Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdistääkö suhteitasi jokin erityinen tekijä?

Vierailija
25.07.2025 |

Huomasin juuri, että monia omia miessuhteessani on erikoinen yhteneväisyyksien ketju. 

Se on: Nepsyys/kotipaikkakunta/seuraava kunta/Kontula/itäiset juuret/karsastus. 

Nämä toistuvat eri tavoilla. Kaikilla ei ole kaikkea, mutta usein jotain. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen tehnyt aloitteen. En aio toistaa samaa enää. 

Vierailija
2/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ne ovat kaikki olleet huonoja ja enkä ole ollut yhdenkään miehen ykkösvalinta vaan saanut heidät suhteeseen kanssani väsytystaktiikalla. En tee enää minkäänlaisia aloitteita (=olen ikisinkku).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ne ovat kaikki olleet huonoja ja enkä ole ollut yhdenkään miehen ykkösvalinta vaan saanut heidät suhteeseen kanssani väsytystaktiikalla. En tee enää minkäänlaisia aloitteita (=olen ikisinkku).

Entä miesten ominaisuudet?

Törmäsin töissäni ( jota teen edellisellä asuinpaikkakunnallani) exään. Seurustelimme kauan sitten, kun muutin pois kotikunnastani pieneen lähikaupunkiin.

Hän on mm. sikäläistä sukua, asunut sekä Kontulassa että kyseisessä pikkukaupungissa, itäistäkin juurta, ehkä nepsy.... nuorena rakastin syntymäkunnan nuorta miestä, on adhd, on karsastus, on käynyt syntymässä nykyisen kodin naapurissa... tämän hetken suhde on Kontulasta, karsastus löytyy... Ja Niin Edelleen. 

En käsitä. Mutta niin se vaan menee. 

Vierailija
4/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä yhdistää se, että olleet kiinnostuneita tähtitieteestä, olleet hyviä piirtämään, silmälasit, samanlainen musiikkimaku(hyvin erilainen kuin minulla), tulleet hyvin samanlaisista perheistä.

Suhteiden välillä pitkä aika, joten olen itse ollut aivan eri ihminen, joten suhteiden samanlaisuuteen en osaa ottaa kantaa. 

Vierailija
5/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että äly mutta ensimmäinen poikaystäväni ei oikeastaan ollut erityisen älykäs vaikka sympaattinen olikin :D 

Vierailija
6/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla surkea isä, joten otin vain luusereita (siis addikteja, mt-häiriöisiä, alkkiksia jne). Kyllä siis kaverit ihmetteli valintojani, kun itse olen kuitenkin ihan yliopiston käynyt urheilullinen ja sosiaalinen ihminen enkä päihteitä juuri käytä

Lopulta sain työstettyä traumat niin, että hermosto rauhoittui. Alkoi luuserit näyttää etovilta ja kiva mies löytyi juhlista

Vierailija
7/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kaksi miestä ja kaksi avioliittoa. Ekan miehen tapasin 21 v ja toisen 45 v.

Muistan Ystäväni ihmetelleen, että he ovat molemmat hyvin maskuliinisia, vaikkakin eritavalla. Muita yhdistäviä tekijöitä on, etyä Molemmat ovat hyvin johtavassa asemassa, ja se tuo ihmiseen tietyn viban. Ja he ovat liki sentilleen saman pituisia. 

Vierailija
8/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä yhdistää se, että olleet kiinnostuneita tähtitieteestä, olleet hyviä piirtämään, silmälasit, samanlainen musiikkimaku(hyvin erilainen kuin minulla), tulleet hyvin samanlaisista perheistä.

Suhteiden välillä pitkä aika, joten olen itse ollut aivan eri ihminen, joten suhteiden samanlaisuuteen en osaa ottaa kantaa. 

Minunkin miesystäväni ovat hyvin eriluonteisia keskenään, erilaisista perheistä. Joillakin on isäsuhde niin ja näin. 

Ap

Vierailija
9/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla surkea isä, joten otin vain luusereita (siis addikteja, mt-häiriöisiä, alkkiksia jne). Kyllä siis kaverit ihmetteli valintojani, kun itse olen kuitenkin ihan yliopiston käynyt urheilullinen ja sosiaalinen ihminen enkä päihteitä juuri käytä

Lopulta sain työstettyä traumat niin, että hermosto rauhoittui. Alkoi luuserit näyttää etovilta ja kiva mies löytyi juhlista

Oma isäni oli erinomainen, mutta syrjäänvetäytyvä ja hieman erityispiirteinen. Hän hoiti ihmisten asioita ja otti vastuuta omalla reviirillään.

Äiti, joka oli vastuussa kasvatuksesta, taas on levoton ja erikoinen. Ilmeisesti rauhoitan levottomia miehiä, koska osaan luovia kuten isä. Olen myös taiteellinen niin kuin äiti. Ymmärrän erilaisia ihmisiä.

Toki on hassua, että miesten ulkonäössä on tuollainen piirre. Eihän se ole yleistä. Myös ystäväni seurusteli nuorena miehen kanssa, jonka silmää ei saatu korjattua. 

Vierailija
10/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan