Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hel Looks - aina yhtä epäsiistin oloisia ihmisiä!

Vierailija
04.10.2016 |

Siitä, onko kuvissa esiteltävä vaatteet hienoja vai ei, voi olla montaa mieltä (itseni mielestä sivustolle kasatut asut ovat lähes poikkeuksetta kamalia ja sen oloisia, että erikoisuus on pääpointti), mutta epäsiisteydestä olemme varmaan kaikki yhtä mieltä. Vaatteet ovat usein ryppyisiä ja huoltamattomia, päällä vähän miten sattuu. Kuvissa ihmiset poseeraavat huonoryhtisinä ja lösähtäneinä. Moni asu olisi heti paremman näköinen, jos kantaja seisoisi ryhdikkäästi.

http://hel-looks.com/

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuvathan juuri edustavat suomalaista omaperäisyyttä ja individualismia. Onneksi suomalaiset eivät pukeudu kuten kaikki muutkin. Todennäköisesti monetkin pariisilaiset katsoisivat että heh, aika hauskaa ja aika jees.

Vierailija
42/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsopivat ja ryppyiset suoraan UFF:n poistolaarista - siinä hel-looks-resepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tota sivustoa ylläpitää? Jotkut pari ihmistä vai? Heillä on näköjään tuollainen maku. Koska ei noi kaikki todellakaan ollut tyylikkäitä, erikoisia ja mielenkiintoisia kylläkin mutta onko se tuon sivuston tarkoitus?

Vierailija
44/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä!! Jos täällä Ranskassa menisin noin pukeutuneena ulos niin kaikki kuolisi nauruun. 

Oon kyllä eri mieltä myös Ranskassa (Pariisissa) asuneena. Mielestäni ranskalainen tyyli varsinkin nuorilla on monesti hieman homssuinen, sellaisella tyylikkäällä tavalla. Joissain näissä asuissa oli vähän samaa tunnelmaa. Ei tietenkään noissa todella löysissä kerrospukeutumisissa.

Samaa mieltä. Ehkä suurin ero on siinä, että suomalaisilla on jotenkin sellainen ryhditön perusasento (ja ehken myös raskaampi vartalonrakenne vaikuttaa) verrattuna ranskalaisiin, jotka sirompina onnistuvat hommuissinakin näyttämään tarpeeksi eleganteilta, eikä lopputulos siten näytä siltä UFFin poistolaarin imuroinnilta.

Mutta omasta puolestani annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja kukin pukeutukoon haluamallaan tyylillä. (Muiden ihmisten) vaatteet on kuitenkin aika vähäpätöinen asia elämässä josta kannattaisi ottaa kierroksia.

Vierailija
45/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoisia, tosin saisi olla esimerkkejä erilaisista tyyleistä, ei vaan tuosta yhdenlaisesta...

Kulkeeko ihmiset oikeasti talvitakki auki vai onko se vaan kuvia varten. :/

Vierailija
46/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Helsingissä on siistiä pukeutua noin, niin ihan vapaasti. Järkyttävän huonoryhtistä ja omaa kättä käyttävien näköisiä ihmisiä. Vaikka miten yritetään olla suuren maailman tyyliä, niin suurin osahan noista on ihan rehellisesti yhtä karseita kuin kanapersecrocstyylikin.

Vierailija
48/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään persoonallisesta pukeutumisesta, mutta täytyy sanoa, että en kauheasti tykännyt näissä kuvissa olevista asuista. Olisiko sitten tuo ap:n esittämä "homssuisuus" se, mikä minun silmissäni vie pois tyylikkyys/muodikkuus-vaikutelman. Näyttää minun mielestäni myös sellaisilta asuilta, jotka on suoraan kirppiskassista tai laatikosta, ei ole silitetty eikä välttämättä istu hyvin. Olen asunut myös Ranskassa ja siellä näkee boheemeja pukeutujia, jotka ovat mielestäni myös tyylikkäitä, vaatteet istuvat hyvin ja ovat hyväkuntoisen näköisiä ym. Liikun ilmeisesti Helsingissä sellaisissa paikoissa, joissa ei näin pukeutuvia ihmisiä näy ihan koko ajan, sillä olin vähän yllättynyt ja mietin, että ovatko nämä ihmiset nyt varta vasten pukeutuneet johonkin tapahtumaan räväkämmin vai pukeutuvatko aina näin (ilmeisesti jälkimmäinen totta sitten Punavuoressa ym. alueilla).

Minun (tiukkapipoiseen) mielipiteeseeni voi varmaan vaikuttaa se, että olen ollut koko ikäni töissä alalla, jossa vaaditaan business-pukeutumista, tosin vähän rennompi ja tavallisuudesta poikkeava tyyli on myös nykypäivänä ihan ok naisilla, mutta uskoisin, että herättäisi väärällä tavalla huomioita, jos työpäivän asu olisi yhtä ryppyinen ja "huolettomannäköinen" kuin osassa näistä kuvista.

Eli vaatehuoltoa voisi olla vähän lisää, voisi ehkä parantaa yleisvaikutelmaa monessa tapauksessa.

Vierailija
49/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse monista näistä tyyleistä, ja kyllähän tätä näkee nykyään joka päivä kadullakin. Omasta mielestäni asut piristävät päivää, joten why not.

Toki oma tyylinikin on hieman normista poikkeava, mutta johtuukin ehkä siitä olen saanut vaikutteita :D

Vierailija
50/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kuvathan juuri edustavat suomalaista omaperäisyyttä ja individualismia. Onneksi suomalaiset eivät pukeudu kuten kaikki muutkin. Todennäköisesti monetkin pariisilaiset katsoisivat että heh, aika hauskaa ja aika jees.

Tai sitten epätoivoista yritystä olla uniikki, kun se on nyt muotia tietyissä piireissä.

Vierailija
51/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku vitsi? Hirveännäkösiä persuja kaikki.

Siis nämähän ovat niin selvästi vasemmistoa, että ei ole tosikaan.

Vierailija
52/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä taas on virkistävää, että on erikoisia ja omituisiakin pukeutujia. Ruotsalaistyyli on ihan kiva, mutta kyllähän Tukholmassa käydessä tuntee herkästi liikkuvansa jonkinlaisen klooniarmeijan joukossa. Siellä tuntuu olevan paljon tärkeämpää mukautua ja olla samanlainen kuin muut kuin täällä Suomessa. Itse tykkään, että meillä saa olla rosoa ja kummallisuutta. Julkisivu ja tietty kiiltokuvamaisuus ei oo täällä samallalailla "pakollista".

Tarkemmin ajateltuna ehkä ylläoleva vertailu pätee Tukholmaan ja Helsinkiin... en oo matkustanut Ruotsissa laajemmalti.

Vierailija
53/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Helsingin peelot vihervasurit rytkyissään.

Ei muuta kommentoitavaa.

Vierailija
54/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hel-looks.com/archive/#20160617_01

toi ei näytä yhtään 19-vuotiaalta o.o

Vierailija
55/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen noista on sen näköinen että, kaikki energia ja kapasiteetti menee unelmointiin, niin ei enää paukut siitä siihen pukeutumiseen.

Vierailija
56/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hel-looks.com/archive/#20160602_02

Kylpytakissa kaupungille 👍🏼

Vierailija
57/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään noista. Rentoja ja huolettomia, erikoisia. Tylsää se olisi jos kaikki pukeutuisi samalla tavalla.

Vierailija
58/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muistuttaa Marimekon uusia mallistoja nuo rytkyt  ;D

Vierailija
59/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://hel-looks.com/20150602_05/ ::DDD

Omg tunnen tän :DD Tai ehkä enemmänkin tiedän, mutta silti. 

Vierailija
60/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel Looksiakin selaan mieluummin kuin feikkiporvaribloggareita trensseissään ja ruusukultakelloissaan.