Mitä helvettiä äsken tapahtui, olen ymmällään vieläkin.
Siis joo tulin just äsken Prismasta. No ei siinä mitään... Yksinhuoltaja kun olen eikä vanhemmat pystyny jeesaa yhtää lapsen hoidossa jouduin tai siis menin kahdestaan vauvan kanssa. Missä ei pitäisi olla mitään pahaa? No siinä sitten lihatiskin luona tuli joku mummo siihen selittää, että häntä kuulema kauhistuttaa katsoja nuoria äitejä jotka vievät pienet vauvansa kauppaa, taudit tarttuu ja blaablaaa... Siinä se selitti tunnin verran tarinaansa. Mun teki niin mieli haistattaa sille vitut mut päätin kohteliaasti siirtyä sivuun ja jatkaa ostoksia. Mut tää mummo jatkaa vaa ja hätistää mua kaupasta ulos, ettei taudit tartu! Siinä sitte jäi puolet ostoksista tekemättä. Kiitos mummon, jäi wc paperit kauppaan perkele! Huokaus. Voi luoja. Anna mun kaikki kestää.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä mummo, mutta olet aikuinen ihminen, jonka ei todellakaan tarvii totella ketään kylähulluja.
No aijaa!
Et varmasti kuunnellut mummoa tuntia.
Mitä ihmettä, olisit pyytänyt myyjää kutsumaan vartijan viemään häiriköivä asiakas pois tmv.
Todella uskottavaa. Melkein uskon.
Oikeesti, jos kukaan häiriköi sua niin ettet voi tehdä rauhassa ostoksiasi, oikea osoite on vartijat. Jos ei ole vartijoita, pyydä henkilökunnalta apua.
Kuinkas pientä vauvaa siellä kaupassa raahasit mukanasi?
0/5
Opetelkaa nyt saatana provoilemaan, jos kerran aiotte provoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, olisit pyytänyt myyjää kutsumaan vartijan viemään häiriköivä asiakas pois tmv.
Eipä ollut vartijaa lähimaillakaan!
Vierailija kirjoitti:
Oisit sanonu jotakin.
Mieli kyllä teki.
Siis tunnin kuuntelit lihatiskillä narisevaa mummoa? Just joo. Olisit lähtenyt pois.
Pyörit mummon kanssa tunnin kaupassa etkä saa ostettua edes vessapaperia. Syy ei ollut mummon vaan itsesi.
Ihan tiedoksi kaikille tämä ei ole provo. Kaikki aina ei ole provoja!
Ihme nössykkä olet. Kasvata selkäranka.
Jos ihan oikeasti jää tunniksi kuuntelemaan ja jättää vielä ostokset tekemättä, voi kyllä syyttää itseään. Muutoin suosittelen lämpimästi parempien provojen kehittelyä.
No nyt on kyllä uskomaton tarina. Jos sä et pysty sanomaan vastaan mummolle, joka seuraa sua tunnin kaupassa, niin miten ihmeessä sä pystyt puolustamaan sun lasta? Lääkärissä sun täytyy joskus sanoa vastaan, että saat hoitoa. Päiväkodissa/koulussa tulee varmasti tilanteita, joissa joudut sanomaan ihmisille vastaan. Jopa leikkipuistossa minä olen joutunut puolustamaan lastani! Nyt kasvata selkäranka!
Säälittävää. Taidat olla todella nuori..
Provo. Mummot ei ole ruokakaupassa illalla. Menevät kauppaa ensin aamulla heti kaupan auettua ja uudestaan lounasaikaan.
Minulle kävi noin kun tultiin synnäriltä 12h vanhan lapsen kanssa kaupan kautta :D
Vierailija kirjoitti:
0/5
Opetelkaa nyt saatana provoilemaan, jos kerran aiotte provoilla.
Sano muuta. "Siinä se selitti tunnin verran tarinaansa."
Ja sitä paitsi tyhmä aihe.
Ärsyttävä mummo, mutta olet aikuinen ihminen, jonka ei todellakaan tarvii totella ketään kylähulluja.