Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkääkö joku muu tästä Ex-onnelliset sarjasta?

Vierailija
03.10.2016 |

Aivan ihana sarja mielestäni. Hyvä tuo Mia Nuutilan teini-ikäinen poika:)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä NIIN haluaisin tykätä tästä sarjasta! Koska nautin, että suomalaista komediasarjaa ylipäätään tehdään ja fanitan Vuoksenmaata. Tässä sarjassa on poikkeuksellinen asetelma, missä aikuisten näyttelijät ylinäyttelee ja lapset on tosi aitoja. Mikko Nousiainen on ihan väärässä roolissa eikä istu isän rooliin lainkaan. Nuutila ja Nousiainen eivät vaikuta lainkaan olevan sukua sille teinimutantille mikä asuu pimeässä huoneessaan ja joka teloi naamansa, ei mitään äidillisyyttä/isällisyyttä. Eivät osaa näytellä uskottavasti vanhempia ja jotenkin kontakti lapsinäyttelijöihin puuttuu?

Samalla tää pariskunta joiden lapsella ei ole sukupuolta, tosi epäuskottavat isänä ja äitinä, ei oikein mitään kontaktia lapseen.

Lapset on myös ihan kummallisesti heitteillä, kuka oikeasti lähtee Ouluun töihin eikä huolehdi lapsille mitään varahoitajaa siltä varalta, JOS sattuu?

Epäuskottavaa ei ole pelkästään näyttelijät, vaan myös tuo seinän sulkeminen. Iskä häipyy lautasen kanssa toiselle puolelle kun seinä on menossa kiinni, ja lapset jää sinne keskenään? WTF? Samoin se yksi äiti, joka roikkui teinilapsensa kaulassa ja pyysi, ettei tämä jätä yksin. Kuka tekee noin, oikeesti?? :D

Koko seinäsysteemi on ihan älytön epäuskottavuudessaan, ja tuollaiseen erosysteemiin suostuisivat vaan ne pariskunnat, jotka oikeasti pystyvät eroamaan sovussa ja kaunoja ei ole. Sanoisin, että casting on epäonnistunut, oikeilla näyttelijävalinnoilla tuosta saisi mainiota draamakomediaa.

Mä katson tätä sarjaa silti periaatteesta, koska olen PÄÄTTÄNYT tykätä tästä. :D  Harmi vaan, että nämä lukuisat käsittämättömyydet tekevät nautinnosta vaikeaa. :P

Siis kyllähän se teini-alvari ilman päivähoitajaa selviää siskonsa kanssa.

(miksi aina näitä samoja klisheitä, arkkitehti, jonka lapsen nimi on Alvari, ketä muka naurattaa)

Vierailija
42/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettelee mutta ei nyt mitään hurraa huutoja ansaitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös parantunut kokoajan.

Vierailija
44/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut joka jakson, ja nyt nämä hahmot ottavat vaan päähän. En tykkää yhdestäkään, ovatko muka kaikki eronneet ympärihulluja. No eivät ole, voisi olla joku normaali ja ihana näissäkin, edes lapsissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi