Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen yli kolmekymppinen mies joka harrastaa seksiä 18v tai parikymppisen tytön kanssa, on Axl Smith.

Vierailija
05.10.2016 |

Samanlainen iljetys. Selkärangaton niljake, moraaliton sika ja sairas hyväksikäyttäjä. Vastuuntuntoinen aikuinen mies ei koske noin nuoriin eikä reagoi vaikka tyttö olisi selvästi kiinnostunut. Nuorten pitää antaa olla nuoria ja kasvaa rauhassa. 18v ja parikymppiset tytöt ovat kokemattomia lapsia joita on helppo hyväksikäyttää. Miksi päästään terve mies haluaisi olla sellainen sairas paska kuin Axl Smith?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mitä itse olen treffeillä käynyt 18-20 vuotiaiden kanssa tälleen 28-vuotiaana, niin kyllä he ovat mun mielestä olleet henkisesti erittäin kehittymättömiä, vaikka fyysinen puoli vetäiskin puoleensa hyvin. Luonteet on olleet aika lapsen tasolla vielä. Voihan olla, että olen vain sattunut törmäämään tuollaisiin yksilöihin, mutta ei omaan mieleeni ole tullut haluta harrastaa seksiä tuollaisten kanssa.

Kuulostaa ettet halua rakastella. Seksiä en luonteen kanssa harrasta...

Vierailija
22/22 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Onneksi olen sitten terve nuorimies :-) Harrastan nimittäin seksiä 16-vuotiaan tytön kanssa ja olen vähän yli 4-kymppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän