Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkuille, mitä olette keksineet parisuhteen tilalle?

Vierailija
05.10.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti keksinyt, mutta Internet-addiktio. Se on myös samalla se asia, jonka vuoksi olen ikisinkku. Heti 2002 kun muutin opiskelijakämppään ja sain kiinteän netin, lopetin vapaa-ajassani oikeastaan kaiken muun paitsi netissä olemisen. Onnistuin valmistumaan kyllä, mutta töissä en ole ollut päivääkään.

Mitä kaikkea teet netissä?

Vierailija
22/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteet. Nyt vanhemmalla iällä olen yrittänyt etsiä vakipanoa.

Kiva sulle, mua naiset ei hyväksy edes irtosuhteeseen.

Minä olenkin miesten kanssa irtosuhteissa. Olen nainen.

Helppoahan se sitten on. Itse olen, niin nössö että en edes pystyisi menemään huoriiin.

No parisuhteen tilalle voit sitten kehittää jonkun projektin, jossa käyt kiinni tuohon nössöyteesi ja teet sille jotain. ;)

Olisikin se niin helppoa. Olen tehnyt sen eteen vaikka mitä. Et voi ymmärtää miltä tuntuu olla täysin ilmaa vastakkaiselle sukupuolelle. Sukupuolesi ansiosta sinusta on aina joku kiinnostunut.

Mitä kaikkea olet tehnyt asian eteen? Kaikkia ei tarvitse listata. Vaikka 10 mielestäsi olennaisinta juttua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti keksinyt, mutta Internet-addiktio. Se on myös samalla se asia, jonka vuoksi olen ikisinkku. Heti 2002 kun muutin opiskelijakämppään ja sain kiinteän netin, lopetin vapaa-ajassani oikeastaan kaiken muun paitsi netissä olemisen. Onnistuin valmistumaan kyllä, mutta töissä en ole ollut päivääkään.

Mitä kaikkea teet netissä?

Tätä nykyä lueskelen forumeita ja uutisia ja katselen ja keskustelen twitch.tv:ssä.

Vierailija
24/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan se sitten on. Itse olen, niin nössö että en edes pystyisi menemään huoriiin.

No parisuhteen tilalle voit sitten kehittää jonkun projektin, jossa käyt kiinni tuohon nössöyteesi ja teet sille jotain. ;)

Olisikin se niin helppoa. Olen tehnyt sen eteen vaikka mitä. Et voi ymmärtää miltä tuntuu olla täysin ilmaa vastakkaiselle sukupuolelle. Sukupuolesi ansiosta sinusta on aina joku kiinnostunut.

Mitä kaikkea olet tehnyt asian eteen? Kaikkia ei tarvitse listata. Vaikka 10 mielestäsi olennaisinta juttua. :)

- Alkanut kuntoilla, salia, juoksemista, pyöräilyä ja salibandyä

- Laittanut myyjän kanssa vaatekaappi kuntoon ja hiuksiin sopiva leikkaus

- Tutustunut vieraisiin naisiin ilman taka-ajatuksia

- Ollut naisvaltaisella alalla kesätöissä

- Osallistunut kaikenmaailman sinkkutapahtumiin

- Tekemällä profiili melkein kaikkiin mahdollisiin deittipalstoihin

- Valmistunut ja saanut vakitöitä

- Viettänyt lukemattomia iltoja baarissa lähes selvinpäin

Nuo tulee yhtäkkiä mieleen, jotain varmasti jäi

Vierailija
25/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H__meet ja h__rat. :)

Vierailija
26/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vanhan auton laitettavaksi.

M32

Vierailija
27/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tonttuli kirjoitti:

Ihan samoja asioita kuin parisuhteessakin, paitsi vapautta niiden tekemiseen on huomattavasti enemmän. En tarvitse mitään "korvaavia" ihmissuhteita.

Miten esimerkiksi läheisyys, arjen jakaminen, seksi, toisen rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen?

