssi olisi paikallaan tietysti naisillekin.
Ap lyllä tarvitsee koulua, kun luulee lantion liikkeellä olevan ratkaiseva merkitys.
Vihje: googlaa missä klitoris sijaitsee. Se vastaa penistä. Sitten yritä keksiä, miten osuisit siihen. Vihje: ei tapahdu yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap lyllä tarvitsee koulua, kun luulee lantion liikkeellä olevan ratkaiseva merkitys.
Vihje: googlaa missä klitoris sijaitsee. Se vastaa penistä. Sitten yritä keksiä, miten osuisit siihen. Vihje: ei tapahdu yhdynnässä.
Kyllä monella naisella ihan se vagina vastaa penistä. Kaikki eivät nimittäin nauti klitoriksen suorasta koskettelusta. Itse naisena tykkään eniten yhdynnästä, esim suu-tai käsiseksi ei todellakaan vedä vertoja sille. Suuseksi on kohdallani oikeastaan turhaa. Naiset ovat erilaisia. Itse olisin pyöristynyt jos mies alkaisi ilman lupaa klitorista hiplaamaan tai nuolemaan. Sen sijaan esileikki+yhdyntä on se juttu.
Ei, koska siinä olisi se riski että lassukatkin saisivat edes kerran reissullansa. Oletan tietysti että koulutukseen sisältyisi käytännön harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihje: googlaa missä klitoris sijaitsee. Se vastaa penistä. Sitten yritä keksiä, miten osuisit siihen. Vihje: ei tapahdu yhdynnässä.Kyllä monella naisella ihan se vagina vastaa penistä. Kaikki eivät nimittäin nauti klitoriksen suorasta koskettelusta. Itse naisena tykkään eniten yhdynnästä, esim suu-tai käsiseksi ei todellakaan vedä vertoja sille. Suuseksi on kohdallani oikeastaan turhaa. Naiset ovat erilaisia. Itse olisin pyöristynyt jos mies alkaisi ilman lupaa klitorista hiplaamaan tai nuolemaan. Sen sijaan esileikki+yhdyntä on se juttu.
Anatomisesti vagina ei vastaa penistä. Sikiövaiheessa tyttölapsille kasvaa klitoris siihen, mihin pojilla penis. Klitoris ja penis ovat tuntoherkkiä, toisin kuin vagina. Klitoriksesta suurin osa on kuitenkin lantion sisällä. Nykyisen arvion mukaan 2/3 naisesta tarvitsee suoraa klitorisstimulaatiota saadakseen orgasmin, joten ehdottomasti miesten kannattaa lähtökohtaisesti opetella tarjoamaan sitä. Sinä ja kaltaisesi ovat sitten se poikkeus, joka opastaa omalla kohdallaan toimimaan toisin.
En tiedä mitä sinun kohdallasi on esileikki, jos klitorikseen ei saa koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihje: googlaa missä klitoris sijaitsee. Se vastaa penistä. Sitten yritä keksiä, miten osuisit siihen. Vihje: ei tapahdu yhdynnässä.Kyllä monella naisella ihan se vagina vastaa penistä. Kaikki eivät nimittäin nauti klitoriksen suorasta koskettelusta. Itse naisena tykkään eniten yhdynnästä, esim suu-tai käsiseksi ei todellakaan vedä vertoja sille. Suuseksi on kohdallani oikeastaan turhaa. Naiset ovat erilaisia. Itse olisin pyöristynyt jos mies alkaisi ilman lupaa klitorista hiplaamaan tai nuolemaan. Sen sijaan esileikki+yhdyntä on se juttu.
Anatomisesti vagina ei vastaa penistä. Sikiövaiheessa tyttölapsille kasvaa klitoris siihen, mihin pojilla penis. Klitoris ja penis ovat tuntoherkkiä, toisin kuin vagina. Klitoriksesta suurin osa on kuitenkin lantion sisällä. Nykyisen arvion mukaan 2/3 naisesta tarvitsee suoraa klitorisstimulaatiota saadakseen orgasmin, joten ehdottomasti miesten kannattaa lähtökohtaisesti opetella tarjoamaan sitä. Sinä ja kaltaisesi ovat sitten se poikkeus, joka opastaa omalla kohdallaan toimimaan toisin.
En tiedä mitä sinun kohdallasi on esileikki, jos klitorikseen ei saa koskea.
No monet naiset kyllä tykkäävät yhdyntäpainoitteisesta seksistä. Ja koska tykkäävät, niin silloin käytännössä penis=vagina. Siis eihän nyt esileikin aikana tarvitse klitorikseen koskea. Toki voi, jos se tuottaa mielihyvää, mutta esim suuseksi tai käsiseksi on jo sitä itse seksiä, ei esileikkiä. Esileikkinä on esim vartalon hyväily, pussailu yms. Ja siihen sitten yhdyntä. En todellakaan ole poikkeus naisena kun tykkään yhdynnästä.
Vaginakin on todella tuntoherkkä, tämä johtuu ihan siitä, millainen anatomia on. Esim itselläni on tuntoa ihan vaginan pituudelta ja sisään-ulos-liike tuntuu järisyttävän hyvältä. Niin me naiset ollaan erilaisia, joten ei kannata viljellä totuutena sellaista, mikä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen anatomiasta. Jos klitoris on alhaalla, lähellä virtsaputken suuta niin kosketus osuu yhdynnässä täydellisesti kohdalleen 😀
Sen voisi kyllä miehille opettaa että jos nainen näyttää nauttivan ja on mukana innolla niin kannattaa jatkaa sitä mitä on tekemässä eikä missään nimessä kokeilla juuri silloin jotain muuta. Jos taas nainen muuttuu lahnaksi kesken seksin tai sanoo että sattuu tai että ei tykkää ko. jutusta niin silloin kannattaa kokeilla jotain muuta.
Huono idea. Juuri ne, jotka ajattelevat, että se yksi tekniikka toimii kaikille naisille, ovat kaikkein surkeimpia sängyssä.