Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesskisoissa pitäisi olla omat sarjat synnyttäneille naisille!

Vierailija
03.10.2016 |

On aivan epäreilua, että äidit joutuvat kisaamaan samoissa sarjoissa kuin lapsettomat.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingrida Radevic voitti kisat esimerkiksi vain 11kk synnytyksestä. Ja monia muitakin on, perehdyhän asiaan.

Itse en omassa kropassa lapsien jälkeen näe mitään huonompaan suuntaan menneen. Parikymppisenä alko ja mättö maistui enempi. Sitten tuli lapset, liikkuminen, puhtaampi ruoka jne. Vaikka en kisaakaan, niin kolmen lapsen äidiksi ei maha roiku ja oon melkosen tikissä; ja ihan vain omaksi ilokseni.

22/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös mennä kisaamaan Wabbaan. Unohda IFBB missä kisaajat on hyviä. Wabbassa voi voittaa vaikkei olisi juurikaan edes lihaksia yms. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ingrida Radevic voitti kisat esimerkiksi vain 11kk synnytyksestä. Ja monia muitakin on, perehdyhän asiaan.

Itse en omassa kropassa lapsien jälkeen näe mitään huonompaan suuntaan menneen. Parikymppisenä alko ja mättö maistui enempi. Sitten tuli lapset, liikkuminen, puhtaampi ruoka jne. Vaikka en kisaakaan, niin kolmen lapsen äidiksi ei maha roiku ja oon melkosen tikissä; ja ihan vain omaksi ilokseni.

Ei taida olla suomalainen? Mitkä kisat? Kyllä suurin osa kisaajista ja etenkin voittajista ovat lapsettomia. Ap

Vierailija
24/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnesskisat voisi lopettaa kokonaan, on noin pinnallista ja sielutonta meininkiä.

Ja fitnessnaiset, myös miehet, on rumia.

Vierailija
25/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä fittnessissä ei pitäisi kisata yhdenkään naisen (eikä miehen) eikä etenkään lasten äidin. Ensin vedetään elimistö tilttiin ja sitten ravataan lääkäreissä ja sairaaloissa verorahoin.

Vierailija
26/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä sijoittuneella Maiju Aallolla ainakin on lapsi (tai lapsia ?).

Vierailija
27/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes vatsanahka roiku, mutta monella roikkuu. Ei siis ole oma lehmä ojassa. Ärsyttää vain yleensäkin se, ettei äitiyden rasituksia ja aikaa joka siihen menee oteta missään koskaan huomioon, kun naisten ulkonäköä arvostellaan. Ap

Itsepä sinne arvosteltaviksi menevät. Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön. Oma valinta tehdä lapsia.

Vierailija
28/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016021221104155_bs.shtml

Jos siis suomessa menestyvää haluat. Maailmahan on kisaavia äitejä pullollaan.

Vierailija
29/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes vatsanahka roiku, mutta monella roikkuu. Ei siis ole oma lehmä ojassa. Ärsyttää vain yleensäkin se, ettei äitiyden rasituksia ja aikaa joka siihen menee oteta missään koskaan huomioon, kun naisten ulkonäköä arvostellaan. Ap

Itsepä sinne arvosteltaviksi menevät. Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön. Oma valinta tehdä lapsia.

Naisten ulkonäköä arvostellaan aina ja joka paikassa,muuallakin kuin missään kisoissa. Jos ei ääneen, niin hiljaa mielessä. Ap

Vierailija
30/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ulkonäköä arvostellaan aina ja joka paikassa,muuallakin kuin missään kisoissa. Jos ei ääneen, niin hiljaa mielessä. Ap

Niin, mitäs sitten? Sellaista elämä on. Joko pitää kasvattaa niin hyvä itsetunto, ettei arvostelu haittaa tai sitten yrittää pärjätä arvostelijoita vastaan boostaamalla ulkonäköään.

Vierailija
31/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BLD8BF0giwh/?taken-by=jaanamalyt&hl=fi

Siinä voittanut mamma. Mitä AP tästä sanoo?

Vierailija
33/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hienoa, että muutama voittajakin on. Kiitos linkeistä! Ap

Vierailija
34/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.oululehti.fi/?app=NeoDirect&com=6/255/159522/a09800ead3

Tällä naiselle on kaksi lasta.

Vierailija
35/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, googlaa Jaana Malythceva, Hanna Saario, Tiina Kasvi, Kati Alander jne...

Pitäisikö yleisurheilussakin olla äideille omat sarjat?

Vierailija
37/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi fitness- kisoihin osallistuminen on täysin vapaaehtoista ;)

Vierailija
38/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BLD8BF0giwh/?taken-by=jaanamalyt&hl=fi

Siinä voittanut mamma. Mitä AP tästä sanoo?

Ja ihan pro-kortin arvoisesti voittanut 😄

Vierailija
39/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden jälkeen vatsanahka on varmasti löysempi kuin synnyttämättömällä ja myös aikaa panostaa täysillä kisaamiseen on vähemmän, yöllä saattaa joutua valvomaan mikä vaikeuttaa treenaamista ja jaksamista jne.

Niin ja ei mulla ole raskaudesta jäänyt pömppöä, kiloja eikä arpiakaan, mutta tiedän etten perheellisenä työssäkäyvänä ikinä jaksaisi vetää läpi sellaista treeniä ja dieettiä joka kisaamiseen tarvitaan, vaikka lähes joka päivä teeenaankin jo nyt, niin en läheskään sillä intensiteetillä kuin kisaavat naiset. Ap

Mitä kummaa? Siis voisihan tällainen sarja olla, en sitä sano - samaan tyyliin kuin on missikisoja ja sitten miss isoäiti -kisoja, eihän siinä mitään. Mutta outo logiikka. Pitäisikö muissakin urheilulajeissa olla perheellisille oma sarja, koska he eivät ehdi treenata yhtä paljon kuin perheettömät? Ja ammattikin vaikuttaa, jos ei olla ammattiurheilijoita - jotkut päivätyös ovat raskaampia kuin toiset. Vuorotyöläisille omat sarjat? Jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän