Ei käy kateeksi parikymppisten elämä nykypäivänä.
Olen pian kolmekymppinen nainen ja kun katsoo näitä pinnallista elämää eläviä parikymppisiä, niin olen vain kiitollinen, ettei minun tarvinut kymmenisen vuotta sitten elää tuollaista elämää. Pinnallista, ilman sisältöä. On meikit, laukut, täydelliset instagramit ym. Pelataan jotain kummallisia ihmissuhdepelejä, joissa ei voita kukaan ja voidaan huonosti, mutta kulissit pidetään pystyssä. Puhun nimenomaan siis näistä "instagram tytöistä", tiedätte varmaan kyllä ketä tarkoitan. Sääliksi käy. Niin sairaaksi on mennyt tämä nykyajan pinnallinen kulttuuri.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat katkeralta ;)
Olipa yllättävä kommentti. Aidosti säälin kun elämä on pelkkä ulkonäkö. Kuori. Mutta entä se sisin? Voiko se hyvin? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki noin elä.
En niin väittänytkään. Mutta valitettavan yleistä ja jopa tavoiteltua. Miksi?
Laihduta. Ja sinustakin kiinnostutaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas lapsi. Kun minulla on jo hyvin voiva parisuhde, jossa minua rakastetaan vaikka muutama liikakilo on matkan varrella tullutkin :) Toivon samaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas lapsi. Kun minulla on jo hyvin voiva parisuhde, jossa minua rakastetaan vaikka muutama liikakilo on matkan varrella tullutkin :) Toivon samaa sinulle.
Hyvinvoiva on yhdys_sana.
Olen ihan samaa mieltä
T.ensi kuussa 20v täyttävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvoiva on yhdys_sana.
No kappas. Kiitos korjauksesta.
Ap:n kanssa samoilla linjoilla. N37
Kyllä niitä pelejä on pelattu jo aika paljon ennemmin kuin olet syntynyt. Parinvalinta on ollut soidinmenoa aina ja tulee sitä aina olemaan. Erittäin harvojen kohdalla päästään ns. suoraan asiaan. Noissa palveluissa oleminen on vapaaehtoista, eikä se ole mikään onnistuneen elämän edellytys.
Samaa olen miettinyt, samaten nykyajan teinit huolestuttaa - aina vaan lisää ja lisää ulkonäköpainetta ja ilmeisesti "pakko" jakaa elämänsä, alusvaatekuvansa & belfiensä somessa. Todella surullista.
Syrjäytymisestä ja muista tulevaisuuden näkymistä esim. työelämän suhteen en edes aloita.
Itsekin olen kolmekymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä pelejä on pelattu jo aika paljon ennemmin kuin olet syntynyt. Parinvalinta on ollut soidinmenoa aina ja tulee sitä aina olemaan. Erittäin harvojen kohdalla päästään ns. suoraan asiaan. Noissa palveluissa oleminen on vapaaehtoista, eikä se ole mikään onnistuneen elämän edellytys.
On toki. En sitä kielläkään. Mutta nykyaikana kun kaikki pinnallisuus oikein korostuu niin veikkaan, että samoin käy ihmissuhteiden muodostumiselle. Jäävät pinnallisiksi hetken huvituksiksi, vaikka kuitenkin ehkä ainakin toinen osapuoli on jotain muuta toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt, samaten nykyajan teinit huolestuttaa - aina vaan lisää ja lisää ulkonäköpainetta ja ilmeisesti "pakko" jakaa elämänsä, alusvaatekuvansa & belfiensä somessa. Todella surullista.
Syrjäytymisestä ja muista tulevaisuuden näkymistä esim. työelämän suhteen en edes aloita.
Itsekin olen kolmekymppinen nainen.
Juuri tämä. En ihmettele, että pahoinvointi sen kuin lisääntyy :(
En liiku tollasessa seurassa. Ongelma ratkaistu.
N20
Lähiön laardihai itkee, kun massakausi meni vähän yli.
Ei se ap meidänkin aikana kuule helppoa ollut. Aika kultaa jne jne.
N29
Vierailija kirjoitti:
Ei se ap meidänkin aikana kuule helppoa ollut. Aika kultaa jne jne.
N29
*meidänkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku beta-mies tyytyy sinuun kun ei saa sitä mitä oikeasti haluaa.
Kyllä se silloin oli ihan samalla tavalla, silloin oli vaan irc-galleria eikä instagram.. Ei sitä elämää ole kenenkään "pakko" elää.
Kuulostat katkeralta ;)