Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi tulla keskenmeno :(

Vierailija
06.10.2016 |

5+6. Pari päivää sitten alkoi tulla vaaleanpunaista vessapaperiin. Nyt tulee jo pyttyynkin tuhrua.

2 viikkoa sitten kävin ultrassa, kun luulin että raskaus olisi pidemmälläkin. Sen sijaan löytyi 2 raskauspussia ja raskaus oli oikeassa paikassa. Maha on kipeä lähes koko ajan. Välillä koko alamaha, välillä vain toiselta puolelta. Ens viikolla pääsen ultraan mutta alkaa olla toivoton olo.

Tiedän että vuoto voi olla vaaratontakin, mutta mun tuurilla se on keskenmeno tai tuulimuna. Masentaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se toinen alkio sieltä poistuu, toinen saattaa jatkaa

Vierailija
2/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmissa raskauksissa ollut verenvuotoa välillä enemmän ja välillä vähemmän ja syytä ei löytynyt. Mutta ihan terveet ja täysiaikaiset vauvat tuli.

Oli myös yksi alkuraskauden km ja yksi tuulimuna.

Alkurasauden keskenmeno oli rv 6 ja verta tuli todella runsaasti vaikka ei ollut edes kipuja. Tuulimunaraskaus oli siitä erikoinen että siinä taas ei ollut mitään verenvuotoja. Kaavinta tehtiin rv 11.

4/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kesken mennyt raskaus ehkäisee kokonaisen ihmiselämän mitalta kärsimystä ja estää yhtä ihmistä kuolemasta.

Vierailija
5/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Oon ihan sekaisin ja maassa.

Mulla oli aiemmin tuulimuna. Se alkoi rv 8+ just tollasella tuhrulla. Kipuja ei kyllä ollut.

Keskeytynyt keskenmeno taas todettiin toisessa ultrassa. Ei ollut vuotoa, raskausoireet oli tosi voimakkaat, mutta sikiö kuollut pari viikkoa aiemmin. Ekassa ultrassa näkyi syke.

Tää raskaus oli luomuylläri vuosien hiljaisuuden jälkeen. Henkisesti nää kituviikot on hirveitä kestää. Jos ens viikon ultrassa löytyy syke, niin sekään ei mitään vielä takaa.

No, jospa edes toinen kehittyisi mutta mun usko on kyllä koetuksella. Ja sitte pelkään että negatiivisilla ajatuksilla aiheutan varmasti keskenmenon. :(

ap

Vierailija
6/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos negatiiviset ajatukset aiheuttaisivat keskenmenon niin maailmassa olisi paljon vähemmän ei-toivottuja lapsia tai niitä ei olisi ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämäkin raskaus päättyy huonosti niin mene tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin ellet jo ole ollut.

Luojan kiitos ultrasta niin ei tarvitse olla epätietoisuudessa viikkotolkulla.

Toivottavasti kaikki menee lopulta hyvin ja saat vauvelin kainaloon. 

Vierailija
8/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, onpa kurja tilanne. Tsemppiä kuitenkin. Et voi nyt itse tehdä asialle mitään, toivoa vain.

Vierailija
9/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Jokainen kesken mennyt raskaus ehkäisee kokonaisen ihmiselämän mitalta kärsimystä ja estää yhtä ihmistä kuolemasta.

Olisit nyt vaan turpa kiinni, keskenmeno on hartaasti lasta toivovalle raskas asia kantaa.

Jos et osaa kirjoitaa mitään hyvää, ole aikuinen ihminen ja älä kirjoita mitään.

Ap, toivo parasta, mutta varaudu pahimpaan. Mulla on myös useita keskenmenoja takanani, mutta päivä kerrallaan ja käy tutkimuksissa jos ei ala tärppään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän