Jokainen yli kolmekymppinen mies joka harrastaa seksiä 18v tai parikymppisen tytön kanssa, on Axl Smith.
Samanlainen iljetys. Selkärangaton niljake, moraaliton sika ja sairas hyväksikäyttäjä. Vastuuntuntoinen aikuinen mies ei koske noin nuoriin eikä reagoi vaikka tyttö olisi selvästi kiinnostunut. Nuorten pitää antaa olla nuoria ja kasvaa rauhassa. 18v ja parikymppiset tytöt ovat kokemattomia lapsia joita on helppo hyväksikäyttää. Miksi päästään terve mies haluaisi olla sellainen sairas paska kuin Axl Smith?
Kommentit (22)
Ap, olen kanssasi niin samaa mieltä! Muutaman vuoden ero voi olla mutta kun ero on 15v ja toinen hädin tuskin juridisesti katsottuna aikuinen on aina kyseessä hyväksikäyttö ja se vanhempi on niljake!
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen kanssasi niin samaa mieltä! Muutaman vuoden ero voi olla mutta kun ero on 15v ja toinen hädin tuskin juridisesti katsottuna aikuinen on aina kyseessä hyväksikäyttö ja se vanhempi on niljake!
Näin se menee. Yli kolmekymppisen miehen ja parikymppisen tytön suhde on aina hyväksikäyttöä. Ihan sama mitä laki sanoo, mutta jos yli kolmekymppinen mies harrastaa seksiä esim. 18 tai 20-vuotiaan kanssa, se on sairasta. Ap
Onko vastaavasti jokainen yli kolmekymppinen nainen, joka harrastaa seksiä parikymppisen pojan kanssa Auer?
Sinullahan on hyvin vahva hypoteesi tuossa otsikossa. Oletko ihan tehnyt tutkimusta aiheesta ja päätynyt loogisten seikkojen kautta tuohon lopputulokseen? Vai oletko vasta testaamassa hypoteesiasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko vastaavasti jokainen yli kolmekymppinen nainen, joka harrastaa seksiä parikymppisen pojan kanssa Auer?
On. Ap
Eikun lainsäädäntö aloitetta sitten tekemään niin saadaan ns. suojaikäraja nostettua. Ikis eikun tarpeeksi korkealle. - Riittääkö 18-vuotta vai tulisiko nostaa samantien 25 vuoteen? Tai jotain siltä väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Yli kolmekymppisen miehen ja parikymppisen tytön suhde on aina hyväksikäyttöä. Ihan sama mitä laki sanoo, mutta jos yli kolmekymppinen mies harrastaa seksiä esim. 18 tai 20-vuotiaan kanssa, se on sairasta. Ap
Juu sun sana on laki:D
Joo mitä itse olen treffeillä käynyt 18-20 vuotiaiden kanssa tälleen 28-vuotiaana, niin kyllä he ovat mun mielestä olleet henkisesti erittäin kehittymättömiä, vaikka fyysinen puoli vetäiskin puoleensa hyvin. Luonteet on olleet aika lapsen tasolla vielä. Voihan olla, että olen vain sattunut törmäämään tuollaisiin yksilöihin, mutta ei omaan mieleeni ole tullut haluta harrastaa seksiä tuollaisten kanssa.
Siis jännämies ?
Ei sitä himoittua titteliä nyt ihan noin helposti saa .
Joku onnekas betamieskin voi erittäin hyvällä tuurilla saada kerran nuorelta naiselta vahingossa tai säälistä , mutta 30-50kpl samallaisia ei ole enää sattumaa.
Se vaatii jo alfamiestä, jännämiestä,pahaapoikaa, yms ylläripyllärimylläriä :D ja tämän kaikki kyllä tietää .
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä hyväksikäyttäjä-korttia silloin kun molemmat haluavat seksiä ja mies ei ole huijannut naista feikkaamalla tunteita ja lupauksella suhteesta jne. Silloinhan tietenkin 18-vuotias mieskin on hyväksikäyttäjä, jos hän harrastaa seksiä 55-vuotiaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mitä itse olen treffeillä käynyt 18-20 vuotiaiden kanssa tälleen 28-vuotiaana, niin kyllä he ovat mun mielestä olleet henkisesti erittäin kehittymättömiä, vaikka fyysinen puoli vetäiskin puoleensa hyvin. Luonteet on olleet aika lapsen tasolla vielä. Voihan olla, että olen vain sattunut törmäämään tuollaisiin yksilöihin, mutta ei omaan mieleeni ole tullut haluta harrastaa seksiä tuollaisten kanssa.
Itse painan taas hyvin mielellään juurikin 20 naisia. Ei siinä paljoa tyttö ehdi tyhmiä juttelemaan, kun suu on täynnä kohta ulko-ovesta päästyään. M42
Ihan sairasta, että aikuiset ihmiset tekevät keskenään mitä haluavat. Älä taas jaksa.