Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit tykkäilee miehen exän jutuista

Vierailija
03.10.2016 |

Niin tämähän on ihan älyttömän typerä juttu, mutta olen pistänyt merkille (näkyy minun facen etusivulla ja olen vähän stalkkaillutkin), että miehen kaverit, jotka ovat minulla fb-kaverilistalla tykkäilevät miehen exän kaikista kuvista ja julkaisuista, mutta ei IKINÄ minun. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä noin puolitoista vuotta ja mies ja hänen exänsä noin 3v. ja erosivat noin vuoden ennempää, kuin me tavattiin. Minua jotenkin vaivaa tämä... Miehen ex on kyllä todella kaunis (paljon kauniimpi kuin minä) ja miehen kaverit ovat jotenkin vähän etäisiä minulle (syytä en osaa sanoa). Ehkäpä tykkäävät miehen exästä enemmän ja luulenkin, että ovat ihmetelleet miksi mies on ottanut minut... Ei ole siis kyse pelkästä facetykkäämisestä, vaan on jotain muutakin. Minua vaan jotenkin alkoi häiritsemään, kun juuri tänä aamuna huomasin, että miehen exän kuva näkyi TAAS etusivulla, kun muutama miehen kaveri tykännyt.

Lisään vielä, ettei exä ole näiden kanssa kaveri, kun joskus kysyin!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät tykkäilisi kauniin naisen julkaisuista? Onko jopa vapaalla jalalla?

Vierailija
42/48 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exän nykyisen naisen kirjoittamalta ;-) Sori, mutta mä en ajattele "sua", kun tykkäilen ex-mieheni kavereiden jutuista. Musta olis outoa katkaista yhteydet  kymmene vuoden takaa, siksi  ettei nyxälle tuu paha mieli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minullapa on tilanne sellainen, että miehen (yhdessä yli 5 v jo) lähisukulaiset, sukulaisten puolisot, kaverit ja kavereiden vaimot edelleen tykkäilevät ja kommentoivat mieheni entisen kuvia ja päivityksiä. Hyvin ahkerasti ja ylistävään ihkusydäntyyliin. Tiedän tämän koska stalkkaan. (ja tiedän kyllä sen olevan iso ongelma minulle, ei tarvitse saarnata)

Tuntuu vain ihan mielettömän.. Surulliselta. Miksi minä en kelpaa?

Exä on siis kuvankaunis, jumalaisella vartalolla varustettu selfieblondi. Tosin vakaasti varattu jo itsekin.

Niin ja minua ei kutsuta sukulaisjuhliin, synttäreille, mökkireissuille eikä saunailtoihin. Eikä tarvinne sanoakaan, ettei facebookissa juuri kaveripyyntöjä sieltä suunnalta näy :(

Eihän tollanen voi olla todellista?

Stalkkaus on väärin juu, mut eipä tossa kuviossa oikein mikään muukaan oo ok.

Vierailija
44/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat siltä pillua, sulta eivät.

Vierailija
45/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa täällä taas ymmärtämättömiä ihmisiä liikkeellä. Ap:ta vaivaa selvästi nimen omaan miehensä käytös eikä kavereiden, vaikka kavereiden käytös on se missä ongelma näkyy. Apta vaivaa se, että miestä ei näytä kiinnostavan edesauttaa naisensa tutustumista läheisiinsä. Ehkä myös se, että miten mies sitten puhuu ap:sta kavereilleen, jos nämäkään eivät ihmeemmin koe tarvetta tutustua häneen. Yleensä rakastunut mies kyllä tekee läheisille ystävilleen näkyväksi, että on löytänyt ihanan naisen joka on mukava ja tulee olemaan kuvioissa pitkään, jolloin kaverit varmaan haluavat tutustua tähän naiseen

Oikeassa olet siinä, että ap:tä voi häiritä myös miehensä toiminta.

Väärässä olet siinä, että ap:n mies millään toimillaan voisi korjata ap:n heikkoa itsetuntoa ja huonoa itseluottamusta.

Itsetunto ei korjaannu sillä, että vastuu sen kehittämisestä siirretään miehelle/kavereille/ tms. Se ei korjaannu sillä, että kun mua tarpeeksi silitetään ja ihaillaan, alan rakastaa itseäni. Nimenomaan silloin Ap:n itsetunto on entistä riippuvaisempi toisista ihmisistä ja heidän toiminnastaan.

Vierailija
46/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tilanne, että MUN kaverit tykkäilee mun exän postauksista jatkuvasti ja mulla tulee paha mieli mun nykyisen miehen puolesta :/ Mun kaverit tykkää kummastakin, mutta jotenkin outoa ja tökeröä tykätä mun exän jutuista kun edes minä en ole enää juuri missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa.

Vierailija
47/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tilanne, että MUN kaverit tykkäilee mun exän postauksista jatkuvasti ja mulla tulee paha mieli mun nykyisen miehen puolesta :/ Mun kaverit tykkää kummastakin, mutta jotenkin outoa ja tökeröä tykätä mun exän jutuista kun edes minä en ole enää juuri missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa.

Haluavat sun ex-miehesi kullia.

Vierailija
48/48 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla melkeempä sama tilanne, ymmärrän täysin... kai olen itsekkin sitten mustasukkainen ja epävarma paska:) Mutta kumminkin, itse olen ihan nätti ja tulen todella hyvin toimeen miehen kavereiden kanssa, ja ovat kehuneet minua/tykkäävät minusta. Mieheni exän luonteesta en sen enempää tiedä mutta on kaunis ja upea kroppainen. Miehen kaverit tykkäävät AINA hänen kuvistaan..välillä se ärsyttää, tiedä sitten miksi. Kerran oli myös tilanne jossa mieheni veli selitti minulle/miehelleni (mieheni kaverista) että "Sami haluis Sussun itelleen, on sen mielestä niin hyvännäköinen ja huumorintajuinen. Eihän sua (miestäni) nyt enää haittaa vaikka joku sun kaveri veiskin sen pois sinkkumarkkinoilta?" Ja mieheni naurahti että antaa mennä vaan. Mutta miksi miehen veljen piti sanoa tuo minun kuulleni... oli todella paska fiilis tuosta muutaman päivän. Mutta, yritän ymmärtää sitä tosiasiaa että miehet nyt vain ovat heikkoja kauniiden naisten edessä, ei ne siitä muutu. Ja pääasia että tiedän olevani mieheni silmissä ykkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi