Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin tyttikselleni

Vierailija
06.10.2016 |

Asustelen siis isohkossa opiskelija-kaupungissa ja olen 4-kymppinen mies. Vauva.fi keskusteluihin olen silloin tällöin eksynyt ex-vaimoni "harrastuksen" pohjalta. Erosimme reilu puoli vuotta sitten. Asustan meidän entistä yhteistä rivitalo-kolmioita. Lapsia emme ikinä hankkineet ex-vaimon kanssa, koska hän ei niitä halunnut. Itse olisin kovin halunnut.

Nyt tänä kesänä elokuun alussa kävi niin, että tutustuin ravintolassa kivassa sievässä humalassa kauniiseen ja noin puolet nuorempaan opiskelija-tyttöön, joka siis on aloittanut opiskelut tänä syksynä minun paikkakunnallani. Hän on tullut muualta pieneltä paikkakunnalta. Meillä on ollut hauskaa ja ymmärrän toki, että hänen puolelta se onkin ehkä enemmän hauskanpitoa ja samalla johonkin turvalliseen vanhempaan mieheen tukeutumista. Kerroin hänelle avoimesti yksinäisyydestäni ja siitä, että minulla on siisti iso rivitalo lähes tyhjillään, jonne hän olisi enemmän kuin tervetullut asumaan ilmaiseksi. Ja nyt hän asuukin luonani ja hänellä on oma huone, jossa tyttikseni voi opiskella rauhassa ja muutenkin on omaa tilaa. Kyse on siis win-win-tilanteesta. Tyttikseltäni säästyy elämisen kustannukset muuhun käyttöön.

Ongelma on se, että olen RAKASTUNUT, mutta toki ymmärrän, että tyttiksen puolelta se on jotain muuta. Ostan tietysti muuten taloon ruuat jne maksan laskut. Siinä ei ole mitään ongelmaa. Näin olen tehnyt aiemminkin ja taloudellisesti minulla on hyvin asiat, toisin kuin luonnollisesti opiskelijalla. Käymme yhdessä pienillä matkoilla jne. jotka luonnollisesti kustannan. Voitaisiin, ehkä sanoa, että olen fuck buddy tyttikselleni, mutta minä pidän häntä kumppanini ja käsittelen kuin kukkasta kämmenelle. Ja kyllä, meillä on intohimoista seksiä 2-4 kertaa viikossa.

Mitä tulee otsikkoon, niin tässä tulee se valhe mistä olen kertonut tyttikselleni: Olen nimittäin kertonut, että minulle on tehty vasektomia. Joten olemme panneet huoletta ilman ehkäisyä. Minulle EI tätä kuitenkaan oikeasti ole tehty sen sijaan minulla on HIRVEÄ VAUVAKUUME.

Eli teenkö miten pahasti nyt väärin, kun yritän panna tyttistäni paksuksi hänen tietämättään? Mielipiteitä? Käsittääkseni tälläkin palstalla naiset ovat kertoneet varsin avoimesti, että ovat "vahingossa" unohtaneet ottaa pillerit ja tulleet raskaaksi. Kyse on nyt aika pitkälti samasta asiasta. Minä uskon, että tyttikseni hyväksyy tilanteen tullessaan raskaaksi ja varmasti rakastuu lapseen ja minuun myös ajan myötä ja meistä tulee onnellinen perhe. Pitää vain toivoa, että raskaus eteneen sen verran pitkälle, että abortia ei saa enää tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis :D

Ei jatkoon...

Vierailija
2/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä provo??!! Olihan? Miten ihmiset voi olla noin typeriä? Rakastumut tollo taidat kyll olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyneen palstamamman huono miesvihaprovo.

Vierailija
4/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellinen tilanne ja odotan iloisia raskausuutisia jossain vaiheessa tätä vuottakin ehkä. Nyt en ole vielä varma, että kerroko avoimesti siitä, että valehtelin vasektomiasta, kun Puolisoni / tyttikseni on tullut raskaaksi. Ilmeisesti näin on sitten pakko tehdä. Uskon, että hän ymmärtää minua ja kaikki tulee päättymään onnellisesti. AP

Vierailija
5/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todellinen tilanne ja odotan iloisia raskausuutisia jossain vaiheessa tätä vuottakin ehkä. Nyt en ole vielä varma, että kerroko avoimesti siitä, että valehtelin vasektomiasta, kun Puolisoni / tyttikseni on tullut raskaaksi. Ilmeisesti näin on sitten pakko tehdä. Uskon, että hän ymmärtää minua ja kaikki tulee päättymään onnellisesti. AP

Tai sitten tulee vaan ilmoitus, että hän on raskaana ja hän muuttaa lapsensa isän luokse.

Vierailija
6/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tämä on. Joo, kerro vaan avoimesti, että valehtelit, antaa varmasti anteeksi ja sitten voitte olla pikkuperhe.

Vierailija
7/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta tähän oikein ole lisättävää. Pakko oli purkaa anonyymisti sydäntä tänne, koska myönnän, että tunnen itseni vähän roistoksi ja syyllisyydentunne hieman painaa mieltä nyt tässä välivaiheessa. Päämäärä on kuitenkin selkeä mielessä ja tunne siitä, että kaikki tulee menemään upeasti. AP

Vierailija
8/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saatana pane sitä paksuksi!!! Jos tulee paksuksi, mitä luulet hänen sinusta ajattelevan, häpeä!

Ilman tuota huijausta, tuo on hyvä homma.

Vierailija
9/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti tuota uskonut? Sehän on vain käänteinen provo niille, joissa nainen uhkaa hankkiutua salaa raskaaksi.

Vierailija
10/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen en raskauden ja synnytyksen joutuu kärsimään, et sinä. Siltä osin teet väärin, koska raskaus on aina iso terveydellinen riski naiselle. Joten päätös siitä on oltava naisella. Lisäksi jos naisesi jatkaa juhlintaa yms. ja sinä olet hiljaa, miten luulet sen kehittyvään sikiöön vaikuttavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän