Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonkohan turhan nipo? Lapsellani oli 5v. synttärit,

Vierailija
06.03.2006 |

ja samana päivänä sattu syntymään mieheni siskolle (sama isä) vauva, joka aluksi tarvitsi erikoishoitoa. Niin isovanhemmat meni katsomaan tätä uutta vauvaa eikä voineet tulla meille. Me ei tiedetty vauvan vaivoista. Juuri ennen nukkumaanmenoa pappa kyllä pikaisesti kävi ja sano että on kiire nyt töihin ja olipas se pikkunen vauva,

Illalla kysyttäessä oliko kiva päivä niin lapseni mielestä ei kun ei nämä isovanhemmat käyneet (vaikka toiset kävi). Suutuin ja petyin kyllä todella näihin ihmisiin. Olisivat voineet edes soittaa ja kertoa lapselleni että tulevat toisena päivänä, kun tänään ei päästä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat oli katsomassa sairasta vauvaa sairaalassa. Ja että kyllä he toisena päivänä tulevat. Ja varmaan tulevatkin. Jopa viisivuotias ymmärtäisi että asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
2/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat olisivat voineet vaikka soittaa 5-vuotiaalle ja selittää itse, mikseivät tule.

Eikä siellä sairaalassa kauaa voi viipyä sitä pikkuvauvaa katsomassa, ja erityisesti jos oli vielä lastenosastolla, niin hetkinen riittänee. Ja eihän se vauva sitä ymmärrä, että isovanhemmt on katsomassa. Ei kait hengenvaaraa ollut kuitenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vielä ekana päivänä pitää tunkea itsensä sairaalaan.

No, isovanhemmat ovat jo näköjään valinneet, kenen apsi on rakkain

Vierailija
5/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu aiheeseen se kannattaa!

Vierailija
6/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mummolla varmasti on kova huoli tuoreesta lapsenlapsesta joka sairastaa, oli hengenvaarassa tai ei. Uskomattomia tollukoita täällä. Se tunneäly ja sydämen sivistys tekis tosiaan hyvää muutamille teistä.

Vierailija:

Vierailija
7/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä mun pappa kuoli (isän isä) ja viikon päästä oli mun tytön 3-vuotis synttärit ja aattele, mun mumma ei tullut ollenkaan mun tytön synttäreille kun se oli niin surkeena papan kuolemasta. Siis aattele! pappa oli kuiteskin jo kuollut ja mun tyttö elossa ja mumma ei tullut. Mä suutuin verisesti. Nyt me ei olla enää mumman kanssa yhtään tekemisissä, paapokoot sitten niitä kuolleita sukulaisiaan vaan ihan rauhassa kun elävät ei kelpaa. Niin et mä tujuun sua, ihan kympillä hei.

Vierailija
8/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta mummolla varmasti on kova huoli tuoreesta lapsenlapsesta joka sairastaa, oli hengenvaarassa tai ei. Uskomattomia tollukoita täällä. Se tunneäly ja sydämen sivistys tekis tosiaan hyvää muutamille teistä.

Vierailija:

Vierailija
9/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viime kesänä mun pappa kuoli (isän isä) ja viikon päästä oli mun tytön 3-vuotis synttärit ja aattele, mun mumma ei tullut ollenkaan mun tytön synttäreille kun se oli niin surkeena papan kuolemasta. Siis aattele! pappa oli kuiteskin jo kuollut ja mun tyttö elossa ja mumma ei tullut. Mä suutuin verisesti. Nyt me ei olla enää mumman kanssa yhtään tekemisissä, paapokoot sitten niitä kuolleita sukulaisiaan vaan ihan rauhassa kun elävät ei kelpaa. Niin et mä tujuun sua, ihan kympillä hei.

Vierailija
10/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kuule puuttui niilt' ä isovanhemmilta tunneälyä, jos joltain. MIKSi eivät voineet soittaa ap:n lapselle??

