Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laihdutus mennyt överiksi - olen jo liian laiha :(

Vierailija
05.10.2016 |

mies, sisko ja kaverit olleet huolissaan jo pitkään, nyt vasta tajuan miksi! halusin kiinteän s-koon kropan, mutta Victorian Secret-angelin asemasta näytän narkkarilta.. vaatteet roikkuu päällä, iho on samea ja silmänaluset pikimustat .

aloitusmitat olivat siis 164/78 nyt olen 164/50. rinnat olivat ennen kiinteä B, nyt roikkuva AA ;( kun istun tuolille lapaluihin sattuu, samoin jos mies rutistaa, palelen koko ajan ja sisälläkin on päällä huppari sekä villasukat...

tiedän, että pitäisi syödä enemmän mutta ruoka ällöttää. eilen sain alas purkillisen raejuustoa, tänään menty teelinjalla. onneksi olen työtön, en usko että jaksaisin käydä töissä tässä kunnossa!

kaipaan, entistä, iloista minää joka saattoi lasten nukahdettua käpertyä sohvalle pelkissä pikkareissa, kädessä punkkulasi ja levy pähkinäsuklaata! olin ehkä läski, mutta onnellinen ja näytin terveeltä. nyt olen pelkkä itseni haamu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää hakea apua! toi on jo anoreksia

Vierailija
2/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vähän riippuu mihin on tottunut, Mulla on samat mitat ja nimenomaan kiinteä S, vähän kesän jälkeen tullut pömppöä mutta että luurankomainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syöt väärää ravintoa. Jokin mättää, koska noilla mitoilla sun pitäis olla vielä ihan terve ja energinen. En tarkoita sanoa, että sun pitäis pysyä ton kokoisena, koska melko hoikkahan toi on silti. Tarkoitan vain, että on outoa jos jaksamisesi muuttuu noin radikaalisti, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään merkittävästä alipainosta. Mutta lihota nyt itseäsi pikkuhiljaa syöden terveellistä kotiruokaa. Jospa se olo lähtis paranee :) Ja koita kiinnittää huomiota ruokavalioon, että olis tarpeeks monipuolinen. Muista pähkinät ja siemenet, erilaiset kasvikset ja kala.

Vierailija
4/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu! Mulla vielä painoindeksi hieman pienempi kuin sulla ja lähtötilanteenikin oli suht. hoikka, mutta jotenkin tähän tilanteeseen olen päätynyt. Vaikea lopettaa laihdutusta kun se on niin "helppoa".

Vierailija
5/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se vähän riippuu mihin on tottunut, Mulla on samat mitat ja nimenomaan kiinteä S, vähän kesän jälkeen tullut pömppöä mutta että luurankomainen

Täällä myös. Syön hyvin ja liikun paljon. En tosiaan ole luurankomainen, ainoastaan hoikka ja urheilullinen. Energinen olen ja voin muutenkin varsin hyvin. Minulla tosin on pitkään ollut tämä sama paino, jos ap on yhtäkkiä laihtunut noihin mittoihin niin lienee eri asia.

Vierailija
6/6 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään terveellisesti ja säännöllisesti. Luulen kanssa, että ongelmasi on se, että et saa tarpeeksi ravintoaineita ja energiaa niistä.

Et tule lihomaan vaan voimaan hyvin, kun koostat ruokavaliosi vaikka nyt alkuun ihan lautasmallin mukaan.

Painosi olisi mielestäni hyvä nousta joku 4-8 kg, niin olisit varmaan hyvävointinen ja hyvännäköinenkin:) Tsemppiä<3