Miksi miehet aina kiusaavat ja naljailevat minulle?
Sanovat välillä ihan suoraan lopuksi, että "no kunhan kiusasin, heh heh.", tms. Olen herkkä ihminen ja aika usein loukkaannun tuollaisesta. En vaan osaa ottaa sitä huumorilla, koska minusta pikkuilkeys ja vittuilu ei ole hauskaa. En silti koe olevani mitenkään huumorintajuton. Onko suurin osa miehistä vaan aika keskenkasvuisia eivätkä osaa sanoa mitään hauskaa flirttiä, joka ei loukkaisi naista? Onkohan sellaista hienotunteista, kohteliasta ja avoimen hellää ja iloista miestä edes olemassa? Voisitteko miehet vähän petrata, koska kauniit ja fiksut naiset eivät todellakaan halua niitä täällä hoettuja töksöjä jännämiehiä vaan kiltteys sytyttää. ❤️
Kommentit (3)
No näin ison osan miesten seassa viettävänä naisena sanoisin, että miesten kulttuuriin kuuluu roasting-tyyppinen huumori. Ei niillä tule mieleenkään, että joku loukaantuisi. Olen huomannut tavan hinkkautuneen minuunkin.
APn kannattaa harkita lesboksi ryhtymistä, koska miehet nyt ovat tuollaisia. Jos joku pikkusieluinen prinsessa ei kestä naljailua, niin eipä sellaiseen kannata käyttää aikaa.
Haluavat työntää peniksensä emättimeesi ja ajattelevat, että ehkä kiusoittelu kostuttaa vakavikon.