Sain tänään ihmeellisen kirjeen Hedman partners firmalta
Kirjeessä sanottiin että minun pitää maksaa 500 euroa koska heidän väittämän mukaan olen jakanut jonkun Black Sails nimisen sarjan jaksoa netissä joskus viime vuonna. Aluksi olin ihmeissäni, koska en tunne tuota sarjaa, mutta loogisin selitys voi olla, että silloinen poikaystäväni on tehnyt tuon. Lähetänkö kirjeen eksälle, tosin tyyppi on niin pa ettei varmasti suostu maksamaan... En ole edes nähnyt eksää yli puoleen vuoteen enkä tiedä missä nykyään majailee. Mutta en kyllä itsekään halua maksaa, 500 euroa on jo tuntuva summa!
Kommentit (7)
Heitä roskiin se ja unohda koko asia. Toimi samoin jos tulee uusia kirjeitä. Älä missään tapauksessa maksa mitään tai ole yhteydessä heihin millään tavalla.
Ai jaa, onko se vaan huijausyritys? Aika törkeää lähetellä tuollaisia kirjeitä :(
No eipähän tarvitse olla eksäänkään yhteydessä sitten.
ap
Heivaa koko kirje roskiin, älä välitä. Muro sivulta saa ohjeita. Vaikka olisit tehnyt noin,tämän firman pyytämät summat ovat järjettömiä.
Firma on vienyt kolme tapausta oikeuteen. Kaksi sovittiin, yksi eteni markkinaoikeuteen. Kirjeitä on lähetetty hitonmoinen määrä, ja tuskin jokainen on maksanut laskua. Suurella todennäköisyydellä siis tuosta ei seuraa mitään. :P
Mene muroon, siellä juttua reilusti aiheesta. :)