Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa hajusteyliherkkiä miehiä?

Vierailija
03.10.2016 |

Tunteeko kukaan? Tulipa mieleeni, en ole ikinä kenenkään miehen kuullut kertovan olevansa hajusteyliherkkä. Astmaatikkoja tunnen joo ja muutenkin allergisia, mutta en hajusteallergisia. Aloituksen tarkoitus ei ole spekuloida mitään eikä syyllistää ketää, kysyn mielenkiinnosta. Jos miehillä tätä ei esiinny, voiko naisilla hajusteyliherkkyyttä aiheuttaa esim. meikkien ja hiusvärien kautta kemikaaleille altistuminen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ylihyvä hajuaisti ja on todella herkkä kaikille tuoksuille, meillä voi käyttää vain  hajusteettomia pesuaineita, eikä puhettakaan, että voisin käyttää hajustettuja saippuoita tms. Joskus vähän tylsää, mutta minkäs teet. Joskus naurankin miehelle, että hänelle urkenisi hyvä ura homekoirana, hän kun tunnistaa heti jos jossain on hometta. Esim. lastemme koululla kun kävimme eka kerran, hän sanoi muutaman minuutin kuluttua, että täällähän on hometta. Ei pitänyt olla, mutta parin vuoden kuluttua löytyi hometta ja tuli kouluun iso remontti.

Myös meidän poika on perinyt tämän hajusteherkkyyden, toinen poika ja tytär eivät.

Vierailija
22/25 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Mutta hän ei mielellään tuo sitä esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin sairastuvat luulosairauksiin.

Vierailija
24/25 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minun äärelläni "kauneimmankaan kukkasen" ei kannata paljoa piereskellä. Jää muutoin numerot saamatta.

T:Mies 28v, hyvin herkkä hajuille.

Vierailija
25/25 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies on todella allerginen hajusteille (ja eläimille, siitepölylle jne) ja myös tiedotti asiasta. Ei se tiedottaminen niinkään auta, eivät ihmiset lopeta hajusteiden käyttöä yhden hankalan kollegan/tutun takia, hänen tapauksessaan kun ihan kaiken tulee olla hajutonta jottei oireita tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi