onko teillä vielä avaimet vanhempienne luokse/lapsuudenkotiin?
Kommentit (28)
Lapsuudenkotiin ei, se kun myytiin yli vuosi sitten. Mut porukoiden nykyiseen asuntoon on kyllä avain.
On. Itseasiassa kun taloyhtiö vaihtoi kaikki lukot, isäni teetti minulle ja siskolle uudet avaimet.
Ihan jo siitä syystä, että ovat paljon mökillä ja ulkomailla, hoidamme asioita siellä ja on hyvä, että jollain omaisella on avaimet, jos vaikka jotain sattuu.
Luonnollisesti meillä on myös avaimet mökille.
Vanhemmillani on myös avaimet meille.
Toi on jo ihan turvallisuusasia, varsinkin jos vanhemmat jo vähän iäkkäämpiä. Mun veljellä on avain meille jos sattuu jotain niin pääsee hoitamaan lapset
On avaimet sekä isän että äidin luokse. Äidillä minun asuntooni, samoin kuin jo omillaan asuvilla lapsillani. Saavat tulla kuin kotiinsa.
On avaimet äidin ja isän asuntoihin.
Minulla on avain vanhempieni kotiin sekä veljeni kotiin, heillä on myös avaimet meille.
Veljelleni en mene avaimilla vaan soitan ovikelloa, vanhemmileni menen omilla avaimillani.
Molemmilla vanhemmillani on myös aina ollut avaimet vanhempiensa koteihin ja mummoloihin on aina menty omilla avaimilla.
Mieheni perheessä ei ole vastaavaa tapaa.
Minulla itse asiassa on lapsuudenkotini avain, vaikka talo purettiin jo 30 v sitten. Vanha io rauta-avain.
On