Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa jos väsyneet äidit ei uskalla pyytää apua siinä pelossa

Vierailija
04.10.2016 |

että lapset otetaan häneltä pois. Näin väsynyt mieli voi ajatella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisesta pois oteta.Jos ei ymmärrä pyytää apua ja käy käsiksi, on tilanne lasun paikka

Vierailija
2/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotettiin huostaanottoa, kun oli väsynyt. Sen jälkeen en neuvolassa vastannut kuin parilla sanalla tyyliin. Miten olet voinut? Kiitos hyvin. Oletko väsynyt? En ole ym.ym.

Ja tässä ei ole muuta taustaa esim. päihteitä tai mt ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa jos ei uskalla hakea apua pelkojen takia. Mutta toisaalta itse kyllä luotan siihen ettei kovin vähästä viedä lapsia pois, kun ei pikkuveljeänikään viety vaikka isästäni tehtiin rikosilmoitus (pahoinpitely) ja siitä tuli automaattisesti lasukin. Poliisin mukaan päivänselvä tapaus, mutta eivät voineet tehdä mitään kun oli sana sanaa vastaan. Jonkin ajan sossut seurasivat tilannetta, mutta eivät voineet ryhtyä toimiin ilman vakavia perusteita. Pelottavaa ajatella kuinka moni muu väkivaltarikollinen jää ilman rangaistusta ja kuinka moni lapsi joutuu elämään siinä helvetissä, koska virkavalta on kädetön.

Vierailija
4/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ehdotettiin huostaanottoa, kun oli väsynyt. Sen jälkeen en neuvolassa vastannut kuin parilla sanalla tyyliin. Miten olet voinut? Kiitos hyvin. Oletko väsynyt? En ole ym.ym.

Kuka ehdotti? Missä? Mitä muuta tuossa on taustalla? Ei todellakaan pelkästään väsymyksen takia ehdoteta huostaanottoa. Ei mene läpi.

Vierailija
5/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ehdotti? Missä? Mitä muuta tuossa on taustalla? Ei todellakaan pelkästään väsymyksen takia ehdoteta huostaanottoa. Ei mene läpi.

Neuvola teki lasun kun kerroin olevani väsynyt esikoisen kanssa, ja odotin toista. Sosiaalityöntekijä ehdotti esikoisen huostaanottoa. Taustalla ei ole mitään. En käytä päihteitä olen psyykkisesti terve. Mieheni jätti minut joten olin yksinhuoltaja. Aivan sama meneekö sulla joku läpi vai ei.

Vierailija
6/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hae apua lievään masennukseeni, vaikka se on vanha ja toistuva vaiva. Ex-mieheni jos saisi tietää, niin hän alkaisi kiusata minua siitä. Kiusaa tekee jo muutenkin ja uhkailee vievänsä lapsen. Miten kävisi jos oikeuteen mentäisiin? Isä on menestyvä ja ulkokultainen, minä olisin masentunut pienipalkkainen. Kummalle lapsi menisi? Ja ei, lapsen etu ei ole olla henkistä väkivaltaa käyttävän isän luona. Kun ei isää nytkään kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän