Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair hakee henkilökuntaa: Ei ikärajoja, mutta näkyviä tatuointeja ei saa olla

Vierailija
05.10.2016 |

Nyt vähintään 160-senttiset mammat hakemaan !

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ottamaan. Eipä ole minun iho. Käytä sitten ainakin viisi minuuttia siihen kuvan valintaan katalogista. Sitä kuvaa kun joudut, toivottavasti, jokusen vuoden katsomaan. Mutta hei, onhan se kuulemma yksilöllisen, muista riippumattoman ihmisen valinta!

Vierailija
182/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme itkua taas tatuoiduilta. Kun tatuoinnin valitsee (ja itse aivan vapaaehtoisesti) on pakko olla tietoinen sen aiheuttamista rajoituksista ja mielikuvista. Tatuointia ottaessa ollaan tietty tosi rohkeita oman tiensä kulkijoita ja toteutetaan jotain käsittämätöntä 'mun juttuu'. Mutta auta armias kun seinä nousee jossain pystyyn tatuoinnin takia, niin kauhea ulina alkaa kun on niin epistä. Valitkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää solastseason tatskamuodin perässä meno kaduttaa jo monia. Ihossa sinertävä suttu, onpa kaunista juu...

Vierailija
184/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeraa ja kateellista porukkaa.Mistä lähtien lentoemännän työ on ollut unelmatyö vaikka perheelliselle?

Tarjoilkaa rauhassa mulle kun matkustan, taidan seuraavan kerran pukeutua hihattomaan ihan vain tatuointeja esitelläkseni.Muista hymy!

Terveisin leimattu mummo hoitoalalta

Vierailija
185/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa katkeraa ja kateellista porukkaa.Mistä lähtien lentoemännän työ on ollut unelmatyö vaikka perheelliselle?

Tarjoilkaa rauhassa mulle kun matkustan, taidan seuraavan kerran pukeutua hihattomaan ihan vain tatuointeja esitelläkseni.Muista hymy!

Sehän näyttää olevan kova pala nimenomaan tatuoiduille.

Vierailija
186/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tietääkseni synny tatskat ihollaan, joten turha sitten vinkua  syrjinnästä, jos alkaa kaduttaa jälkikäteen. Teet valinnan siinä vaiheessa kun sen tatuointitöherryksen nahkaasi otat. Syrjintää olisi, jos esimerkiksi  kaikilla lentoemoilla pitäisi olla luonnostaan vaaleat hiukset tms...

Eikö pituus ole syrjimistä? Laukun nostaminen on ihan tekniikkalaji. Ennemminkin anorektikot eivät selviydy siitä.  Ja pituus kasvaa korkkarit jalassa.

Vierailija
187/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen pitkään joutunut työskentelemään siivousaineiden ja liuotinkemikaalien kanssa niin  lopputuloksena iho alkaa olla huonossa kunnossa. Vanheneminen tekee saman mutta pitemmällä aikavälillä. Ihmettelenpä miksi jotkut haluavat tatuoinneilla ja haitallisilla kemikaaleilla vahingoittaa ihoaan, jonka kaikki ihmiset ovat syntymässään sen ainoan kerran saaneet.

Vierailija
188/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena "finnair hakee uusia työntekijöitä" ja neulapelkoiset av-mammat täällä päivittelee millaisia tatuoidut ihmiset mahtavat olla.

Mielummin tatuoitu ja rauhallinen stuertti kuin joku turbulenssissa hyperventiloiva pissis.

Vierailija
189/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, miten minä tatuoitu asianajaja tämän kestän...

Vierailija
190/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uniikeilla", "persoonallisilla" ja "omaperäisillä" (jokainen suoraan tatuoijan katalogista) tatuoinneilla (lue: töherryksillä) varustetut kädet hakkaava alapeukkua minkä ehtivät. Lapset kasvuiässä piirtävät käsiinsä, mutta nämä järjenjättiläiset hakkauttavat pysyvät jäljet ihon alle. Voi kiesus!

En ikinä ottaisi tatskaa, mutta ei kävisi mielessäkään haukkua/arvostella ketään tatskojen perusteella, haloo.

Olen 24, eli käytännössä en keski-ikäinen akka kuten todnäk. useat tässä ketjussa.

Minun ja suurin osa ikäisistäni ovat sitä mieltä, että tatskoissa ei ole MITÄÄN ihmeellistä eikä vankilaan viittavaa...

Vierailija
191/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tietääkseni synny tatskat ihollaan, joten turha sitten vinkua  syrjinnästä, jos alkaa kaduttaa jälkikäteen. Teet valinnan siinä vaiheessa kun sen tatuointitöherryksen nahkaasi otat. Syrjintää olisi, jos esimerkiksi  kaikilla lentoemoilla pitäisi olla luonnostaan vaaleat hiukset tms...

Eikö pituus ole syrjimistä? Laukun nostaminen on ihan tekniikkalaji. Ennemminkin anorektikot eivät selviydy siitä.  Ja pituus kasvaa korkkarit jalassa.

Etkö vois vaan uskoa, että joku asiasta oikeasti tietävä (eli ei sinä) on päättänyt asian? Ja ihan syystä, ei ihan muuten vaan koska #syrjintä.

Vierailija
192/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän näyttää olevan kova pala nimenomaan tatuoiduille.

Mitä? Tässä ketjussa raivoaa nimenomaan nää tatskat = narkki horo vankilasta -tyypit.

Vierailija
193/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme itkua taas tatuoiduilta. Kun tatuoinnin valitsee (ja itse aivan vapaaehtoisesti) on pakko olla tietoinen sen aiheuttamista rajoituksista ja mielikuvista. Tatuointia ottaessa ollaan tietty tosi rohkeita oman tiensä kulkijoita ja toteutetaan jotain käsittämätöntä 'mun juttuu'. Mutta auta armias kun seinä nousee jossain pystyyn tatuoinnin takia, niin kauhea ulina alkaa kun on niin epistä. Valitkaa.

Onko monikin tatuoitu täällä asiasta ulissu?

Vierailija
194/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tatuoinneista keskustelu voi haitata "vahvaa ja itsenäistä" tatuoinnillaan itsensä kokevaa? Tämä on vain kateellisten panettelua, jotka eivät ymmärrä miten suurta taidetta ihon tökkiminen musteella ja neulalla on. Onhan sitä tehty jo tuhansia vuosia, mutta Suomeen ne tulivat vasta noin kymmenisen vuotta sitten. Mutta kun minä(kään) en ymmärrä, että mikä se lisäarvo kuvassa on, jos se on tehty iholle, eikä paperille? Mikä se juttu siinä on, kun ihoa on rajallisesti saatavilla mutta samalla hinnalla saa paperia aika helkutisti ja tussin kaupanpäälle? Ja kun se kuva sitten on saatu iholle, niin miksi se sitten peitetään?

Vierailija
195/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako oikeasti olla noin järjettömiä, työn laatuun mitenkään liittymättömiä vaatimuksia?

Ne, joilla on tatuointeja, ovat narkkareita tai rikollisia. Ei sellaisia kaivata 10 km korkeudessa lentäviin lentokoneisiin.

Joopa joo. :D Opiskelen lääkiksessä ja tosi monella kurssikaverillani on tatuointi/tatuointeja, yhdellä (tytöllä) on isot käsivarsitatskat. Tietty lääkärintakin alta harva leima näkyy, mutta tulevaisuudessa joudutte melko todennäköisesti tatuoidun lääkärin hoidettavaksi, tiesitte sitä tai ette.

Itselläni ei tatskoja ole.

Mites tissit? Isot myös?

Vierailija
196/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisnisluokkalainen kirjoitti:

Lentokoneapulaiset eli stuertit ja lentoemännät saavat kahden viikon koulutuksen. Eikö kärryjä opi nopeammin työntelemään? Oikea ravintolatarjoilija on ammattilainen joka tuntee viinit ja tavat sekä joutuu opiskelemaan vuoden kaksi.

Lentäjiksi haluaville Finnair järjestää  puolentoista vuoden kurssin. Entistä kokemusta alalta ei tarvita.

Finnairin lentäjiä ja lentoemäntiä yhdistää käsittämätön harhaluulo omasta erinomaisuudesta vaikka toimivat palveluammattissa.

Monesti lentoemoilla on jo ammatti esim sairaanhoitaja, myös akateemisia ammatteja. 

Eli yhteiskunnan maksama sairaanhoitajan koulutus on ollut hukkainvestointi. Miksi lentoemännän pitäisi olla kalliin akateemisen koulutuksen saanut? Eikö kärryt muuten liiku?

Vierailija
197/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin viime kesänä Finskillä. Lentoemolla oli niin lyhyt paita että navan seutu vilkkui suuresti paljaana kun laittoin ylälokeroita kiinni. Koko matkustamo näki hänen tatuointinsa vatsassa. Että se siitä ei muka näkyvistä tatuoinneista.

Vierailija
198/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisnisluokkalainen kirjoitti:

Lentokoneapulaiset eli stuertit ja lentoemännät saavat kahden viikon koulutuksen. Eikö kärryjä opi nopeammin työntelemään? Oikea ravintolatarjoilija on ammattilainen joka tuntee viinit ja tavat sekä joutuu opiskelemaan vuoden kaksi.

Lentäjiksi haluaville Finnair järjestää  puolentoista vuoden kurssin. Entistä kokemusta alalta ei tarvita.

Finnairin lentäjiä ja lentoemäntiä yhdistää käsittämätön harhaluulo omasta erinomaisuudesta vaikka toimivat palveluammattissa.

Koulutus kestää noin kaksi kuukautta, josta palveluun käytetään ehkä muutama päivä.

Koulutus on erittäin intensiivinen, oppimateriaali ammattikieltä englanniksi ja kokeita turvallisuusasioihin liittyen on lukemattomia.  Lentoemäntä tai stuertti ei ole tarjoilija, eikä työskentele ravintolassa.

Toki sinä olet oikea ihminen kertomaan lentohenkilökunnan koulutuksesta ja sen sisällöstä =)

Kaksi kuukautta??? Laatu ravintoloiden tarjoilijat tai tarjoilijat laivalla a'la carte ravintoloissa ovat käyneet yleensä kaksivuotisen ammattikoulun. Joten onkin loukkaus heitä kohtaan verrata lentoemäntiä heihin.

Työn vaativuudesta kertoo hyvin kahden kuukauden kurssi ja palkkatason pitäisikin olla sen mukainen. Finnairin johto on tehnyt hyvää työtä ja lentoemäntien palkat ovatkin tippuneet rajusti mikä on tietenkin hyvä asia yhtiölle ja asiakkaille.

Vierailija
199/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää samat tatuointi-vihaajat on niitä jotka vastustaa kaikkea uutta ihan vain periaatteesta tai pelosta. Konservatiivisuus on pelkoa, voi jopa joutua miettimään vaihtoehtoja ahtaille sukupuoli- ulkonäkö jne rooleille..

Minä en pidä tatuoinneista. Olen kuitenkin tosi uudistusmielinen niissä asioissa, joiden katson olevan hyväksi jollekin taholle, kuten ympäristölle, ihmisille, eläimille jne. Mutta tatuoinnit ovat minusta aivan hirveän rumia. Lisäksi niistä aiheutuu mielestäni aikamoisia ongelmia pukeutumiseen varsinkin naisille. Jos naisella on vaikkapa laajat tatuoinnit käsivarsissa tai yläselässä. Siihen pitäisi sitten saada yhdistettyä kauniisti esim. jokin ihana kesämekko. Aika mahdotonta. 

Vierailija
200/202 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako oikeasti olla noin järjettömiä, työn laatuun mitenkään liittymättömiä vaatimuksia?

Ne, joilla on tatuointeja, ovat narkkareita tai rikollisia. Ei sellaisia kaivata 10 km korkeudessa lentäviin lentokoneisiin.

Joopa joo. :D Opiskelen lääkiksessä ja tosi monella kurssikaverillani on tatuointi/tatuointeja, yhdellä (tytöllä) on isot käsivarsitatskat. Tietty lääkärintakin alta harva leima näkyy, mutta tulevaisuudessa joudutte melko todennäköisesti tatuoidun lääkärin hoidettavaksi, tiesitte sitä tai ette.

Itselläni ei tatskoja ole.

Taisit kekata koko jutun, ex jeh? Tunnusta pois, niin helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän