Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hel Looks - aina yhtä epäsiistin oloisia ihmisiä!

Vierailija
04.10.2016 |

Siitä, onko kuvissa esiteltävä vaatteet hienoja vai ei, voi olla montaa mieltä (itseni mielestä sivustolle kasatut asut ovat lähes poikkeuksetta kamalia ja sen oloisia, että erikoisuus on pääpointti), mutta epäsiisteydestä olemme varmaan kaikki yhtä mieltä. Vaatteet ovat usein ryppyisiä ja huoltamattomia, päällä vähän miten sattuu. Kuvissa ihmiset poseeraavat huonoryhtisinä ja lösähtäneinä. Moni asu olisi heti paremman näköinen, jos kantaja seisoisi ryhdikkäästi.

http://hel-looks.com/

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta monet näistä on hienoja, paitsi toi mopokaste-spugeasu. Ja joo, olen helsinkiläinen. Ehkei nää jossain Kemissä ole muodikkaita.

Huuu, kemiläiset suuttui sulle! 😂 mä tykkään kanssa näistä joistain, ovat mielenkiintoisia. Kanssa Helsingistä, ja alle 30v, joten oon tottunut vaikka minkälaisiin virityksiin jengin päällä. Näillä ei oo minulla ylipainoa +30kg ja kouvolatukkaa sekä crockseja, joten menee mammoilta yli.

Se ettei tykkää jostain oudosta spurgunnäköisestä only in Helsinki -hipsterityylistä ei tarkoita, että olisi ylipainoinen kouvolatukkainen crocs-kemiläinen. Ihmisillä on erilaisia makuja, katsos. 

Vierailija
22/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikkejä! En tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Issey Miyake-jätkällä ainakin oli jo teininä tosi omituinen tyyli ja näköjään pahempaan on menty.

Äläs nyt. Otto on ihana. Terveisin entinen norssilainen.

Vierailija
24/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut että tää sivusto on jotain outoa vitsiä. Että kaverit kuvaa toisensa mahdollisimman hassuissa asuissa tai muuta sellaista. En oo oikein perehtynyt. Mutta siis asun Helsingissä enkä mä koskaan törmää tolla tavalla pukeutuviin ihmisiin. Vai kuljenko mä niin ajatuksissani etten vaan huomaa?

Vierailija
25/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua XD

Vierailija
26/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina luullut että tää sivusto on jotain outoa vitsiä. Että kaverit kuvaa toisensa mahdollisimman hassuissa asuissa tai muuta sellaista. En oo oikein perehtynyt. Mutta siis asun Helsingissä enkä mä koskaan törmää tolla tavalla pukeutuviin ihmisiin. Vai kuljenko mä niin ajatuksissani etten vaan huomaa?

Mä nään näitä omituisia asuvalintoja enemmän keskustaan päin mentäessä. 

Vierailija
27/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus 2010 oli coolia, jos sai kuvansa tonne :D Jotain silloisia bloggaajia tuolta bongaakin, mutta melko normaaleissa asuissa useimpiin verrattuna.

Vierailija
28/159 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun joskus 2010 oli coolia, jos sai kuvansa tonne :D Jotain silloisia bloggaajia tuolta bongaakin, mutta melko normaaleissa asuissa useimpiin verrattuna.

Ai niinku Rosa Fiona ja kumppanit? Helmi otsalla -tyypin muistan joskus nähneeni siellä.

29/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kuopioon noilla vaatteilla. Täällä haukutaan jo, vaikka ostais vaatteensa H&M:ltä.

Vierailija
30/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

31/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sivuston pointti ei ole koskaan auennut minulle, mutta minä olenkin tyylitiedoton moukka, sillä mielestäni tuolta löytyi hyvännäköisiäkin kokonaisuuksia. Linkkaisin esimerkkejä jos olisin koneella.

Vierailija
32/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku vitsi? Hirveännäkösiä persuja kaikki.

Vierailija
33/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hoikat näyttävät pukeutuvan hieman paremmin kuin muut:

http://hel-looks.com/archive/#20120802_02

http://hel-looks.com/archive/#20120727_02

http://hel-looks.com/archive/#20120802_01

http://hel-looks.com/archive/#20140522_01

Useimmilla on kummallisia muumikaapuja ja tarpeettomasti kerroksia.

Mä taas en voi sietää juuri tällaista massateini katalogilookkia. Toi viimenen nyt ei kuulu siihen kastiin, mutta muutoin noissa nyt ei ole mitään mielenkiintoista.

Vierailija
34/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että noin pukeutuvat ovat usein täysin persujen vastakohtia.

Vierailija
35/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin punaviherhipsterihörhösekopäitä...

Vierailija
36/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta monet näistä on hienoja, paitsi toi mopokaste-spugeasu. Ja joo, olen helsinkiläinen. Ehkei nää jossain Kemissä ole muodikkaita.

Huuu, kemiläiset suuttui sulle! 😂 mä tykkään kanssa näistä joistain, ovat mielenkiintoisia. Kanssa Helsingistä, ja alle 30v, joten oon tottunut vaikka minkälaisiin virityksiin jengin päällä. Näillä ei oo minulla ylipainoa +30kg ja kouvolatukkaa sekä crockseja, joten menee mammoilta yli.

Mä asun torkkelinmäellä ja olen kyllä tuollaisiin asuihin tottunut. Siis lähinnä siinä mielessä että en noteeraa niitä enää ollenkaan. Tosi monet pukeutuvat juuri tuollaisiin ryhdittömiin riepuihin, joita on sitten useita kerroksia päällepäin, nilkat vilkkuen. En tykkää. Pari noista hel looksin vakkarikasvoista asuu myös täällä, aina yhtä huonosti pukeutuneita.

Vierailija
37/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät spurguilta noissa kuvissa! Tää on samaa kategoriaa, kun joku töhertää jotain sotkua ja se laitetaan kehyksiin ja myydään 1000e, niin sitä voi sanoa moderniksi taiteeksi.

Tosin minä en kyllä seuraa muotia, vaan arvostan muuten vain hyvin pukeutumista; hygieniaa ja siistiä ulkomuotoa sekä yksinkertaisuutta. Erittäin tyylikkään pukeutumisesta tekee se, että osaa lisätä lookiinsa jotain persoonallista, mutta ei mitään räväkkää ja silmiintunkevaa. Toisin sanoen, tyylikäs ja muodikas on eri asia. Mielestäni tyylikkäimmät pukeutujat löytyvät Tukholmasta. Siellä miehet ovat jopa naisiakin tyylikkäämpiä.

Vierailija
38/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä!! Jos täällä Ranskassa menisin noin pukeutuneena ulos niin kaikki kuolisi nauruun. 

Vierailija
39/159 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä!! Jos täällä Ranskassa menisin noin pukeutuneena ulos niin kaikki kuolisi nauruun. 

Oon kyllä eri mieltä myös Ranskassa (Pariisissa) asuneena. Mielestäni ranskalainen tyyli varsinkin nuorilla on monesti hieman homssuinen, sellaisella tyylikkäällä tavalla. Joissain näissä asuissa oli vähän samaa tunnelmaa. Ei tietenkään noissa todella löysissä kerrospukeutumisissa.