Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä pillussa on muka niin ihmeellistä että sitä pitää koko ajan vongata?

Vierailija
06.10.2016 |

Kysynpähän vaan kun en ymmärrä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennart kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se vaan tuntuu niin hyvältä, kun paksu, pitkä ja suonikas liukuu sisään ja ulos.

Juuri noi Håkan. Fantsua.

Puss och kram Lennart!

Vierailija
22/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät heteromiehet antaa vaikka puolet omaisuudestaan , määräämisoikeutensa , vapautensa ja mielenterveytensä kusisen suolenpätkän takia. Ja naiset käyttävät tätä törkeästi hyväkseen ja omaksi edukseen. Luojan kiitos olen homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen suostuu paljastamaan ujostuttavimman ruumiinosansa miehelle on kunnianosoitus ja osoitus luottamuksesta. Nainen on myös miehen silmissä hellyyttävän haavoittuvainen (henkisesti) siinä levitellessään ja se lisää miehen lämpimiä tunteita.

Ajatteleeko moni mies noin?

Ällistyttävää koska mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että a) alapääni olisi ujostuttava b) olisin mitenkään haavoittuvainen sängyssä.

Ei koskaan ole tullut mieleen? Olet erittäin estoton sitten. Luulen, että suurin osa ihmisistä jonkin verran ujostelee alastomuuttaan. Ainakin jossain vaiheessa elämäänsä.

En usko kenenkään naisen ujostelevan alapäätään. Rintoja ja vatsaa tms ehkä.

Vierailija
24/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ja kostea pillu antaa parhaan nautinnon munalle. Mitkään keinopildet ym. härpäkkeet eivät siihen pysty.

Lisäksi on kiihottavaa kuunnella, kun kostea pillu litisee joka työnnöllä ja luuli uikuttaa himosta ja nautinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi