Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit palavasta talosta?

Vierailija
03.10.2016 |

Vain toisen ehtisit pelastaa, toinen kuolisi varmasti.

Kommentit (821)

Vierailija
21/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako moni että jollekkin se koira on lapsen korvike. Esim ei ole saanut omia lapsia ja siksi hankkinut koiran. Laittanut siihen kaiken sen rakkauden ja hoivan minkä olisi laittanut omaan lapseen. Joten se koira on luonnollinen pelastaa sieltä palosta koska tälle ihmiselle se on se oma "lapsi"

Vierailija
22/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä koiranpelastajat ovat varmaan kuitenkin samoja jotka esim mamukeskusteluissa huutavat pää punaisena ihmisoikeuksista ja miten meidän on elätettävä kaikki ulkkikset joilla on kurjaa.

Kuitenkin oman piskin henki laitetaan ihmishengen edelle.

Sairaita.

Minä laitan suomalaisten hyvinvoinnin ulkomaalaisten hyvinvoinnin edelle sekä kenen tahansa ihmisen hengen elukan hengen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapsen, huolestuttavaa miten moni pelastaisi koiran lapsen sijaan. Lasta ja koiraa ei voi edes verrata keskenään..

Vierailija
24/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koirani tietenkin. Lapsia minulla ei ole, enkä lapsista välitä. Koira taasen on mun perhettä. Miksi siis pelastaisin vieraan ihmisen lapsen ja jättäisin oman perheenjäseneni kuolemaan? Minähän sen koirani kanssa elän, en vieraan lapsen.

Vierailija
25/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkisäitisukkisäitisukkisäitis

Vierailija
26/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on minun vastuullani, joten luonnollisesti pelastan koiran. Kakarasi on sinun vastuullasi - mikset ole itse häntä pelastamassa?

Vierailija
27/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tätä voi edes harkita niin päin, että pelastaisi oman koiran. Mulla on lapsia ja koiria (rakkaita, mutta ne ovat vain eläimiä), ja ilman muuta sen vieraan lapsen.

En voisi elämäni päivänä nukkua puhtaalla omallatunnolla, jos olisin jättänyt hätään ja kuolemaan jonkun lapsen tilanteessa, jossa minulla oli mahdollisuus valita. 

Miten hitossa te pystyisitte? Joku piski on arvokkaampi kuin pienen lapsen henki?

Koira tai kissa on kuin oma lapsi. Lemmikkieläin luottaa niin pyyteettömästi ja täysin emäntäänsä/isäntäänsä, omaan laumaansa, etten koskaan, ikinä kykenisi antamaan anteeksi itselleni tuon luottamuksen ja kumppanuuden rikkomista. Se lapsi on vaan jonkun toisen lapsi.

Vierailija
28/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä koiranpelastajat ovat varmaan kuitenkin samoja jotka esim mamukeskusteluissa huutavat pää punaisena ihmisoikeuksista ja miten meidän on elätettävä kaikki ulkkikset joilla on kurjaa.

Kuitenkin oman piskin henki laitetaan ihmishengen edelle.

Sairaita.

Minä laitan suomalaisten hyvinvoinnin ulkomaalaisten hyvinvoinnin edelle sekä kenen tahansa ihmisen hengen elukan hengen edelle.

Hieno diagnoosi, kassatäti.

Vierailija
29/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako moni että jollekkin se koira on lapsen korvike. Esim ei ole saanut omia lapsia ja siksi hankkinut koiran. Laittanut siihen kaiken sen rakkauden ja hoivan minkä olisi laittanut omaan lapseen. Joten se koira on luonnollinen pelastaa sieltä palosta koska tälle ihmiselle se on se oma "lapsi"

Tuo se tässä nykymaailmassa luonnotonta onkin. Elukka lapsen korvikkeena niin vahvasti että laittaa sen elukan hengen ihmisen hengen edelle.

Jos teillä olisi teddykarhu lapsen korvikkeena niin ilmeisesti pelastaisitte mieluummin senkin kuin jonkun kolmivuotiaan lapsen?

Vierailija
30/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin koiran, itsekkäistä syistä. Koiraan minulla on vahva (tunne)side, vieraat lapset ovat lähinnä ärsyttäviä.

Eikä kukaan pysty järkevästi perustelemaan, miten yksi eläin (ihminen) olisi arvokkaampi toista (koira). Lihansyöjätkin vois syventyä miettimään tätä.

Vierailija
31/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ulisevat että oman lajin edustaja on itsestäänselvyytenä pelastettava ensin? Miksi? Ei ole mitään syytä tuntea olevansa joku lajien kuningas kun ihminen tuottaa niin paljon pahaa maapallolle joka tapauksessa. Sillä koiralla on yhtälailla oikeus elämään.

Vierailija
32/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vieras kakara ei kuulu minun laumaan ja sosiaaliseen piiriin, mutta koirani kuuluu. Sorge, mutta saa kakrun vanhemmat pelastaa itse penskansa. Kiitos hei

Vierailija
33/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani

Jos kysyttäisiin niin miten perustelisit sen kuolleen lapsen vanhemmalle että koirasi henki oli tärkeämpi kuin tämän lapsen henki?

Ja mitä ajattelisit siitä ihmisestä, joka pelastaisi oman koiransa ja jättäisi sinun lapsesi kuolemaan tulipaloon, tuo ihminen olisi kuullut lapsesi kirkuvan hädässä ja hakenut silti liekeistä koiransa?

Vierailija
34/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani

Jos kysyttäisiin niin miten perustelisit sen kuolleen lapsen vanhemmalle että koirasi henki oli tärkeämpi kuin tämän lapsen henki?

Ja mitä ajattelisit siitä ihmisestä, joka pelastaisi oman koiransa ja jättäisi sinun lapsesi kuolemaan tulipaloon, tuo ihminen olisi kuullut lapsesi kirkuvan hädässä ja hakenut silti liekeistä koiransa?

Varmasti tuntuisi aivan hirvittävältä, eihän sitä kukaan kiellä. Mutta olisihan se ihan loogista, miksi hän olisi pelastanut pelosta ulvovan ja uikuttavan koiransa, oman "lapsensa", minun lapseni sijaan.

Vierailija
35/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran inhimillistäminen on aikamme sairaus.

Vierailija
36/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani

Ja missä sen lapsen vanhemmat olivat silloin, kun tulipalo alkoi?

Vierailija
37/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani

Varmasti tuntuisi aivan hirvittävältä, eihän sitä kukaan kiellä. Mutta olisihan se ihan loogista, miksi hän olisi pelastanut pelosta ulvovan ja uikuttavan koiransa, oman "lapsensa", minun lapseni sijaan.

Huh huh mitä ajatusvirtaa.

Vierailija
38/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani

Ja missä sen lapsen vanhemmat olivat silloin, kun tulipalo alkoi?

Epärelevanttia. Voit kuvitella heidät vaikka jo kuolleiksi tulipalossa yrittäessä pelastaa lapsiaan.

Vierailija
39/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankohan koira pelastaisi ensin: oman omistajansa vai vieraan koiran?

(Olisiko sairasta, jos se pelastaisi ihmisen, joka on ihan eri lajia!!?)

Vierailija
40/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tän palavassa asunnossa olevan lapsen vanhemmat ovat ja miksi 3v lapsonen on yksin kotona?