Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkääkö joku muu tästä Ex-onnelliset sarjasta?

Vierailija
03.10.2016 |

Aivan ihana sarja mielestäni. Hyvä tuo Mia Nuutilan teini-ikäinen poika:)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa tuollaisia perheitä, kuin Kaisa, Henri ja Vuue (?)? Aivan pimeää lastenkasvatusta...

Hah tuo äiti on niin hyvä :D Pureskelee lapsen ruuat, ettei lapsi jouu kohtaamaan mitään terävää kun maailma on jo valmiiksi niin kulmikas :DD

Vierailija
22/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää pikkuvanhat lapset, muuten sarja on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko ronkka on täysin palstalta revitty. Yhäkö Vuoksenmaa täällä lojuu tarkkailemassa hahmoijaan?

Vierailija
24/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa tuollaisia perheitä, kuin Kaisa, Henri ja Vuue (?)? Aivan pimeää lastenkasvatusta...

Hah tuo äiti on niin hyvä :D Pureskelee lapsen ruuat, ettei lapsi jouu kohtaamaan mitään terävää kun maailma on jo valmiiksi niin kulmikas :DD

Puhut eri äidistä.

Vierailija
25/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras on se näsäviisas pikkutyttö :D

Vierailija
26/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pääosassa olevan perheen tytär on ihan paras terapialeikkeineen 😄

T.psykologi

Muakin vähän ärsyttää tän äidin liika samankaltaisuus Klikkiksen Ellaan.

Vierailija
27/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri äidistä.

Aa joo, se olikin se Tähtisumu :D

Vierailija
28/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Klikkaa mua oli paljon parempi

Vierailija
29/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tuon sukupuolittoman äidin kasvatuksessa on?

Vierailija
30/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenenkäs tyttö sää olet?" 

Vue: "Älä määrittele mua, mä oon Vue" :DD Nykyaikaa...

Vierailija
31/44 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenenkäs tyttö sää olet?" 

Vue: "Älä määrittele mua, mä oon Vue" :DD Nykyaikaa...

Vueko se oli? Mä luulin koko ajan että Boe.

Vierailija
32/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen olen alkanut tykätä, alku oli hankala, kun oli niin monta näitä perheitä. Eilinen Vue ja sen perhe olivat kyllä huippuärsyttävät. Siis hyvin tehty, kun synnyttää tunteita.

Tästä eroasunnosta minua ihmetyttää sen tekniikka. Se seinä aina liikkuu, mutta minun ymmärrys ei riitä siihen, että on vain yksi liikkuva seinä. Jos idea on se, että lapset asuu aina samoissa huoneissa, silloin pitäisi kai olla sekä isän osan sulkeva seinä että äidin osan sulkeva seinä. Seinä näyttää olevan yksi henkilö lisää näissä perheissä. Ymmärtääkö joku teistä seinän funktion muuna kuin erikoisefektinä, selitä mullekin pliis.

Vierailija
33/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne hahmot on liian pitkälle vietyjä, ei oikein jaksa naurattaa.

Vierailija
34/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari ekaa jaksoa oli vähän sellasta hakemista, nyt on jo ihan hyvä. Eikö tuo teinipoika tarviisi jo jotain apua? Tottahan kaikki nuoret varmaan kiukuttelee joskus, mut toihan on lähes agressiivinen siskoaan kohtaan. Vähän tässä sarjassa ärsyttää äärimmilleen viedyt roolihahmot.

Ehkä se Alvarikin on äärimmilleen viety roolihahmo?

Ei ole äärimmilleen viety. Mulla on kotona fiksu, ihana, empaattinen tyttö, joka nyt teininä käyttäytyy just noin

Vierailija
35/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähitellen olen alkanut tykätä, alku oli hankala, kun oli niin monta näitä perheitä. Eilinen Vue ja sen perhe olivat kyllä huippuärsyttävät. Siis hyvin tehty, kun synnyttää tunteita.

Tästä eroasunnosta minua ihmetyttää sen tekniikka. Se seinä aina liikkuu, mutta minun ymmärrys ei riitä siihen, että on vain yksi liikkuva seinä. Jos idea on se, että lapset asuu aina samoissa huoneissa, silloin pitäisi kai olla sekä isän osan sulkeva seinä että äidin osan sulkeva seinä. Seinä näyttää olevan yksi henkilö lisää näissä perheissä. Ymmärtääkö joku teistä seinän funktion muuna kuin erikoisefektinä, selitä mullekin pliis.

Kyllä niitä seiniä on kaksi.

Minua häiritsee se, että talo on ulkoapäin ihan normaalin kaksirappuisen kerrostalon kokoinen, mutta  siellä on muka vain yksi jaettava asunto per kerros. No joo, ymmärrän kyllä, että sarjaa varten ei tietenkään ole oikeaa taloa  rakennettu, mutta silti epäsuhta kiusaa :D

Vierailija
36/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiniä on kaksi. Isällä on oma puoli makkari,keittiö ja kylpyhuone sekä sulkeutuva seinä. Äidillä samanlaiset vastakkaisella puolella. Siinä välissä on olohuone ja lapsen/lasten makuuhuoneet.

Yksi seinä kerrallaan sulkeutuu kun keskusta jää aina jommankumman vanhemman puolelle.

Vierailija
37/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten oli vauvalehdessä juttu pariskunnasta joka ei edes isovanhemmille kertoneet onko lapsi tyttö vai poika. Halusivay että lasta ei luokitella sukupuolen mukaan. Lapsen nimi taisi olla Ruu

Oletko kuullut, että jotkut lapset syntyvät niin, että heidän sukupuoltaan on oikeasti vaikea määrittää. Nyt ymmärretään että näille (harvinaisille) tapauksille on parempi, että he saavat kasvaa ja itse päättää kumpaa sukupuolta ovat. Tästä asiasta löytyy nyt dokumenttejakin. Ennen vanhaan tämä asia koettiin häpeällisenä ja vanhemmat suostuivat siihen, että lapselle tehtiin jo vauvana leikkaus, jossa päätettiin sukupuoli. Arvaus voi mennä kuitenkin pieleen ja lapsi ja nuori kokee kokoajan olevansa väärää sukupuolta.

Vierailija
38/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa mua ja 21 tapaa pilata avioliitto oli hyviä, mutta kaksi ensimmäistä jaksoa tätä ei sytyttänyt minua. En eilen muistanut katsoa. Löytyisköhän se jostakin vielä? Jos kerran oli nyt parempi. Kuinkahan huonoja kokemuksia Vuoksenmaalla on ollut kun sitä kiinnostaa jatkuvasti nämä aiheet???

Vierailija
39/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari ekaa jaksoa oli vähän sellasta hakemista, nyt on jo ihan hyvä. Eikö tuo teinipoika tarviisi jo jotain apua? Tottahan kaikki nuoret varmaan kiukuttelee joskus, mut toihan on lähes agressiivinen siskoaan kohtaan. Vähän tässä sarjassa ärsyttää äärimmilleen viedyt roolihahmot.

Ehkä se Alvarikin on äärimmilleen viety roolihahmo?

Itse asiassa Alvari on ainoa normaali siinä.

Vierailija
40/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä NIIN haluaisin tykätä tästä sarjasta! Koska nautin, että suomalaista komediasarjaa ylipäätään tehdään ja fanitan Vuoksenmaata. Tässä sarjassa on poikkeuksellinen asetelma, missä aikuisten näyttelijät ylinäyttelee ja lapset on tosi aitoja. Mikko Nousiainen on ihan väärässä roolissa eikä istu isän rooliin lainkaan. Nuutila ja Nousiainen eivät vaikuta lainkaan olevan sukua sille teinimutantille mikä asuu pimeässä huoneessaan ja joka teloi naamansa, ei mitään äidillisyyttä/isällisyyttä. Eivät osaa näytellä uskottavasti vanhempia ja jotenkin kontakti lapsinäyttelijöihin puuttuu?

Samalla tää pariskunta joiden lapsella ei ole sukupuolta, tosi epäuskottavat isänä ja äitinä, ei oikein mitään kontaktia lapseen.

Lapset on myös ihan kummallisesti heitteillä, kuka oikeasti lähtee Ouluun töihin eikä huolehdi lapsille mitään varahoitajaa siltä varalta, JOS sattuu?

Epäuskottavaa ei ole pelkästään näyttelijät, vaan myös tuo seinän sulkeminen. Iskä häipyy lautasen kanssa toiselle puolelle kun seinä on menossa kiinni, ja lapset jää sinne keskenään? WTF? Samoin se yksi äiti, joka roikkui teinilapsensa kaulassa ja pyysi, ettei tämä jätä yksin. Kuka tekee noin, oikeesti?? :D

Koko seinäsysteemi on ihan älytön epäuskottavuudessaan, ja tuollaiseen erosysteemiin suostuisivat vaan ne pariskunnat, jotka oikeasti pystyvät eroamaan sovussa ja kaunoja ei ole. Sanoisin, että casting on epäonnistunut, oikeilla näyttelijävalinnoilla tuosta saisi mainiota draamakomediaa.

Mä katson tätä sarjaa silti periaatteesta, koska olen PÄÄTTÄNYT tykätä tästä. :D  Harmi vaan, että nämä lukuisat käsittämättömyydet tekevät nautinnosta vaikeaa. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän