Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin niin surullista että poikani ei löydä naista itselleen.

Äippä
06.10.2016 |

Äitinä olen kyllä pettynyt kun poikani ei ole vielä 20 vuoden ikäisenä seurustellut halustaan riippumatta. Kaikki hänen ystävänsä kyllä ovat löytäneet naisen jo. Poika tuntee niin paljon ulkonäöstään stressiä pituutensa nähden.Ymmärrän kyllä häntä, kyllähän se niinkin on että lyhyemmillä miehillä on vaikeaa se kumppani löytää valitettavasti. Perinyt tämän selvästi minun puoleltani. Sääliksi käy vain hänen murheensa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus?

Vierailija
2/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellut halustaan riippumatta? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
4/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 20-vuotiaana seurustellut kenenkään kanssa niin ehkä peli ei sentään vielä ole menetetty. Elämää on 20 - jopa 30 - jälkeenkin.

Vierailija
5/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä ehtii. Eikä miehen pituudella oo niin suurta merkitystä, mitä täällä paasataan.

Vierailija
6/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut pojalle kuinka pettynyt olet? Tuli vain mieleen kun oma äitini ei koskaan ilmaissut tällaista asiaa mitenkään. Noh ei se mitään, yksin olen tässä vieläkin nelikymppisenä.

Vierailija
7/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa mamma ei toivoisi väkisinseurustelua jälkikasvulleen!

Vierailija
8/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poikaystäväni ensimmäinen tyttöystävä ja hän taisi olla tavatessamme 22-vuotias. Eli ihan hyvin pojallas on aikaa. Ja mitä pojan lyhyyteen tulee, niin lyhyillä miespuolisilla ystävilläni on tyttöystävät.

Vierailija
9/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pienikasvuisia ihmisiä naisissakin. Little peoble... oiken laulukin tehty.

Vierailija
10/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias on pojankossi vielä. Huono provohan tämäkin on, mutta sitten 30-vuotiaana, jos ei yrittämisestä huolimatta flaksi oo käynyt kertaakaan, voi alkaa jo vähän huolestumaan.

Vierailija
11/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa sinua. Eräs tuntemani mies löysi naisen vasta yli 60-vuotiaana ja naimisiin meni tämän saman naisen kanssa ollessaan lähempänä 70 vuoden ikää.

Vierailija
12/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jo harkinnut miesseuraa?

Vierailija
13/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on säästynyt paljolta murheeltakin, jos olis alkanut seurustella jonkun kamalan palstamamman kanssa. :)

Häntä pystyyn, kyllä hellun voi löytää missä iässä vain. Mun vanhempi poika on 18vee eikä tietoakaan tyttökavereista. En oo huolissani. Löytää kun löytää jos löytää. Elämä voi olla kivaa sinkkunakin. Saapa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
14/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tätä paskaa. Hakisit jo sitä ammattiapua. Tai tee ainakin Prisma-testi. Takaan, että näet lyhyitä (ja rumia!) miehiä naisten kanssa eli parisuhteettomuutesi ei todellakaan johdu lyhyydestäsi vaan pakkomielteestäsi.

Vierailija
15/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla viiraa. Veljeni on 46v ja ei yhtään seurustelusuhdetta takana. Että siinä iässä minuakin jo surettaa.

16/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire parikymppisillä oikein on? Sen ikäisenä on oikeasti vielä niin nuori, ettei ole mitään syytä vaipua epätoivoon. Ehkä voisit äitinä yrittää vakuuttaa poikasi tästä?

Vierailija
17/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojastasi tulee lassukka niinkuin meistä muistakin rumista miehistä :) tavallaan olen iloinen että meitä on monia. Harmi että meillä miehillä tämä pariutuminen on niin vaikeaa.

Vierailija
18/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko iso kikuli, se kompensoi kivasti. poika saa jonkun kivan ja siron naisen, ohjeista, että kannattaa pysyä kaukana palstavalaiden tapaisista otuksista, niin puutteessa ei saa mies olla, että sellaiseen tyytyy.

Vierailija
19/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut pojalle kuinka pettynyt olet? Tuli vain mieleen kun oma äitini ei koskaan ilmaissut tällaista asiaa mitenkään. Noh ei se mitään, yksin olen tässä vieläkin nelikymppisenä.

Äitisi teki ihan oikein. Miksi hänen olisi pitänyt patistaa sinua seurustelemaan ja ihan kuin syyttäisit häntä.

Vierailija
20/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa mamma ei toivoisi väkisinseurustelua jälkikasvulleen!

Tarkoitti varmaan siis että vaikka haluaisi niin ei silti seurustele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän