Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viedä espanjalaiselle perheelle tuliaisiksi?

04.10.2016 |

Luokkavaihdos, ja kyseessä viiden päivän vierailu perheessä, jossa 2 teiniä ja vanhemmat.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat tai lapaset. Niillä ei ole kunnon lämmitystä siellä ja kuitenkin talvet ovat kylmiä. Tai jotkut huovutetut tossut.

Vierailija
2/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat tai lapaset. Niillä ei ole kunnon lämmitystä siellä ja kuitenkin talvet ovat kylmiä. Tai jotkut huovutetut tossut.

No, ei ole tiedossa perheen jalkojen kokoja. Kynttilöitä ja tuikkukuppeja lämmittämään, Iittalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasresepti -kirja tai espanjalaista punaviiniä.

Vierailija
4/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit

Vierailija
5/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisilla viineillä ei voi hirveästi kehua, niin veisin varmaan pullon Koskenkorvaa tuliaiseksi Espanjalaiselle perheelle. Lapsille Suomalaisia karkkeja. 

Vierailija
6/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nämä vois tuoda sieltä mulle :) Mutta lapsen pitäis jotain viedä Espanjaan.

Vierailija
7/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimukit

Minä vein eräälle ranskalaisetlle aikanaan muumimukit, eikä hän arvostanut niitä lainkaan. Ei arvosta vieläkään, vaikka kerroin miten paljon niiden arvo on noussut. Ovat siis niitä alussa tehtyjä pienikuvioisia ja minua harmittaa etten silloin vielä tajunnut kerätä niitä.

Vierailija
8/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisilla viineillä ei voi hirveästi kehua, niin veisin varmaan pullon Koskenkorvaa tuliaiseksi Espanjalaiselle perheelle. Lapsille Suomalaisia karkkeja. 

Jos pitää välttämättä viedä alkoholia, niin ulkomaiset tuntuvat arvostavan lakkalikööriä.

Vierailija
9/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimukit

Osaako espanjalainen perhe tällaisia arvostaa? Varsinkin kun lapsetkin on jo isoja.  En ole niistä itsekään kiinnostunut.

Vierailija
10/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Vie hyvää suklaataa, wienernougatia tms. hieman erikoisempaa. Ei missään nimessä salmiakkia. Kyrön tislaamon ginipullo.

Vierailija
11/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä nyt alkoholia laita alaikäisen viemiseksi.

Vierailija
12/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotimaisia tomaatteja tietenkin.

Vierailija
13/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää välttämättä viedä alkoholia, niin ulkomaiset tuntuvat arvostavan lakkalikööriä.

Luin yhdestä ketjusta, että ei missään nimessä lakkalikööriä ulkomaalaisille. Niiiden mielestä maistuu polttoöljylle. No, en ole maistanut lakkalikööriä enkä polttoöljyä.

Vierailija
14/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Miksei? Pelkäätkö että se juo pullon matkalla?

Vierailija
15/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan tuikut kuulostaa hyvältä. Pentikiltäkin löytyy kivoja tuliaissettejä.

Vierailija
16/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Miksei? Pelkäätkö että se juo pullon matkalla?

En pelkää, että juo. Mutta mielestäni alaikäisen ei ole soveliasta viedä alkoholia. Ja koska alaikäisen hallussa ei saa olla alkoholia. Suomessa.

Vierailija
17/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentik on yksi vaihtoehto. Ovat vaan tosi kalliita. Kun kuitenkin ostaa suklaata yms. tavallista vielä lisäksi. Joku vati/lyhty/ yms.

Hitto kun ei tiedä ollenkaan sisustustyyliä...

Vierailija
18/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin yhdestä ketjusta, että ei missään nimessä lakkalikööriä ulkomaalaisille. Niiiden mielestä maistuu polttoöljylle. No, en ole maistanut lakkalikööriä enkä polttoöljyä.

Olen maistanut molempia, eikä maku ole läheskään sama. Lakkalikööri on hyvä jäätelön mauste.

Vierailija
19/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkolaiset ystävät rakastavat salmiakkia ja salmaria sekä suomalaista suklaata sekä Lumenen tuotteita. Iittalan tuotteet ovat ihan kivoja mutta toisten makua on vaikea tietää etukäteen.

Vierailija
20/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentik on yksi vaihtoehto. Ovat vaan tosi kalliita. Kun kuitenkin ostaa suklaata yms. tavallista vielä lisäksi. Joku vati/lyhty/ yms.

Hitto kun ei tiedä ollenkaan sisustustyyliä...

Ei sinne mitään keramiikkaa kannata raahata. Siellä käytettiin saviastioita, kun täällä vielä veisteltiin astiat katajasta.