Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile yksi ostamasi asu/vaate, jota et ole koskaan käyttänyt

Vierailija
21.02.2026 |

Minulla 10 v sitten ostettu polvipituinen "sisätakki", joka näyttää periaatteessa ihan näpsäkältä, mutta käyttökertoja tosiaan nolla. Siihen ostettuna korolliset avokkaat, ei käyttöä.

Heitin juuri kaikenlaista käyttämätöntä pois, mutta eihän sitä nyt ihan mistä tahansa luovu.

Miten teillä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuubihuivi jossa lukee China. Hyvin ohut. Kuvassa joku puki sen mystiseksi huipuksi päähän. Kokeilin samaa ja meinasin kuristua, ainakin puristi liikaa kaulasta ja päästä. Iso pallopää olen verrattuna pienempään aasialaiseen, vaikka pituus 165.

Vierailija
2/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista sellaiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukka, musta. Ostan niitä varastoon enemmän kun mitä on kierrossa. Osa lojuu siis toistaiseksi käyttämättöminä.

Vierailija
4/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynkohennus välineet kiinasta. Jäin heti kiinni...siis perseestäni puristuksiin liukuoveen😃

Vierailija
5/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamekko jonka tilasin zalandosta kun oli niin nätti. Ei ole tullut niin "hienoja" juhlia mihin se sopisi. Joskus ennen koronaa muistaakseni tilasin.

Vierailija
6/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla Model 3. Painava, vikaherkkä, näyttävä. Ei vaan pysty.

Vierailija
7/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät hepenet kun ajattelin ilahduttaa miestä niiden kanssa, no eipä sitä kiinnostanut, lähinnä ihmetteli että mitä pelleilen.

Vierailija
8/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppulinna. Se posahti kun oli suunnattu jollekin riisitikulle.

Vierailija
9/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistw, mitä en olisi kertaakaan käyttänyt, ei ole. Mutta yksiin juhliin kerran ostin kaksi vaihtoehtoista mekkoa ja sitä toista ei tullut käytettyä kun yhden kerran. Nykyään olen eri kokoa kuin se mekko, mitta en ole tullut antaneeksi eteenpäin. 
.

Vierailija
10/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilaili Zalandolta aivan ihanan pehmoisen ja lämpoisen "turkin". Sopi päälle ja näytti hyvältä, sitten huomasin, että siinä on ruusukultainen vetoketju. Kaappiin meni. En koskaan tullut palauttaneeksi, vaikka tarkoitus oli. 

Vierailija
11/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat kävelykengät. Ostin ne alkutalvesta. Ehkä ne tulevat käyttöön keväällä.

Vierailija
12/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuituinen bilemekko. Tosi hyvännäköinen, mutta inhoan tekokuitua enkä ole enää bailausiässä.

Vierailija
13/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulehousut. Viihdyn kotona enemmän pieruverkkareissa ja t-paidoissa. Neulehousut kutittavat.

Vierailija
14/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä aivan täydellinen, sopivan kokoinen ja selvästi itse virkattu ja täysvillainen kolmionmallinen nätti hartiahuivi hintaan 2e. On hieno ja lämmin mutta missä ja minkä kanssa käyttäisin... :D Hitto. 

Vierailija
15/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokuituinen bilemekko. Tosi hyvännäköinen, mutta inhoan tekokuitua enkä ole enää bailausiässä.

Aaahaha mulla on noita pari kaapissa myös ja sama :DD On niin täydellisesti istuvat ettei pysty luopumaan. Hölmöä.

Vierailija
16/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanruskea nahkatakki Tukholman Nordiska Kompaniet (NK) tavaratalosta 1980 luvulla. Siinä on toppaukset hihoissa jotka kuuluivat tuohon aikaan mutta nyt ei voi käyttää. Nahka on tasokasta ja siinä on pientä pintakuviota ja takin napit ovat nahkapäällysteisiä siis tietysti samaa nahkaa.

Olen vähän ajatellut että olisiko jossakin joku joka osaa omella nahka-asusteita ja laittaisi takin tähän päivään sopivaksi. 

Vierailija
17/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sukkia paketillisen. Kaikki roskiin. Ei kestä 8 tunnin työpäivää.

Vierailija
18/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppikseltä aivan täydellinen, sopivan kokoinen ja selvästi itse virkattu ja täysvillainen kolmionmallinen nätti hartiahuivi hintaan 2e. On hieno ja lämmin mutta missä ja minkä kanssa käyttäisin... :D Hitto. 

Kotona kun palelee.

Vierailija
19/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakoru ja sormus.

Vierailija
20/36 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaanruskea nahkatakki Tukholman Nordiska Kompaniet (NK) tavaratalosta 1980 luvulla. Siinä on toppaukset hihoissa jotka kuuluivat tuohon aikaan mutta nyt ei voi käyttää. Nahka on tasokasta ja siinä on pientä pintakuviota ja takin napit ovat nahkapäällysteisiä siis tietysti samaa nahkaa.

Olen vähän ajatellut että olisiko jossakin joku joka osaa omella nahka-asusteita ja laittaisi takin tähän päivään sopivaksi. 

Siis täähän on kuuminta hottia just nyt! Älä missään nimessä muokkaa sitä vaan anna olla alkuperäisessä mallissa. Jos et itse käytä niin varmasti saat myytyä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme