Kuvaile yksi ostamasi asu/vaate, jota et ole koskaan käyttänyt
Minulla 10 v sitten ostettu polvipituinen "sisätakki", joka näyttää periaatteessa ihan näpsäkältä, mutta käyttökertoja tosiaan nolla. Siihen ostettuna korolliset avokkaat, ei käyttöä.
Heitin juuri kaikenlaista käyttämätöntä pois, mutta eihän sitä nyt ihan mistä tahansa luovu.
Miten teillä?
Kommentit (36)
Sukka, musta. Ostan niitä varastoon enemmän kun mitä on kierrossa. Osa lojuu siis toistaiseksi käyttämättöminä.
Pyllynkohennus välineet kiinasta. Jäin heti kiinni...siis perseestäni puristuksiin liukuoveen😃
Juhlamekko jonka tilasin zalandosta kun oli niin nätti. Ei ole tullut niin "hienoja" juhlia mihin se sopisi. Joskus ennen koronaa muistaakseni tilasin.
Tesla Model 3. Painava, vikaherkkä, näyttävä. Ei vaan pysty.
Seksikkäät hepenet kun ajattelin ilahduttaa miestä niiden kanssa, no eipä sitä kiinnostanut, lähinnä ihmetteli että mitä pelleilen.
Pomppulinna. Se posahti kun oli suunnattu jollekin riisitikulle.
Sellaistw, mitä en olisi kertaakaan käyttänyt, ei ole. Mutta yksiin juhliin kerran ostin kaksi vaihtoehtoista mekkoa ja sitä toista ei tullut käytettyä kun yhden kerran. Nykyään olen eri kokoa kuin se mekko, mitta en ole tullut antaneeksi eteenpäin.
.
Mäkin tilaili Zalandolta aivan ihanan pehmoisen ja lämpoisen "turkin". Sopi päälle ja näytti hyvältä, sitten huomasin, että siinä on ruusukultainen vetoketju. Kaappiin meni. En koskaan tullut palauttaneeksi, vaikka tarkoitus oli.
Vaaleat kävelykengät. Ostin ne alkutalvesta. Ehkä ne tulevat käyttöön keväällä.
Tekokuituinen bilemekko. Tosi hyvännäköinen, mutta inhoan tekokuitua enkä ole enää bailausiässä.
Neulehousut. Viihdyn kotona enemmän pieruverkkareissa ja t-paidoissa. Neulehousut kutittavat.
Kirppikseltä aivan täydellinen, sopivan kokoinen ja selvästi itse virkattu ja täysvillainen kolmionmallinen nätti hartiahuivi hintaan 2e. On hieno ja lämmin mutta missä ja minkä kanssa käyttäisin... :D Hitto.
Vierailija kirjoitti:
Tekokuituinen bilemekko. Tosi hyvännäköinen, mutta inhoan tekokuitua enkä ole enää bailausiässä.
Aaahaha mulla on noita pari kaapissa myös ja sama :DD On niin täydellisesti istuvat ettei pysty luopumaan. Hölmöä.
Suklaanruskea nahkatakki Tukholman Nordiska Kompaniet (NK) tavaratalosta 1980 luvulla. Siinä on toppaukset hihoissa jotka kuuluivat tuohon aikaan mutta nyt ei voi käyttää. Nahka on tasokasta ja siinä on pientä pintakuviota ja takin napit ovat nahkapäällysteisiä siis tietysti samaa nahkaa.
Olen vähän ajatellut että olisiko jossakin joku joka osaa omella nahka-asusteita ja laittaisi takin tähän päivään sopivaksi.
Ostin sukkia paketillisen. Kaikki roskiin. Ei kestä 8 tunnin työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kirppikseltä aivan täydellinen, sopivan kokoinen ja selvästi itse virkattu ja täysvillainen kolmionmallinen nätti hartiahuivi hintaan 2e. On hieno ja lämmin mutta missä ja minkä kanssa käyttäisin... :D Hitto.
Kotona kun palelee.
Vierailija kirjoitti:
Suklaanruskea nahkatakki Tukholman Nordiska Kompaniet (NK) tavaratalosta 1980 luvulla. Siinä on toppaukset hihoissa jotka kuuluivat tuohon aikaan mutta nyt ei voi käyttää. Nahka on tasokasta ja siinä on pientä pintakuviota ja takin napit ovat nahkapäällysteisiä siis tietysti samaa nahkaa.
Olen vähän ajatellut että olisiko jossakin joku joka osaa omella nahka-asusteita ja laittaisi takin tähän päivään sopivaksi.
Siis täähän on kuuminta hottia just nyt! Älä missään nimessä muokkaa sitä vaan anna olla alkuperäisessä mallissa. Jos et itse käytä niin varmasti saat myytyä eteenpäin.
Musta tuubihuivi jossa lukee China. Hyvin ohut. Kuvassa joku puki sen mystiseksi huipuksi päähän. Kokeilin samaa ja meinasin kuristua, ainakin puristi liikaa kaulasta ja päästä. Iso pallopää olen verrattuna pienempään aasialaiseen, vaikka pituus 165.