tykkääkö joku muu tästä Ex-onnelliset sarjasta?
Aivan ihana sarja mielestäni. Hyvä tuo Mia Nuutilan teini-ikäinen poika:)
Kommentit (44)
Tykkään. Eka jakso vaikutti tylsältä mut sitte jäin koukkuun.
Pari ekaa jaksoa oli vähän sellasta hakemista, nyt on jo ihan hyvä. Eikö tuo teinipoika tarviisi jo jotain apua? Tottahan kaikki nuoret varmaan kiukuttelee joskus, mut toihan on lähes agressiivinen siskoaan kohtaan. Vähän tässä sarjassa ärsyttää äärimmilleen viedyt roolihahmot.
Tuntuu pahalle noiden lasten kannalta. Tollastako se on, olla eroperheen lapsi.
Mä olen sivusilmällä kahta jaksoa kattellut ja olen pitänyt. Nyt en vaan saanut jumittaa telkkarin ääressä, joten katson jakson huomenna. Nykyaika <3
Tykkään. Mua naurattaa tämä pyylevä, erosta vielä selviämätön naishahmo eniten.
Onko oikeesti tuollasia ortorektikkoäitejä, selittää tuota, miksi ihmiset ei uskalla syödä mitään. Ehkä noi ongelmat ovat vähän liian kliseisiä. Tässä on liian monta pariskuntaa, menen sekaisin nimistä ja ihmisistä. Haluan kuitenkin katsoa koska vaikuttaa vähän meidän tuttava uraihmisiltä. Kaksi uraa joskus tekee väkinäistä perhe-elämästä, kukaan ei oikeasti haluaisi olla lasten kanssa, vaan lasketaan kaikki työksi.
Ulkosuomalaisena missaan kaikki hyvät ohjelmat, murrrr! VPNnät blokattu täällä... :(
Vierailija kirjoitti:
Pari ekaa jaksoa oli vähän sellasta hakemista, nyt on jo ihan hyvä. Eikö tuo teinipoika tarviisi jo jotain apua? Tottahan kaikki nuoret varmaan kiukuttelee joskus, mut toihan on lähes agressiivinen siskoaan kohtaan. Vähän tässä sarjassa ärsyttää äärimmilleen viedyt roolihahmot.
Ehkä se Alvarikin on äärimmilleen viety roolihahmo?
Tykkään. Harvinaisen hyvää suomalaista viihdettä. Varsinkin lasten roolisuoritukset on hyviä!
Pieni merenhenkilö :D
Onko oikeasti olemassa tuollaisia perheitä, kuin Kaisa, Henri ja Vuue (?)? Aivan pimeää lastenkasvatusta...
Johanna Vuoksenmaa kirjoittaa aina sarjoihinsa äärimmilleen vietyjä hahmoja. Opettajat ovat vanhoja sovinisteja, sosiaalityöntekijät lässyttäjiä. Päähenkilöt tietysti ovat fiksuja luovan luokan ihmisiä, joiden värikästä elämää typerät viranomaiset eivät ymmärrä. Tämä joskus ärsyttää.
Joo on hyvä. Katson telkkarista vain muutaman ohjelman viikossa ja tämä on yksi niistä (muut Good Wife, Haluatko miljonääriksi ja x-factor uk).
Taru sormusten valtiaasta ja Pieni merenhenkilö! Ahhahaa, ihan huippu sarja. Kamala tuo äiti, joka ei anna lapsensa olla tyttö tai poika, just nuin typeriksi sukupuolineutraalit vanhemmat olen ajatellutkin XD
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti olemassa tuollaisia perheitä, kuin Kaisa, Henri ja Vuue (?)? Aivan pimeää lastenkasvatusta...
Joskus vuosia sitten oli vauvalehdessä juttu pariskunnasta joka ei edes isovanhemmille kertoneet onko lapsi tyttö vai poika. Halusivay että lasta ei luokitella sukupuolen mukaan. Lapsen nimi taisi olla Ruu
Kyllä tykkään myös sarjasta :)