Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies provosoi, kun näkee että hermoni on riekaleina.

Vierailija
05.10.2016 |

Muulloin hän on mitä ihanin mies, mutta sitten kun mulla on huono päivä ja hän näkee, että olen todella kyrsiintynyt, hänen on jotenkin pakko tulla siihen heittämään se viimeinen napollinen kiukaalle.

Kuulema kiukku tarttuu..

Mikä neuvoksi, etten hermostuisi ja mitä ajatuksia miehen käytös herättää?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on puoliso, johon kiukku tarttuu. Kuin olisimme yhtä ja samaa ihmistä.

Minusta minulla tulisi olla oikeus olla ärtynyt ilman että toinen kilahtaa välittömästi.

Kyllä kiukkua voi purkaa monella tavalla. Mutta onko hyvä, jos puolison seurassa ei voi koskaan olla kiukkuinen?

Sinulla ei ole oikeus olla kiukkuinen. Se on erittäin lapsellista touhua. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
62/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia mielipiteitä. Eikö puoliso saa näyttää kaikkia tunteita? Pitääkö tukahduttaa tunteet ja hymyillä vaan että ei ole mitään mieltä vaivaavaa asiaa? Me olemme tuntevia ihmisiä eikä koneita.

Saahan sitä tehdä mitä tahtoo. Mutta muista että kenenkään ei tarvitse sitä sietää. Vaan ne vittuilevat takaisin täysin armottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisia mielipiteitä. Eikö puoliso saa näyttää kaikkia tunteita? Pitääkö tukahduttaa tunteet ja hymyillä vaan että ei ole mitään mieltä vaivaavaa asiaa? Me olemme tuntevia ihmisiä eikä koneita.

Mies ei saisi tässä näyttää, että häntä ärsyttää naisen kiukuttelu? No, joo...

Mies ei osaa käsitellä puolisonsa kiukuttelua ja sitä hän ei pysty muuttamaan. Jäämällä tilanteeseen hän mahdollistaa puolisonsa kätyöksen. Ottaako ap kuuleviin korviinsa ehdotukset poistua tilanteesta, joka ei johda mihinkään, ei. Hän haluaa jatkaa keskustelua siitä, kuinka huono mies hänellä on.

Vanha kunnon ohje ihan lapsenkin kasvatuksessa on, että siihen kiukkuun otetaan etäisyyttä ja asiaan palataan, kun tilanne on rauhoittunut ja asia puhutaan läpi.

Ja jos puhe ei auta niin miksi pitää ylläpitää suhdetta, jossa ei voi hyvin?

Juuri näin!

Vierailija
64/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten varsinkin kun tulee oikeasti kiirus ja lapsia täytyy oppia sietämään ja ymmärtämään toisen kiukkua...

Jos toinen uuvahtaa,toisen täytyy jaksaa vielä hetki.Näin se menee..

Teini- parit kiukutelkoon rauhassa,not my problem.

Vierailija
65/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki sadistinen kakara pihalle. Ei kunnioita sinua tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä