Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesskisoissa pitäisi olla omat sarjat synnyttäneille naisille!

Vierailija
03.10.2016 |

On aivan epäreilua, että äidit joutuvat kisaamaan samoissa sarjoissa kuin lapsettomat.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku eri mieltä?

Vierailija
2/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö kun et ole päässyt eroon raskauspömpöstä vai missä vika? Onhan sillä Jutallakin lapsi, eikä se vaadi erityiskohtelua. Jos fitness kiinnostaa nii reeniä vaan ja valitus vähemmälle. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen fitness-kisaajista erottaa että ovat synnyttäneet? Mulla pari tuttua joista molemmat kisaavat fitness-kisoissa. Toisella on lapsia, ja toisella ei. En ole huomannut heissä mitään eroa kun ovat olleet kisakunnossa. Jos en tietäisi että toisella on lapsia niin en sitä kyllä näkisi päältä päin.

Vierailija
4/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se 48-vuotias (nimeä en muista, oli äskettäin Iltalehdessä), jolla on ainakin pari lasta ja kroppa on sellaisessa kunnossa, että mahtaa monta nuorempaa naista hävettää - oli lapsia tai ei. Hänen ei ainakaan tarvitse vinkua erillistä luokkaa mammoille.

Vierailija
5/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden jälkeen vatsanahka on varmasti löysempi kuin synnyttämättömällä ja myös aikaa panostaa täysillä kisaamiseen on vähemmän, yöllä saattaa joutua valvomaan mikä vaikeuttaa treenaamista ja jaksamista jne.

Niin ja ei mulla ole raskaudesta jäänyt pömppöä, kiloja eikä arpiakaan, mutta tiedän etten perheellisenä työssäkäyvänä ikinä jaksaisi vetää läpi sellaista treeniä ja dieettiä joka kisaamiseen tarvitaan, vaikka lähes joka päivä teeenaankin jo nyt, niin en läheskään sillä intensiteetillä kuin kisaavat naiset. Ap

Vierailija
6/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden jälkeen vatsanahka on varmasti löysempi kuin synnyttämättömällä ja myös aikaa panostaa täysillä kisaamiseen on vähemmän, yöllä saattaa joutua valvomaan mikä vaikeuttaa treenaamista ja jaksamista jne.

Niin ja ei mulla ole raskaudesta jäänyt pömppöä, kiloja eikä arpiakaan, mutta tiedän etten perheellisenä työssäkäyvänä ikinä jaksaisi vetää läpi sellaista treeniä ja dieettiä joka kisaamiseen tarvitaan, vaikka lähes joka päivä teeenaankin jo nyt, niin en läheskään sillä intensiteetillä kuin kisaavat naiset. Ap

Tavallaan kyllä ymmärrän sun pointin. Mulla jäi raskaudesta vatsalihakset erilleen ja vatsanahka roikkuu. Vatsan sain suht litteäksi, vaikka kyllä sen huomaa, että jonkin verran on vielä lihakset erillään. Vaikka kuinka laihduttaisin, niin vatsanahka menee vaan enemmän kaksin kerroin. Mutta toisaalta, lapsen hankinta oli semmoinen valinta, että kyllä sitä tiesi, mihin ryhtyy ja mitä saattaa aiheuttaa.

Vierailija
7/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jan montako kertaa joku synnyttänyt on voittanut yleisissä sarjoissa? En nyt siis puhu mistään seniorisarjoista. Ap

Vierailija
8/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkaan äitien ulkonäköä ei pitäisi arvostella yhtä ankarasti kuin lapsettomien naisten, joilla on käytössään kaikki maailman aika vain itsestään huolehtimiseen. Ap

10/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin paralympialaiset siis? Kuulostaa järkevältä.

Vierailija
11/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla taitaa olla trauma plösöstä ulkomuodostasi. 

Itselläni on kaksi lasta, olen nyt 41 ja voin täysin rehellisesti sanoa, että vatsanseutuni ja muukin kroppa on aivan yhtä timmi kuin ennen synnyttämistä, jos ei jopa timmimpi. Enkä edes käy kuntosalilla.

Vierailija
12/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla provo, mutta varmasti vastaajat itsekin tiedätte, että raskauden aiheuttamat muutokset voivat olla pysyviä. Tutuistani eniten liikkuvalla naisella (entinen kilpaurheilija) on vatsan kohdalla löllykkää, eikä se nyt ihme olekaan neljän raskauden jälkeen.

Vierailija
13/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kuitenkin ne synnyttäneet säännönmukaisesti voittavan. Lapsettomat kateellisia niin tahtovat paremmat eri sarjaan jotta itsekin joskus pärjäisivät.

Vierailija
14/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaksi lasta, olen nyt 41 ja voin täysin rehellisesti sanoa, että vatsanseutuni ja muukin kroppa on aivan yhtä timmi kuin ennen synnyttämistä, jos ei jopa timmimpi. Enkä edes käy kuntosalilla.

En ole plösö, käyn kuntosalilla - ja varmasti timmimpi kuin sinä siis. Ap

Vierailija
15/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kuitenkin ne synnyttäneet säännönmukaisesti voittavan. Lapsettomat kateellisia niin tahtovat paremmat eri sarjaan jotta itsekin joskus pärjäisivät.

Laita linkkiä, joissa synnyttänyt on voittanut. Ja en puhu nyt 45+ seniorisarjoista. Ap

Vierailija
16/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää ymmärrän AP:n pointin. Itseäni ei fitness kiinnosta, käyn oman hyvinvointini takia salilla 4 - 5 kertaa viikossa ja lenkkeilen. Olen laihtunut paljon, mutta vatsanahka roikkuu todella ärsyttävästi, ja tuntuu, että mitä enemmän sitä rasvaa on lähtenyt, sitä enemmän se löllykkä vaan korostuu, ei siitä timmiä saa koskaan.

Vierailija
17/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhdessä sarjassa tiedän että nyt Jyväskylästä voitti joku jolla oli kaksi tai kolme lasta. En valitettavasti muista kilpailijan nimeä, enkä sitä sarjaa missä kilpaili. Huomasin vain facebookista.

Vierailija
18/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että timmi kroppa edellyttää kuntosalin jäsenkorttia? Ei muuten edellytä.

Vierailija
19/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes vatsanahka roiku, mutta monella roikkuu. Ei siis ole oma lehmä ojassa. Ärsyttää vain yleensäkin se, ettei äitiyden rasituksia ja aikaa joka siihen menee oteta missään koskaan huomioon, kun naisten ulkonäköä arvostellaan. Ap

Vierailija
20/39 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että timmi kroppa edellyttää kuntosalin jäsenkorttia? Ei muuten edellytä.

Tässä ketjussa puhutaan timmiydestä luokkaa fitnesskisat. Onko joku osallistunut kisoihin käymättä salilla? 😂 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä