Saako kaupungin metsästä hakea joulukuusen vai pitääkö se hakea yksityisen mailta?
Kommentit (13)
Me haetaan naapurin metsästä. Se on isoisän opettama perinne. Naapurin metsässä kasvaa komeimmat kuuset.
Työtön saa hakea mistä haluaa, Susanna Koski antoi luvan.
Tietty tosta keskuspuistosta, karsimme ryteikköä
Yksityisestä metsästä tietenkin. Ne on riistäjien omaisuutta kun kaupungin metsät on yhteistä omaisuutta.
Kaivarissa on kivoja Kuusia, varmaan muissakin puistoissa
Onks teidänkin kaupungissa kasvitieteellinen puutarha?
Tarviiko kaikki tehdä aina vaarinaikaisella tavalla? Nykyään myös ostoskeskuksissa ja työpaikoilla on ihan kivoja kuusia. Sopivat meille, jotka eivät välitä metsässä rämpimisestä.
Meidän kylällä joku kehtas varastaa Serbiankuuset poliisilaitoksen pihasta. Itsekkin jo olin ihaillut, että niistä sais kauniin joulukuusen.
Oikeasti kuusen saa hakea vain omasta metsästään. Metsänomistaja voi myydä sinulle kuusen. Joten ala säästää sitä varten. Minä olen kyllä nähnyt, kun nuori äiti ja sen pentu kävivät härskisti varastamassa kuusen puistometsästä. Raha oli riittänyt ihan sahaan. En ilmoittanut poliisille, joten lienen kanssarikollinen. Muovikuusi on hyvä kerrostalossa, ja siihen paljon kaikenlaista koristetta.
Elelee tulla meijän mehtään, suatta suolapanoksia persposkillenna. Ja koerat pureksii kinttunna. Se mikä jiäp jälelle pannaan suonsilimäkkeeseen.
Haetaan ihan torilta ja rahalla maksetaan.