Ap

Läheisyys ei kiinnosta, arkea en halua jakaa, seksiä saan silloin kun haluan, rakastan kyllä joitain ihmisiä ja ne rakastaa minua. Näistä mikään ei vaadi parisuhdetta.

Vierailija
28/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin trenssitakin ja ulkoilen lenkkipolkujen läheisissä metsissä.

Syön myös joskus paketin kabanossia.

Vierailija
29/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde häiritsisi vakavasti mun vapaata elämäntapaa. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, jonka haluaisin elämääni ja kotiini joka päivä.

Vierailija
30/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet.

M23

Vierailija
31/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. N27

Vierailija
32/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, hmm...

Vierailija
33/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole toivottavasti ikisinkku, mutta: opetellut tekemään asioita yksin: elokuvat, ravintolat, klubit, matkailu. Täytän vapaa-aikaani treffeillä, kirjoittamisella, tapailulla. Etsin parisuhdetta.

Vierailija
34/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus. N27

Epäilen itsellä samaa :/

M27

Vierailija
35/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epätoivoiselta ja tarvitsevalta. Naiset vaistoavat tämän ja kiertävät kaukaa. Myös oma persoonallinen tyyli olisi hyvä olla. Jonkun myyjän valitsemat vaatteet ei auta, koska ne eivät edusta SINUA.

Vierailija
36/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, hmm...

Kiihottaa aina nähdä sinkkunainen ison koiran kanssa lenkillä kun tietää mitä puuhaavat kotosalla. lurps lurps.. :)

Vierailija
37/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut vuosia sitten ja lapset olivat jo silloin teinejä. En ole jakanut kotiani sen jälkeen miehen kanssa. Joku tapailu oli ja huonot kokemukset jäi vääristä ihmisistä. Tarvitsen omaa tilaa ja rauhaa. Viihdyn yksin. Voin tehdä kaikkea itseksenikin. Asioita,joista pidän. Nytkin olen matkalla yksin ja nautin olossani hotellilomalla vieraassa kaupungissa. Nähtävyyksien katsomien ja shoppailu onnistuu oikein kivasti näin. En keksi,mitä jään vaille ilman miestä. Huonoja puolia tulee enemmän mieleen.

Vierailija
38/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epätoivoiselta ja tarvitsevalta. Naiset vaistoavat tämän ja kiertävät kaukaa. Myös oma persoonallinen tyyli olisi hyvä olla. Jonkun myyjän valitsemat vaatteet ei auta, koska ne eivät edusta SINUA.

Olen varmasti vuosien myötä epätoivoinen, mutta en tarvitseva, olen tähänkin asti pärjännyt elämässäni yksin. Tarvitsen oikeasti myyjän apua vaateostoksissa, koska minulla ei ole silmää vaatteille, vaan päädyn johonkin kamalaan riepuun, jonka itsekin tajuan myöhemmin.

Vierailija
39/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta vastaan silti.

En hahmota asiaa niin, että pitäisi keksiä jotain parisuhteen tilalle, vaan elämäni on muotoutunut omanlaisekseen. Yksi valinta on luontaisesti johtanut tietynlaiseen tilanteeseen, mikä puolestaan on tarjonnut uudet vaihtoehdot, joiden väliltä taas valitsen, ja se johtaa jälleen uudenlaiseen tilanteeseen ja sen myötä uusiin valintoihin jne.

En ole missään vaiheessa "korvannut" parisuhdetta millään, vaikka ei siinäkään mitään vikaa olisi niin kauan kuin valinta kestää moraalisen tarkastelun.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
40/58 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti vuosien myötä epätoivoinen, mutta en tarvitseva, olen tähänkin asti pärjännyt elämässäni yksin. Tarvitsen oikeasti myyjän apua vaateostoksissa, koska minulla ei ole silmää vaatteille, vaan päädyn johonkin kamalaan riepuun, jonka itsekin tajuan myöhemmin.

Onko sinulla makua sisustuksen, musiikin, elokuvien, taiteen jne. suhteen?