Ja ei kai siellä koko hiton päivää olla, siellä sairaalassa. Ja vauvalla ei ollut hengenhätää. Mun lapsi syntyi keskosena, enkä todellakaan olisi halunnut jotain isovanhempia sinne ekana päivänä. KErkiää sitä seuraavanakin pnä ja tuore äitikin saa levätä.

Ja ei kyllä puhelinsoitto kauaa kestä. 5 v kyllä ymmärtäisi, jos isovanhemmat kertoisi , että haluavat olla koko päivän sairaalassa. (vaikka luulen,e ttä sairaalassa ei tosiaankaan saa ulkopuoliset olla koko päivää)

Vierailija
11/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen sitä mieltä, että lapsen äiti eli isovanhempien tytär tarvitsi varmaankin vanhempiaan siellä sairaalassa ja halusi heidät sinne. Asiat on joskus, rakas ap, laitettava tärkeysjärjestykseen. Ja mikäli ymmärsin oikein, pappa kävi teillä samana iltana.

Vierailija
12/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin ja apen sydän suli myös tyttärensä lapselle ja oma mussukka joutuu nyt jakamaan huomion. Tulee enemmän kuin tarpeeseen näköjään! (taisit muuten itse kirjoittaa tuon yhden viestin tuosta " ei ole epäilystäkään kuka lapsi on rakkain" .) Ap kasva aikuiseksi.

Vierailija
13/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isovanhemmat olisivat voineet vaikka soittaa 5-vuotiaalle ja selittää itse, mikseivät tule.

Eikä siellä sairaalassa kauaa voi viipyä sitä pikkuvauvaa katsomassa, ja erityisesti jos oli vielä lastenosastolla, niin hetkinen riittänee. Ja eihän se vauva sitä ymmärrä, että isovanhemmt on katsomassa. Ei kait hengenvaaraa ollut kuitenkaan?

Vierailija
14/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, tuliko mieleen että sairaan lapsen vanhemmat saattoivat tarvita siellä sairaalassa tukea? Tai että tehohoidossa oleva lastenlapsi kannatti käydä katsomassa- mistä sen maallikot niin varmaksi tietää onko hengenvaaraa?

Oisko jotkut synttärit hieman toisarvoienn asia!!

Vierailija
15/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mites, tuliko mieleen että sairaan lapsen vanhemmat saattoivat tarvita siellä sairaalassa tukea? Tai että tehohoidossa oleva lastenlapsi kannatti käydä katsomassa- mistä sen maallikot niin varmaksi tietää onko hengenvaaraa?

Oisko jotkut synttärit hieman toisarvoienn asia!!

Vierailija
16/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan oli jossaan välissä kerinnyt soittaan, että tullaan toisena päivänä. niin eipä olis lapsi edes odottanut koko iltaa juuri heidän tuloaan vaan olisi nauttinut niistä ketä oli.

Vierailija
17/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty ymmärtämään? Miksi ette itse tienneet vauvan terveydentilasta (riitaa sisarussuhteissa) syynä: kauna, viha, mustasukkaisuus, naivius, typeryys.. Jatkanko?

T. Ei voi ymmärtää, ettei voi ymmärtää

Vierailija
18/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauva ollut tehohoidossa

Vierailija
19/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkiää kahteen paikkaan tai ainakin soittaa.

Ja ei siellä sairaalassa saa isovanhemmat tuntia kauempaa ollakaa.

LApsella ei ollut hengenhätää, johan sen oli lääkärit sanoneet.

Olette te älyttömiä.

AP.tuutpa huomaamaan, että tämä uusi vauva menee teidän vauvan yläpuolelle, tai sitten ne isovanhemmat on huonokäytöksisiä töyssyjä sitäkin kohtaan

Vierailija
20/27 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla näitä curling-vanhempia, jotka eivät halua lapsilleen pettymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi