Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helvettiä äsken tapahtui, olen ymmällään vieläkin.

Vierailija
06.10.2016 |

Siis joo tulin just äsken Prismasta. No ei siinä mitään... Yksinhuoltaja kun olen eikä vanhemmat pystyny jeesaa yhtää lapsen hoidossa jouduin tai siis menin kahdestaan vauvan kanssa. Missä ei pitäisi olla mitään pahaa? No siinä sitten lihatiskin luona tuli joku mummo siihen selittää, että häntä kuulema kauhistuttaa katsoja nuoria äitejä jotka vievät pienet vauvansa kauppaa, taudit tarttuu ja blaablaaa... Siinä se selitti tunnin verran tarinaansa. Mun teki niin mieli haistattaa sille vitut mut päätin kohteliaasti siirtyä sivuun ja jatkaa ostoksia. Mut tää mummo jatkaa vaa ja hätistää mua kaupasta ulos, ettei taudit tartu! Siinä sitte jäi puolet ostoksista tekemättä. Kiitos mummon, jäi wc paperit kauppaan perkele! Huokaus. Voi luoja. Anna mun kaikki kestää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tolla tunnilla tarkoittanut varsinaista "tuntia" vaan lähinnä sitä että selitti ja selitti... Eikä tarinalle tullu loppua. Kamala takiainen. Riitti Prismassa käynnit.

Vierailija
22/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule olemaan helppoa sinun elämäsi, jos yksi höpöttävä mummo sotkee noin perusteellisesti sinun suunnitelmasi.

Joukossamme on nyt siis tauskihullun, lukiohullun, ikäerohullun ym. lisäksi vielä prismahullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut taposta kolme vuotta, eikä kaduta yhtään. Tämä on toimiva repliikki kaikille narisijoille.

Vierailija
24/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se vakiokysymys: missä isä??

Vierailija
25/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas pientä vauvaa siellä kaupassa raahasit mukanasi?

tällä nyt ei varmaan ole merkitystä, pakkohan ne ruokaostokset on hoitaa ja jos tukiverkkoa ei ole, niin sitten ainut vaihtoehto on ottaa vauva mukaan. vai jätätkö vauvan yksin kotiin kauppareissun ajaksi?

26/26 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas pientä vauvaa siellä kaupassa raahasit mukanasi?

tällä nyt ei varmaan ole merkitystä, pakkohan ne ruokaostokset on hoitaa ja jos tukiverkkoa ei ole, niin sitten ainut vaihtoehto on ottaa vauva mukaan. vai jätätkö vauvan yksin kotiin kauppareissun ajaksi?

Näin. Ihan kahden vanhemman perheessä, isovanhempien asuessa lähes naapurissa, olen käynyt kerran jos toisenkin vauvan kanssa kaupassa ja pitänyt sitä varsin normaalina puuhana.

Aloittajalle: olen saanut aikoinaan kuulla silloin lähipiiriin kuuluneelta ihmiseltä syyllistystä siitä, että vein lapsia MLL:n perhekerhoon. Saavat sieltä kaikki taudit, parempi olisi pysyä vain kotona pienten lasten kanssa. Näin kuulemma toimii vastuullinen vanhempi.