Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammuttu oli narkkarin näköinen kertoo silminnäkijä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä roskapalstaa lukee pitää olla huolissaan maahanmuutosta. Se että suomalainen narkkari puukottaa hengiltä on ihan jees.

Vierailija
22/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä roskapalstaa lukee pitää olla huolissaan maahanmuutosta. Se että suomalainen narkkari puukottaa hengiltä on ihan jees.

Tulkitset osuvasti palstan, melko huolestuttavaa, asiakaskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitään todisteita siitä että kyseessä oli narkkari. Mies kuitenkin puukotti nuorta naista ja poliisi puuttui tilanteeseen. Mielestäni poliisi toimi oikein, mutta odotetaan syyttäjän tutkinnan valmistumista.

Vierailija
24/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin luin sen olleen kulmapöksyissä vetelehtivä hevos- ja herrasmies.

Vierailija
25/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin jossain nassesivustolla tuollaista valehdeltiin. Älä koskaan usko niiden harhaisiin höpinöihin. Yrittävät ilmeisesti peitellä jotakin.

Vierailija
26/33 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin jossain nassesivustolla tuollaista valehdeltiin. Älä koskaan usko niiden harhaisiin höpinöihin. Yrittävät ilmeisesti peitellä jotakin.

Kun kerran tiedät ettei ollut edellämainitsemiini kuuluva, niin kerroppa sitten kuka se oli ja jos et sitä tiedä, niin pidä sitten turpasi tukossa äläkä ryhdy leikkimään älykästä kertoen minulle, mistä minun tulisi mitäkin lukea.

Neuvojasi voit jakaa siellä omiesi joukossa rasmuksen- ja takun foorumissa.

Vierailija
27/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tiedät ettei ollut edellämainitsemiini kuuluva, niin kerroppa sitten kuka se oli ja jos et sitä tiedä, niin pidä sitten turpasi tukossa äläkä ryhdy leikkimään älykästä kertoen minulle, mistä minun tulisi mitäkin lukea.

Paloiko nassella pinna? Harmittaako kun palstalaiset eivät usko nassukan höpsötyksiä ja muutenkaan te Hitleriä palvovat hihhulit ette tule koskaan saamaan hyväksyntää suomalaisilta. Takua en tunne ja rasmukseen en kuulu, olen enemmänkin nuiva kuin rasmus.

Vierailija
28/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri ei ole mikään harvinainen päihde mustalaisten keskuudessa. Ihan vain tiedoksi.

Vierailija
29/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida siitä tyypistä olla marttyyriksi meidän agendaan. Jimijuttukin alkoi hyvin mutta kuivui ikävästi kasaan.

Vierailija
30/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäm maallinen pirinisti puukottaa naista motarin kaistojen välissä ja poliisi puuttuu tilanteeseen on kyseessä sananvapauden rajoittaminen ja suvaitsevaiston järjestämä ajojahti.

Vierailija
31/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isäm maallinen pirinisti puukottaa naista motarin kaistojen välissä ja poliisi puuttuu tilanteeseen on kyseessä sananvapauden rajoittaminen ja suvaitsevaiston järjestämä ajojahti.

Sitäpaitsi se puukotettu tyttö saattoi jauhaa jotain naisten tasa-arvosta.

Vierailija
32/33 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet nähnyt romanin hupparissa?

Vierailija
33/33 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet nähnyt romanin hupparissa?

Ammuttu oli kyllä ihan kantasuomalainen.